Thompson 37DF640G - nie mozna uruchomic...

Data: 2011-02-06 22:34:26
Autor: sowa
Thompson 37DF640G - nie mozna uruchomic...
witam,
problem z TV rodzicow...
mam nadzije, ze umieszczam w dobrym temacie...
thompson nie chce sie wlaczyc, dioda miga na czerwono, po wylaczeniu z zasilania i ponownym podlaczeniu-proba odpalenia z pilota- dioda zmienila kolor na ?zolty?
(ekran "mignal") a potem ponownie czerwona.

czy moge cos zrobic czy jednak czeka mnie telefon do specjalisty?

z gory dziekuje za odpowiedzi
--
pozdrawiam serdecznie
sowa

Data: 2011-02-07 07:14:56
Autor: pawell32
W dniu 2011-02-06 22:34, sowa pisze:
[...]

jak siÄ™ na tym nie znasz to nic nie zrobisz.
włącz go i policz ile razy mignie dioda na czerwono.
pierwszy błysk jest dłuższy.

to dość częsta usterka w thompsonach.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Thompson 37DF640G - nie mozna uruchomic...