Thunderki sie wzmacniaja

Data: 2010-06-24 01:35:11
Autor: sooobi
Thunderki sie wzmacniaja
Wykorzystali parcie Miami na oczyszczenie salary i dostali od nich
Cooka i 18pick rundowy. Nie dosc ze za sam Cook im sie przyda (thunder
byli fatalni w rzutach za 3) to 18 pick jest rowniez cenny, Thunder
maja takze picki 21 i 26.
Fajnie podoba mi sie ze Thunder wola dokladac tanich role player i
budowac zespol poprzez draft niz wydawac mozliwa kase tylko po to zeby
ja wydac.

Data: 2010-06-24 12:36:30
Autor: s
Thunderki sie wzmacniaja
sooobi pisze:
[...]

Presti wie, ze juz za chwile, juz za momencik posypia sie extensions.
Slusznie, ze sie nie zapycha krotkowzrocznie.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-06-24 04:16:27
Autor: sooobi
Thunderki sie wzmacniaja
On 24 Cze, 12:36, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
sooobi pisze:

> [...]

Presti wie, ze juz za chwile, juz za momencik posypia sie extensions.
Slusznie, ze sie nie zapycha krotkowzrocznie.

I chyba bedzie probowal cos zrobic z Greenem zeby nie placic mu sutego
extension

Data: 2010-06-24 14:35:48
Autor: s
Thunderki sie wzmacniaja
I chyba bedzie probowal cos zrobic z Greenem zeby nie placic mu sutego
extension

Tu mnie zaciekawiles.
Bo faktycznie, w wielu przypadkach zespoly uciekaja od graczy przed extension, duzo chetniej, nizli to mialo miejsce, zanim nastal kryzys.

Ale czy od Greena tez warto uciekac?
Czy nie nada sie jako trzecia opcja z kontraktem w okolicach 10M/sezon?
Tym bardziej, ze jakby stanowi trzon zespolu, ktory bardzo ladnie zaczyna wygladac.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-06-24 14:44:15
Autor: wiLQ
Thunderki sie wzmacniaja
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Ale czy od Greena tez warto uciekac?
Czy nie nada sie jako trzecia opcja z kontraktem w okolicach 10M/sezon?

10M$/y za trzecia opcje?!

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-24 06:09:34
Autor: sooobi
Thunderki sie wzmacniaja
On 24 Cze, 14:44, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Ale czy od Greena tez warto uciekac?
> Czy nie nada sie jako trzecia opcja z kontraktem w okolicach 10M/sezon?

10M$/y za trzecia opcje?!

Ano wlasnie 10M$/Y za trzecia opcje to duzo. Green moim zdaniem troche
zatrzymal sie w miejscu. Zakldajac ze Green juz duzo lepszy nie bedzie
nie jest wart 10baniek, Presti o tym wie dlatego bedzie probowal go
sprzedac. Tak uwazam a jak bedzie zobaczymy:)

Data: 2010-06-24 15:30:24
Autor: s
Thunderki sie wzmacniaja

Ale czy od Greena tez warto uciekac?
Czy nie nada sie jako trzecia opcja z kontraktem w okolicach 10M/sezon?

10M$/y za trzecia opcje?!

Noo, cos jak Bynum!

A poza tym, jakos nie widze w tym nic zdroznego, o ile oczywiscie faktycznie nie zatrzyma sie w rozwoju, o czym Bartek pisal.

Wiele teamow ma tak porozkladane finanse, ze wiecej niz dwoch graczy zarabia pieniadze typu 10+. I dopoki nie sa to kontrakty typu Brand, Maggette, ze o Edwardzie Kurskim i jemu podobnych nie wspomne, IMO da sie przezyc.

Lepsza solidna trzecia opcja za 10M niz dwoch mizerniakow za MLE.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-06-24 07:12:22
Autor: sooobi
Thunderki sie wzmacniaja
On 24 Cze, 15:30, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> 10M$/y za trzecia opcje?!

Noo, cos jak Bynum!

Nooo pf z umilowaniem do ciskania trojek to cos jak Bynum:)

A poza tym, jakos nie widze w tym nic zdroznego, o ile oczywiscie
faktycznie nie zatrzyma sie w rozwoju, o czym Bartek pisal.

Wraz z rozwojem Ibaki i Hardena, rozwoj Greena moze zostac zatrzymany
jeszcze bardziej.

[...]

Ja bym dal Greenowi kontrakt blizszy MLE niz 10M.

Data: 2010-06-24 16:12:36
Autor: wiLQ
Thunderki sie wzmacniaja

Noo, cos jak Bynum!

Fajnie, ale OKC to nie jest cos jak LA ;-)

Zreszta Lakersi to wyjatek w skali ligi pod tym wzgledem tzn nie dosc,
ze ich na to stac to jeszcze maja graczy wartych takiej kasy
(zakladajac, ze Bynum bedzie kiedys zdrowy, a wyglada to coraz gorzej).

Wiele teamow ma tak porozkladane finanse, ze wiecej niz dwoch graczy zarabia pieniadze typu 10+.

I praktycznie wszystkie te druzyny intensywnie handluja lub handlowaly
jednym tym kontraktem!!! Ergo to byloby nie wyciaganie zadnych wnioskow
z bledow innych.
Lepsza solidna trzecia opcja za 10M niz dwoch mizerniakow za MLE.

To sa jedyne opcje? ;-P

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-24 16:28:48
Autor: s
Thunderki sie wzmacniaja
Noo, cos jak Bynum!

