"The Telegraph": to UE sprowokowała jatkę na Ukrainie, nie Putin

Data: 2014-12-28 09:41:40
Autor: Patriota
"The Telegraph": to UE sprowokowała jatkę na Ukrainie, nie Putin
W dniu 2014-12-28 o 00:11, El Comandante pisze:
"To Unia Europejska jest winna jatce na Ukrainie, a nie Władimir Putin" - ocenia komentator "The Telegraph" Christopher Booker. Jego zdaniem UE chce wciągnąć Rosję do swojej strefy wpływów. Jedną z "najdziwniejszych i najbardziej przerażających historii mijającego roku" Booker nazwał "wprowadzanie w błąd zachodniej opinii publicznej ws. przyczyn tragicznych wydarzeń na Ukrainie".

Coś takiego, i żebyś wiedział to ci musi to powiedzieć mr Booker?

Data: 2014-12-28 14:47:56
Autor: El Comandante
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:m7ofo0$qs$2speranza.aioe.org...
[...]

Mi nie, ale takiemu np. Budzikowi, eh, nawet to nie pomoże....
Na zachodzie jednak ktoś się odwarzył w mainstreamowych mediach napisać prawdę, w polskojęzycznych mediach mętnego nurtu tego nigdy nie uświadczysz...

Data: 2014-12-28 14:59:27
Autor: Budzik
"The Telegraph": to UE sprowokowała jatkę na Ukrainie, nie Putin
Użytkownik El Comandante el_comandante@gmail.com ...

[...]

A to ciekawe.
Nawet na onecie sa artykuły na ten temat.
Tak, wiem, w godzinach małej oglądalności... ROTFL

Data: 2014-12-28 16:55:45
Autor: El Comandante
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA4119F7DC3FCAbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Internet to nie mainstream...

Tak, wiem, w godzinach małej oglądalności... ROTFL

W TVP i polskojęzycznym GWnie temat przedstawiania prawdy ws Ukrainy jest tabu...

Data: 2014-12-28 19:59:25
Autor: Budzik
[...]

onet to mainstream internetu.
Obudz sie - to XXI w.
A poza tym to był tylko przykład.

Tak, wiem, w godzinach małej oglądalności... ROTFL

W TVP i polskojęzycznym GWnie temat przedstawiania prawdy ws Ukrainy
jest tabu...
Bo przedstawiają wizję niezgodną z Twoim poboznym mysleniem?

Data: 2014-12-28 21:07:31
Autor: El Comandante
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA411D27F992EEbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Bo to kurwy reżimowe... i wrogowie Polaków...

Data: 2014-12-29 18:10:28
Autor: stevep
W dniu .12.2014 o 16:55 El Comandante <el_comandante@gmail.com> pisze:

[...]

Tej putinowskiej?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-12-30 16:39:38
Autor: Patriota
W dniu 2014-12-28 o 14:47, El Comandante pisze:
[...]

Co tam Budzik, to z tobą jest większy problem.  Bo o jakiej prawdzie piszesz, od kiedy to jakikolwiek europejski kraj będący w strefie wpływów USA prowadzi swoją własna politykę zagraniczną? A więc artykuł zaczynający si e od słów:  "To Unia Europejska jest winna jatce na Ukrainie," nadaje się do użytku tylko jako czopek do koziej dupy.

"The Telegraph": to UE sprowokowała jatkę na Ukrainie, nie Putin