Thistlegorm - wypływamy z HRG w każdą sobotę.

Data: 2011-07-25 23:10:27
Autor: goha w
Thistlegorm - wypływamy z HRG w każdą sobotę.
Nie każdy musi lubić nurkowania na wrakach :)

Data: 2011-07-25 16:19:30
Autor: Pszemol
<goha_w@op.pl> wrote in message news:41f0.00000017.4e2ddbc3newsgate.onet.pl...
Nie każdy musi lubić nurkowania na wrakach :)

No dokładnie to chciałem wyrazić swoją uwagą o kupie złomu :-)
Na dodatek liczyłem na poczucie humoru czytelnika... mam
nadzieję, że się nie przeliczyłem.

A tak poważniej, takie przestrzenie przy dnie często bywają
ulubioną kryjówką dla większych ryb - np. dużego gruppera.

Nie spotykacie takich rybciów podczas nurkowania na tym wraku?

Data: 2011-07-26 06:33:55
Autor: 666.
Thistlegorm - wypływamy z HRG w każdą sobotę.
Na tym waraku to ruch jak na Marszałkowskiej.
Aczkolwiek przy silnym prądzie - który w tamtym miejscu zdarza się bardzo często - i w nocy, to już wcale nie jest lajtowo.

-- -- -