"The Thing" po polsku ;-)

Data: 2010-02-04 18:00:19
Autor: Grzegorz \"chamidło\" Z.
"The Thing" po polsku ;-)
http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34939,7527260,Prokuratura_bada__poronienie_czy_aborcja.html

Fabuła tym różni się od oryginału że "istota" została odnaleziona nie pod
lodami Antarktydy tylko w zamarzniętym sraczu :))))))

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-02-04 18:40:57
Autor: *he®sk*
"The Thing" po polsku ;-)
On Thu, 4 Feb 2010 18:00:19 +0100, "Grzegorz \"chamidło\" Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

[...]

 jestes taka gnida, ze z ludzkiej tragedii robisz sensacje.

--

 HeSk

Data: 2010-02-04 19:22:22
Autor: Grzegorz \"chamidło\" Z.

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

[...]

To ĹĽe zdarzajÄ… siÄ™ takie ludzkie tragedie nie jest spowodowane mojÄ…
ewentualną gnidowatością a ideologicznym zakazem skrobanek.

Tylko nie próbuj mi w odpowiedzi pierdaczyć o mojej matce, bo skieruję cię
do psychoanalityka.

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-02-04 22:49:58
Autor: awe
"The Thing" po polsku ;-)

Użytkownik "Grzegorz "chamidło" Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:prbimyp08dib.1h95tm7wo6nqj$.dlg40tude.net...

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

[...]

To że zdarzaj± się takie ludzkie tragedie nie jest spowodowane moj±
ewentualn± gnidowato¶ci± a ideologicznym zakazem skrobanek.

Tylko nie próbuj mi w odpowiedzi pierdaczyć o mojej matce, bo skieruję cię
do psychoanalityka.
-- -- -- -- -- -- -
a skad wiesz ze juz nie byl
awe

Data: 2010-02-05 03:09:40
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

[...]

Może i był, ale przecież ma rację.
--
Pit

Data: 2010-02-05 11:10:12
Autor: !he®sk!
"The Thing" po polsku ;-)
On Thu, 4 Feb 2010 19:22:22 +0100, "Grzegorz \"chamidło\" Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

>  jestes taka gnida, ze z ludzkiej tragedii robisz sensacje.
To że zdarzaj± się takie ludzkie tragedie nie jest spowodowane moj±
ewentualn± gnidowato¶ci± a ideologicznym zakazem skrobanek.

 twoi kolesie byli przy korycie, dlaczego nie zniesli tego
 "bandyckiego" zakazu ?

Tylko nie próbuj mi w odpowiedzi pierdaczyć o mojej matce,

 mylisz mnie z kims innym. takie gadki funduje awe.

bo skieruję cię do psychoanalityka.

 zapraszam. zaznaczam, drogi jestem ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-05 15:58:19
Autor: awe
"The Thing" po polsku ;-)

Użytkownik "!heRsk!" <pis?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:rdpnm5dlgh1ugju24c7ejn4ili949434ls4ax.com...
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

> [...]

 "bandyckiego" zakazu ?

Tylko nie próbuj mi w odpowiedzi pierdaczyć o mojej matce,

 mylisz mnie z kims innym. takie gadki funduje awe.

chodzi ci hesk ze pisalem cos iz zostales zrobiony po pijaku? nie wiem jak bylo faktycznie, ale biorac pod uwage twoj stan emocjonalny to calkiem mozliwa okolicznosc.
nie od dzis wiadomo ze alkohol ma destrukcyjny wplyw na rozwoj plodu, tak wiec jak bedziesz plodzil dziecko zrob to na trzezwo
awe

"The Thing" po polsku ;-)