Thunderbird

Data: 2013-02-06 15:07:03
Autor: lEh
Thunderbird
Mam ver. 12.0.1 w W7 czy nie ma tu moĹźliwości pisania róşna czcionką i kolorem jak w OE  ??

Data: 2013-02-06 15:16:25
Autor: Jacek Maciejewski
Thunderbird
Dnia Wed, 06 Feb 2013 15:07:03 +0100, lEh napisał(a):

Mam ver. 12.0.1 w W7 czy nie ma tu możliwości pisania różna czcionką i kolorem jak w OE  ??

Otwierasz okno pisania postu i:
Edycja>Preferencje> tu masz wybór czcionki, koloru i koloru tła.
Info z Th. 17.0.2, ale sądzę że w twoim powinno byc podobnie.
--
Jacek

Data: 2013-02-07 06:00:59
Autor: lEh
Thunderbird
[...]

hm ..... fajnie ...... tylko że w oknie-zakładce 'Edycja' NIE mam zakładki 'Preferencje' :-(

Data: 2013-02-07 10:48:14
Autor: Jacek Maciejewski
Thunderbird
Dnia Thu, 07 Feb 2013 06:00:59 +0100, lEh napisał(a):

hm ..... fajnie ...... tylko że w oknie-zakładce 'Edycja' NIE mam zakładki 'Preferencje' :-(

Co nie znaczy że jej nie ma gdzieś indziej. Naprawdę byłbym zdumiony jakby
nie było nigdzie.
--
Jacek

Data: 2013-02-06 20:01:29
Autor: Andrzej Lawa
Thunderbird
W dniu 06.02.2013 15:07, lEh pisze:
Mam ver. 12.0.1 w W7 czy nie ma tu możliwości pisania różna czcionką i
kolorem jak w OE  ??

Musisz zmienić zasilacz.

Data: 2013-02-07 06:02:13
Autor: lEh
Thunderbird
W dniu 2013-02-06 20:01, Andrzej Lawa pisze:
W dniu 06.02.2013 15:07, lEh pisze:
Mam ver. 12.0.1 w W7 czy nie ma tu możliwości pisania różna czcionką i
kolorem jak w OE  ??

Musisz zmienić zasilacz.

BHRAFO ....... widać jesteś 'głupszy niż ustawa przewiduje' :-D

Data: 2013-02-07 08:44:47
Autor: JoteR
Thunderbird
"lEh" napisał:

Musisz zmienić zasilacz.

BHRAFO ....... widać jesteś 'głupszy niż ustawa przewiduje' :-D

Znaczy - aluzju nie poniał. Jakoś mnie to u współczesnej dresiarni nie dziwi.
Podobnie jak nieumiejętność przeczytania FAQ grupy, tej grupy, oraz samodzielnego wyszukania odpowiedniej grupy np. alt.pl.mozilla.

JoteR

Data: 2013-02-10 12:48:45
Autor: lEh
Thunderbird
W dniu 2013-02-07 08:44, JoteR pisze:
"lEh" napisał:

[...]

Panu juz dziekujemy :-(

A co do 'iluzji' to nie jest to grupa cyrkowa ;-)

By

Data: 2013-02-10 13:30:32
Autor: RadoslawF
Thunderbird
"lEh" napisał:

[...]

Spostrzegawczy jesteś, a dlaczego nie dostrzegłeś że to nie
jest grupa dla dzieciaków nie potrafiących opanować thunderbirda ?
Kalapki na oczach jak u konia dorożkarskiego czy siebie
oceniasz inną miarą ?

Pozdrawiam

Data: 2013-02-10 18:37:44
Autor: JoteR
Thunderbird
"lEh" napisał:

Panu juz dziekujemy :-(

"My, Jan Kazimierz, król..."
Pisanie od siebie w liczbie mnogiej świadczy o daleko posuniętej megalomanii . O ile było to zrozumiałe wśród monarchów, to stosowanie tej formy przez internetowych dreśków budzi tylko politowanie.

A co do 'iluzji' to nie jest to grupa cyrkowa ;-)

Skoro aluzji nie zrozumiał, napiszę otwartym tekstem:
to nie jest grupa do omawiania problemów z kalekim oprogramowaniem
FUT pl.news.czytniki, dalej radź sobie sam.

JoteR

Data: 2013-02-06 22:10:17
Autor: Grzexs
Thunderbird
Mam ver. 12.0.1 w W7 czy nie ma tu możliwości pisania różna czcionką i
kolorem jak w OE  ??

Eeeeech! Pisz w trybie HTML.

--
Grzexs

Data: 2013-02-07 06:08:22
Autor: lEh
Thunderbird
W dniu 2013-02-06 22:10, Grzexs pisze:
Mam ver. 12.0.1 w W7 czy nie ma tu możliwości pisania różna czcionką i
kolorem jak w OE ??

Eeeeech! Pisz w trybie HTML.

Ok .... ale gdzie jest ta opcja w Thunderbird bo w OE była i tak robiłem ?

Data: 2013-02-07 08:55:24
Autor: Mirek Ptak
Thunderbird
Dnia 2013-02-07 06:08,  *lEh* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Narzędzia/konfiguracja kont/tworzenie - tylko na newsy (a najlepiej nigdzie) tak nie pisz gimbusie!

--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2013-02-10 13:32:29
Autor: Andrzej Lawa
Thunderbird
W dniu 07.02.2013 06:08, lEh pisze:
[...]

Aluzji, tępaku, nie zrozumiałeś, więc napiszę otwartym tekstem:

NIE TA GRUPA, LAMERZE!

Teraz dotarło?

Data: 2013-02-07 10:39:02
Autor: Dawid
Thunderbird
W dniu 2013-02-06 15:07, lEh pisze:
Mam ver. 12.0.1 w W7 czy nie ma tu możliwości pisania różna czcionką i
kolorem jak w OE  ??

Narzędzia/ Opcje - tam jest wyświetlanie i tworzenie.

Thunderbird