The Twilight saga- czy w Polsce....?

Data: 2009-11-14 22:12:34
Autor: Iwon(K)a
The Twilight saga- czy w Polsce....?
Mam pytanko, czy w Polsce jest popularna saga i filmy o powyzszym tytule
( http://www.newmoonthemovie.com/) Mlodziez za tym szaleje, nie zna, zna- jak to wyglada. Bylabym wdzieczna gdyby ktos sie orientowal detalicznie (pytam bo zamierzam kupic pare prezentow z tej tematyki dla mlodziezy w rodzinie, ale nie wiem czy jest to popularne i sie bedzie podobalo)
dzieki.
i.

Data: 2009-11-15 02:54:06
Autor: Tiber
The Twilight saga- czy w Polsce....?
Silly, silly  Iwon(K)a nabazgrału:

[...]

Będąc na wakacjach w Kołobrzegu widziałem w restauracji nastoletniego
smyka czytającego "Zaćmienie" Meyer.

--
tbr

Data: 2009-11-15 13:39:40
Autor: eMeS
  Iwon(K)a pisze:
Mam pytanko, czy w Polsce jest popularna saga i filmy o powyzszym tytule

Saga jest bardzo popularna (niedawno na półki księgarskie trafił czwarty tom) i młodzież za nią szaleje, natomiast na początku bieżącego roku weszła do kin pierwsza część. Wydaje mi się, że w przypadku ekranizacji również nie można narzekać na brak zainteresowania.

Data: 2009-11-15 13:50:46
Autor: abelincoln
Dnia Sat, 14 Nov 2009 22:12:34 +0000 (UTC), Iwon(K)a napisał(a):

Mam pytanko, czy w Polsce jest popularna saga i filmy o powyzszym tytule

Jest popularna - i to nawet nie tylko wśród nastoletnich dziewcząt. Znam
kilka statecznych kobiet które zaczytują się tymi książkami. Ponoć takich
facetów jak główny bohater już na tym świecie nie ma ;-)
A i bliska premiera drugiego filmu troszkę zwiększy zainteresownaie tą
sagą...

--
Pozdrawiam,
abelincoln

Data: 2009-11-15 12:19:16
Autor: rs
The Twilight saga- czy w Polsce....?
On Sun, 15 Nov 2009 13:50:46 +0100, abelincoln
<abelincoln@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

tych ksiazek nie czytalem i nie zamierzam, ale po przeczytaniu tych
wszystkich opinii, ze jest to film dla egzaltowanych nastolaek,
obejrzalem go z przyjemnoscia. jak dla mnie spokojne, wampirze kino
romantyczne. bez specjalnych pretensji i zadecia. co do glownego
bohatera, to sie nie bede wypowiadal. co do glownej bohaterki tez nie.
i jedno i drugie zupelnie nie w moim guscie. ruda byla apetyczna. <rs>

Data: 2009-11-15 15:04:17
Autor: Przemek Budzyński
abelincoln <abelincoln@poczta.onet.pl> napisał(a):
 Ponoć takich
facetów jak główny bohater już na tym świecie nie ma ;-)

choć nie przebrnąłem nawet polowy pierwzego tomu - za to mogę ręczyć :) :)

Data: 2009-11-15 17:29:50
Autor: abelincoln
Dnia Sun, 15 Nov 2009 15:04:17 +0000 (UTC), Przemek Budzyński napisał(a):

choć nie przebrnąłem nawet polowy pierwzego tomu - za to mogę ręczyć :) :)

A ja przebrnąłem przez całość - i się zastanawiam co one widzą w takim
mocno wymoczkowatym wampirku... Ale to chyba sięrobi [OT] ;-)

--
Pozdrawiam,
abelincoln

Data: 2009-11-15 21:37:03
Autor: Iwon(K)a
The Twilight saga- czy w Polsce....?
abelincoln <abelincoln@poczta.onet.pl> napisał(a): (...). Ponoć takich
facetów jak główny bohater już na tym świecie nie ma ;-)

:)))))

Wszystkim dzieki wieeelkie za pomoc!

i.

Data: 2009-11-15 23:02:13
Autor: Quentin
The Twilight saga- czy w Polsce....?
Data: 2009-11-15 23:06:07
Autor: Tiber
The Twilight saga- czy w Polsce....?
Data: 2009-11-16 09:00:05
Autor: Mark
The Twilight saga- czy w Polsce....?
Dnia Sun, 15 Nov 2009 23:02:13 +0100, Quentin napisał(a):

http://dziendobrytvn.plejada.pl/24,26265,news,,1,,wampiry_podbily_ameryke,aktualnosci_detal.html

Ba. Nawet w ostatnim "Criminal Minds" byl wkret o tym jako o zjawisku juz
niemal kultowym i powszechnym - JJ i Penelope doskonale wiedzialy kto jest
glownym  bohaterem ( nazwisko uzyte jako haslo w kompie nastolatki)

--
Mark

The Twilight saga- czy w Polsce....?