Thistlegorm - wypływamy z HRG w każdą sobotę.

Data: 2011-07-26 09:40:26
Autor: jacekzachara
Thistlegorm - wypływamy z HRG w każdą sobotę.
Thistlegorm przyciąga w swe okolice grupy barakud, olbrzymie tuńczyki i lucjany.

Często można spotkać również ławice jack fish'ów czy batfish'ów.

Zdarzyło mi się widzieć kila razy również żółwie.

Wszystko jest kwestią szczęścia :)

A mnie się wydaje że na 100% można spotkać tam setki nurków każdego dnia...
Pozdrawiam Jacek

Thistlegorm - wypływamy z HRG w każdą sobotę.