Thun, Boni, Pitera... Po raz kolejny zag³osowali przeciw Polsce

Data: 2018-03-02 09:39:25
Autor: u2
Thun, Boni, Pitera... Po raz kolejny zag³osowali przeciw Polsce
http://telewizjarepublika.pl/thun-boni-pitera-po-raz-kolejny-zaglosowali-przeciw-polsce,61411.html

  W g³osowaniu nad rezolucj± Parlamentu Europejskiego popieraj±c± dzia³ania Komisji Europejskiej w sprawie praworz±dno¶ci w Polsce, piêcioro europos³ów Platformy Obywatelskiej zag³osowa³o przeciw Polsce. Rezolucje poparli: Ró¿a Thun, Barbara Kudrycka, Danuta Jaz³owiecka, Julia Pitera oraz Micha³ Boni .

W g³osowaniu wziê³o udzia³ 617 europos³ów, z których za rezolucj± opowiedzia³o siê 422 osób, przeciw by³o 147, a 48 wstrzyma³o siê od g³osu.

Podczas dzisiejszego g³osowania w sprawie rezolucji piêcioro pos³ów PO zag³osowa³o za jej przyjêciem. Co ciekawe s± z tego dumni i siê tym chwal±.

- Zag³osowa³am za rezolucj±, bo ona mówi prawdê. Ta rezolucja mówi o tym, ¿e rz±d w Polsce ³amie prawo i ¿e Rada powinna o tym rozmawiaæ z polskim rz±dem. O tym mówi art. 7 traktatu europejskiego. (...) Ta rezolucja wspiera praworz±dno¶æ, a praworz±dno¶æ jest dla mnie podstaw± funkcjonowania pañstwa polskiego i Unii Europejskiej - powiedzia³a Ró¿a Thun w rozmowie z PAP.

Lider grupy europos³ów PO w PE Janusz Lewandowski powiedzia³, ¿e pos³owie jego frakcji zdecydowali siê nie braæ udzia³u w g³osowaniu nad rezolucj±, ale zastrzeg³, ¿e liczy³ siê z tym, ¿e nie wszyscy politycy mog± siê do tego zastosowaæ.

¬ród³o: niezalezna.pl

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-03-02 01:49:02
Autor: japanizer
On Friday, March 2, 2018 at 5:39:27 PM UTC+9, u2 wrote:
[...]

Jest ró¿nica miêdzy g³osowaniem przeciwko Polsce, a g³osowaniem przeciwko ³amaniu prawa w Polsce.

Ale pisiory i inne komuchy bêd± obstawaæ przy swoim, dla nich ³amanie prawa w Polsce jest na rêkê.

Data: 2018-03-02 11:01:38
Autor: u2
W dniu 02.03.2018 o 10:49, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

przyzwoici ludzie nigdy nie glosuj± za rezolucjami wymierzonymi przeciwko ich ojczy¼nie, widaæ to nie jest twoja ojczyzna, ani ich.

Data: 2018-03-02 11:17:42
Autor: Presidente de San Escobar
Thun, Boni, Pitera... Po raz kolejny zag³osowali przeciw Polsce
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(-a):

przyzwoici ludzie nigdy nie glosuj± za rezolucjami wymierzonymi przeciwko ich ojczy¼nie, widaæ to nie jest twoja ojczyzna, ani ich.

to s± rezolucje przeciwko polskim zdrajcom, przeciwko rz±dowi pisiorków

--
Francuzi uratowali podczas wojny 70% swoich ¿ydowskich obywateli - Polacy tylko 10%

Mimo nadej¶cia ostrze¿eñ z IMGW rz±d nie wys³a³ ostrze¿eñ RSO na komórki zalogowane na zagro¿onym terytorium mimo ¿e system dzia³a od 2015 roku.
Tym razem Szyd³o i P³aszczak maj± na rêkach krew 6 osób, w tym 2 nastolatek.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rz±du
82% - przeciwnicy

"Polska prawica jest nie tylko zaczadzona, podobnie jak radykalni muzu³manie, chor± wersj± religii,
ale te¿ i bezdennie aintelektualna - te obie grupy wiêcej ³±czy, ni¿ dzieli."

Nag³e zmiany prokuratorów, fa³szywe komisje, wizyty na ul. Nowogrodzkiej i u
ojca Rydzyka - tak wygl±da codzienno¶æ tych, którzy walcz± o odzyskanie
pieniêdzy i wykrycie sprawców najwiêkszego przekrêtu w historii III RP.
Zdaniem by³ych cz³onków SKOK Wo³omin, obecna w³adza tkwi w tej aferze po uszy.

Imprezka SKOK Wo³omin -- -- -> http://pl.tinypic.com/r/2hg7fus/9
Poznaje kto¶ panów racz±cych siê pyszn± rosyjsk± wódeczk±?

Reuters: Media publiczne w Polsce to fabryka rz±dowych fake newsów

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]
Zwróci³ siê o spotkanie i ja siê z nim spotka³em, a to zawsze jest problem,
gdy siê w podziemiu spotykasz z kim¶, kto nie jest w strukturach podziemia, bo trzeba siê odpowiednio ubezpieczyæ.
Szybko uciek³em z tego spotkania, bo uzna³em go za agenta KGB. On namawia³ mnie do tego, ¿ebym siê ujawni³, mówi³,
¿e "Solidarno¶æ kaputt, ¿e to koniec z Solidarno¶ci±" - i mówiê to z rêk± na sercu - "¿e tak naprawdê jedynym ratunkiem jest,
¿eby¶my tak autentycznie, naprawdê pokochali ZSRR, bo tylko, jak oni nam uwierz±, ¿e my ich kochamy, to dadz± nam wiêcej wolno¶ci".
Taki cz³owiek! On ma byæ dzi¶ liderem tamtej Solidarno¶ci?!

