Thor: The Dark World (2013)

Data: 2013-11-17 12:17:23
Autor: Habeck Colibretto
Thor: The Dark World (2013)
http://www.imdb.com/title/tt1981115/combined
http://www.filmweb.pl/film/Thor%3A+Mroczny+%C5%9Bwiat-2013-622564

Trzyma poziom Avengers choć na ostatnim Iron Manie się lepiej bawiłem, ale
za to tutaj mogłem sobie popatrzeć na Natalie Portman. Jest niebo lepszy od
jedynki, jednocześnie na poważnie, ale o tym, że to rozrywka twórcy nie
zapomnieli. Nie ma szekspirowskiego zadęcia. Muzyka się wybija z obrazu -
na plus - Brian Tyler dał radę, ale nie jest to jakiś szczególnie
oryginalny OST. Z Marvela na Marvel efekty coraz lepsze i coraz mniej w
nich sztuczności. 3D nie jest irytujące i nachalne - spokojnie można się
wybrać na taki seans. Syn mi podpowiada, że jedynka była o wygnaniu, a dwójka jest o rezygnacji -
w sumie racja. :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*