The Tracey Fragments

Data: 2009-04-03 21:59:29
Autor: PK
The Tracey Fragments
Witam!
Wczoraj miałem przyjemność oglądać The Tracey Fragments. Zaskoczyła mnie forma tego filmu. To dzielenie ekranu, nakłądające się dialogi... Co do moich odczuć, to były one pozytywne, chociaż w zasadzie trudno mówić o pozytywnych odczuciach w stosunku do treści filmu. Niektóre sceny były bardzo wymowne i czułem się często równie poniżony co główna bohaterka. Wydaje się, że Tracey wychodziła z tego wszystkiego obronną ręką, ale u mnie pozostała taka nutka goryczy gdy już skończyłem projekcję. Dobra już nie wymyślam, chętnie poczytam jakie emocje wzbudził ten film w Was.
Pozdrawiam
PK

--

The Tracey Fragments