PiS podejmuje "ohydn± próbê wyrzeczenia siê odpowiedzialno¶ci,
nie mniej haniebnej i nieprzekonuj±cej, jak w³asna ¿a³osna defleksja Rosji
potêpiaj±cej zestrzelenie samolotu MH17" i jest "tchórzostwem na potwornym poziomie". - Je¶li poprzecie Platformê Obywatelsk±, pomo¿ecie sobie,
  pomo¿ecie Polsce - powiedzia³ Jaros³aw Kaczyñski.

Data: 2018-03-02 12:03:01
Autor: u2
W dniu 02.03.2018 o 11:17, Presidente de San Escobar pisze:
to s± rezolucje przeciwko polskim zdrajcom, przeciwko rz±dowi pisiorków

ty nie polski zdrajca, ty ubecki zdrajca

Data: 2018-03-02 13:38:18
Autor: Presidente de San Escobar
> [...]

> to s± rezolucje przeciwko polskim zdrajcom, przeciwko rz±dowi pisiorków

ty nie polski zdrajca, ty ubecki zdrajca

takie zdanie ze strony ruska to oczywiste k³amstwo :DDDDDDDDDDd
pa rusku

Data: 2018-03-02 22:41:59
Autor: stevep
W dniu 2018-03-02 o 12:03, u2 pisze:
W dniu 02.03.2018 o 11:17, Presidente de San Escobar pisze:
to s± rezolucje przeciwko polskim zdrajcom, przeciwko rz±dowi pisiorków

ty nie polski zdrajca, ty ubecki zdrajca

A ty a¿ do bólu polski idiota.

--
stevep

Data: 2018-03-02 23:27:13
Autor: u2
Thun, Boni, Pitera... Po raz kolejny zag³osowali przeciw Polsce
W dniu 02.03.2018 o 22:41, steviepiepszykoski pisze:
A ty a¿ do bólu polski idiota.

ta cyrkus, ty na pewno nie polski:)))))))))))))))))))

Data: 2018-03-03 18:32:11
Autor: stevep
W dniu 2018-03-02 o 23:27, u2 pisze:
W dniu 02.03.2018 o 22:41, steviepiepszykoski pisze:
A ty a¿ do bólu polski idiota.

ta cyrkus, ty na pewno nie polski:)))))))))))))))))))

Po prostu nie idiota,
..

--
stevep

Data: 2018-03-03 19:02:30
Autor: u2
Thun, Boni, Pitera... Po raz kolejny zag³osowali przeciw Polsce
W dniu 03.03.2018 o 18:32, steviepiepszykoski pisze:
Po prostu nie idiota

no co ty cyrkus ty¶ idiota nad idiotami w tej waszej pe³omafii:)))))))))))))))

Data: 2018-03-04 04:28:31
Autor: stevep
W dniu 2018-03-03 o 19:02, u2 pisze:
W dniu 03.03.2018 o 18:32, steviepiepszykoski pisze:
Po prostu nie idiota

no co ty cyrkus ty¶ idiota nad idiotami w tej waszej pe³omafii:)))))))))))))))
Dla ciebie nawet kosmos za ma³y.

--
stevep

Data: 2018-03-02 10:07:40
Autor: Presidente de San Escobar
Thun, Boni, Pitera... Po raz kolejny zag³osowali przeciw Polsce
zag³osowali przeciwko bolszewickiemu rz±dowi pisuaru
zag³osowali za Polsk±

Data: 2018-03-02 11:00:12
Autor: u2
W dniu 02.03.2018 o 10:07, Presidente de San Escobar pisze:
zag³osowali przeciwko bolszewickiemu rz±dowi pisuaru
zag³osowali za Polsk±

fuj, prezentujesz poziom szczyn:)))))))))))))))

Data: 2018-03-02 11:16:58
Autor: Presidente de San Escobar
> [...]

> zag³osowali przeciwko bolszewickiemu rz±dowi pisuaru
> zag³osowali za Polsk±

fuj, prezentujesz poziom szczyn:)))))))))))))))

mylisz siê fiutku, na twój nie zszed³em :DDDDDDDDDDDDDDd

Data: 2018-03-03 09:43:04
Autor: #Lepudruk
Thun, Boni, Pitera... Po raz kolejny zag³osowali przeciw Polsce
U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

Przygotowali¶cie ju¿ szubienice?

--
Lepudruk

Data: 2018-03-03 06:40:53
Autor: Zenek Kapelinder
Thun, Boni, Pitera... Po raz kolejny zag³osowali przeciw Polsce
Na poczatek strzyzenie bylo kiedys modne.

Data: 2018-03-03 18:34:17
Autor: stevep
Thun, Boni, Pitera... Po raz kolejny zag³osowali przeciw Polsce
Na poczatek strzyzenie bylo kiedys modne.

£ysych jak ty siê nie strzy¿e.

--
stevep

Data: 2018-03-03 19:22:54
Autor: Presidente de San Escobar
Thun, Boni, Pitera... Po raz kolejny zag³osowali przeciw Polsce
stevep <stevep011@tkdami.net> napisa³(-a):

> Na poczatek strzyzenie bylo kiedys modne.
> £ysych jak ty siê nie strzy¿e.

gdyby nie w³osy z helem w ¶rodku zenu¶ mia³by wklês³± czaszkê

Data: 2018-03-03 18:33:02
Autor: stevep
W dniu 2018-03-03 o 09:43, #Lepudruk pisze:
[...]

Dopiero jak dostan± reperacje.

--
stevep

Thun, Boni, Pitera... Po raz kolejny zag³osowali przeciw Polsce