'Three cyclists killed in week of carnage on London's roads'

Data: 2017-02-11 00:29:28
Autor: ±ćęłń󶼿
'Three cyclists killed in week of carnage on London's roads'
Data: 2017-02-11 04:58:41
Autor: wO.Ă´hoo!
'Three cyclists killed in week of carnage on London's roads'
W dniu 11.02.2017 o 00:29,  ±ćęłń󶼿 pisze:
www.standard.co.uk/news/london/10by2020-protest-diein-vigil-planned-for-three-cyclists-killed-in-week

Ostatnio w ogóle jako¶ więcej różnych wypadków, karamboli.
Jak przedwczoraj jeĽdziłem, to ludzie trochę dziwnie patrzyli, bo jak to: -6°C i rower?

Data: 2017-02-11 06:00:35
Autor: Budzik
'Three cyclists killed in week of carnage on London's roads'
Użytkownik wO.ôhoo! woohoo@gmail.com ...

[...]

Jak jezdziłem jeszcze rowerem do pracy to na mnie tez patrzyli dziwinie.
Stoja na przystanku, zmarznieci, znudzeni no to sobie patrza jak ja zgrzany, wesoły sobie jedziesz. Podziw, zazdrosc panie!
 --
Pozdrawia... Budzik
"Jeste¶ tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

Data: 2017-02-11 08:34:01
Autor: ±ćęłń󶼿
'Three cyclists killed in week of carnage on London's roads'
Na mnie z podziwu i zazdro¶ci tr±bi± Ci w samochodach :-)

-- -- -