ThinkPad T23 i S-Video

Data: 2009-03-22 08:06:21
Autor: muzzy4
ThinkPad T23 i S-Video

Użytkownik "Atlantis" <marekw1986NOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości news:gq2tub$2iq$1atlantis.news.neostrada.pl...
Muszę dość pilnie podłączyć wspomnianego, dość już leciwego laptopa do telewizora, który ma na przednim panelu wejście S-Video. Wziąłem kabel (został mi po Radeonie 9200), podłączyłem, włączam laptopa, staram się przełączać wejścia na pilocie tv i nic... Próbowałem ściągnąć sterowniki ze strony IBM - nic. Ogólnie mam wrażenie, że nie widzi wyjścia tv. W opcjach obrazu włączyłem drugi monitor, ale jak się wydaje system chciałby go widzieć pod wyjściem na monitor.

Nie wiem, może potrzebuję dodatkowego softu, albo jak wiele rzeczy w ThinkPadach i tę trzeba aktywować kombinacją Fn+klawisz?

Fn+F7 i przeskakuje kolejno po wyjsciach: LCD, D-SUB, S-Video. Napisalem tak na wszelki wypadek bo nie zrozumialem ostatinej wypowiedzi z Twojego posta, tzn nie wiem czy pytales czy spróbować, czy moze próbowałeś...

pzdr
Muzzy

ThinkPad T23 i S-Video