ThinkPad T23 i dobrze zabezpieczone WiFi

Data: 2009-03-23 20:29:57
Autor: Atlantis
ThinkPad T23 i dobrze zabezpieczone WiFi
Hmm... Próbuję właśnie skonfigurować swojego T23 do współpracy z uczelnianym WiFi. Zainstalowałem dodatkowy sposób uwierzytelniania TTLS (Securew2) jednak pojawiła się niespodzianka - nie mogę ustawić szyfrowania WPA lub WPA2 (tylko WEP...). Karta to IMB High Rate Wireless LAN MiniPCI, zainstalowane sterowniki ze strony IBM.

Jest jakaś szansa na uzyskanie obsługi przynajmniej WPA?

Data: 2009-03-23 22:40:19
Autor: Nex@pl
Atlantis pisze:
[...]

Tak, używanie WZC, zamiast oryginalnego programu.

ThinkPad T23 i dobrze zabezpieczone WiFi