The Wolfman

Data: 2010-11-02 23:28:03
Autor: Skylla
The Wolfman

Zaskakująco przyjemny film. Na imdb - 6 punktów, co w porównaniu z dużo wyższymi ocenami dla różnych gniotów akcji jest cokolwiek dziwne. Film klimatyczny i dobrze zagrany. Obsada - mistrzowska. Hopkins, Del Toro - idealnie dobrani do swoich ról. Weaving ze swoją manierą agenta Smitha i mała rólka von Sydowa - dobrze się to wszystko skomponowało, role kobiece pomijalne. Efekty wilkołactwa bardzo przyzwoite, scenografia odpowiednio ponura.
Wyróżniający na tle dzisiejszych filmów (niestety) fakt, to to, że film posiada scenariusz z jakimś początkiem, środkiem i końcem. Wiem, niby nic nadzwyczajnego, ale po obejrzeniu Solomona Kane trochę się załamałem i spójność historii odbieram jako duży plus, a nie oczywistość.
Powiedzmy sobie szczerze - film nie jest specjalnie oryginalny, czy zaskakujący. Do Draculi Coppoli też mu trochę brakuje. Ale - jest całkiem satysfakcjonujący i polecam na jakiś długi jesienny wieczór. Aż naszła mnie ochota na obejrzenie pierwowzoru z '41.

Film rzeczywiście niezły.
S.

The Wolfman