Fajnie, ale OKC to nie jest cos jak LA ;-)

Nawet teamy z mniejszych rynkow miewaja zakusy na zakup uzupelnien skladu w tej cenie. Inna bajka, czy trafiaja we wlasciwych graczy.

Zreszta Lakersi to wyjatek w skali ligi pod tym wzgledem tzn nie dosc,
ze ich na to stac to jeszcze maja graczy wartych takiej kasy
(zakladajac, ze Bynum bedzie kiedys zdrowy, a wyglada to coraz gorzej).

To inna bajka. Bo czy Green jest wart tej kasy, to ja nie wiem. I wlasnie rzucam pytanie i chwilowo przyjmuje na wiare uwage Bartka, ze nie bardzo.

Natomiast nadal nie widze nic zdroznego w posiadaniu trzeciej opcji za 10M, jezeli jest to rzeczywiscie znaczace wzmocnienie mocnego zespolu.

[...]

Nie musialyby zazwyczaj handlowac, gdyby nie poboczne okolicznosci, typu:
- brak wyniku i wlasciciel sie wscieka,
- inne kontrakty zasmradzaja payroll, ale sa nietrejdowalne,
- gracz medzi.

Lepsza solidna trzecia opcja za 10M niz dwoch mizerniakow za MLE.

To sa jedyne opcje? ;-P

A po co masz sie czuc przesadnie komfortowo?:-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-06-24 18:25:51
Autor: Gerard
Thunderki sie wzmacniaja
s wrote:

[...]

Zapytaj lepiej od kiedy to GMowie NBA wyciągają wnioski z błędów innych. Już starożytni mawiali, że na świecie są 3 pewne rzeczy: śmierć, podatki i przepłacone kontrakty w NBA ;-)

pozdr

Data: 2010-06-24 22:25:32
Autor: s
Thunderki sie wzmacniaja

Zapytaj lepiej od kiedy to GMowie NBA wyciągają wnioski z błędów innych.

A po co? :-)

Już starożytni mawiali, że na świecie są 3 pewne rzeczy: śmierć, podatki i przepłacone kontrakty w NBA ;-)

No ok, i..?

Niewiele bylo zespolow kalibru okolomistrzowskiego, gdzie trzeci gracz nie zaslugiwal na owe dyskutowane 10 baniek za sezon.

Thunder przebojem wdzieraja sie do strefy contenderowej i z ciekawoscia bede poczynania Prestiego obserwowac. Mam wrazenie, ze jezeli Thunder nie kupia nikogo drogiego w zblizajacym sie offseason, beda planowac extension dla calej trojki. Oczywiscie, o ile Green jakos wyjatkowo sie nie zwazy.

Mozemy jednak byc pewni, ze w zblizajacym sezonie da z siebie wszystko :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-06-24 23:52:22
Autor: Gerard
Thunderki sie wzmacniaja
s wrote:
[...]

Można dyskutować. Zależy jaką miarę przyłożyć.

Thunder przebojem wdzieraja sie do strefy contenderowej i z

Za sprawą Duranta i Westbrooka, nie Greena.

[...]

Green miał słabiutki sezon. Wielu przepowiadało, że 09/10 będzie przełomowy, a tu piach, było gorzej niż w poprzednim. W tej chwili absolutnie nie zasługuje na 10mln kontrakt.

pozdr

Data: 2010-06-25 08:20:27
Autor: s
Thunderki sie wzmacniaja

Green miał słabiutki sezon. Wielu przepowiadało, że 09/10 będzie przełomowy, a tu piach, było gorzej niż w poprzednim. W tej chwili absolutnie nie zasługuje na 10mln kontrakt.

No to beda go cisnac na nizszy.

Ja tam dzis nie mam watpliwosci, ze beda chcieli trzon zostawic.
Wlasnie wzieli wygasajacy balast Pete'a z ciekawym prospektem, wiec pewnie na drogiego FA sie szarpac nie beda.

Faktycznie odwala Presti kawal ciekawej roboty.

A Hornets troche poluzowali sobie gume od majtek, wiec plotki nt dealu Paula mozna miedzy bajki wlozyc. Przynajmniej do czasu wyjasnienia sprawy wlasnosci klubu.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-06-25 00:32:47
Autor: sooobi
Thunderki sie wzmacniaja
Faktycznie odwala Presti kawal ciekawej roboty.

A co ciekawego Presti zrobil w przeciagu ostatnich 2 dni:

Sciagnal do siebie Cooka i 18pick. 18 pick zamienil na pick clippersow
za rok, czy rowniez wam sie wydaje ze ten pick bedzie znacznie lepszy
niz obecny 18?? Typuje okolice 10-12picku (nie wierze ze Clippersi
wejda do PO).

W dodatku wykorzystal straszne parcie Hornets na zejscie z salary i
wzial na barki ostatni rok kontraktu Morrisona. W dodatku zamienil 2
dalekie picki 21 i 26 za 11 i centra na ktorego zapewne polowal od
jakiegos czasu i kombinowal jak go zdobyc. SWIETNIE ruchy, kluby
napalaja sie na graczy ktorych przeplaca a Thunderki wykorzystali
payroll do wzmocnienia sie poprzez draft 11 pick i zapewne za rok
takze przystapia do draftu z niezlym pickiem.

ps: pamietacie inna sytuacje gdzie klub na sile oddaje gracza ktory
jest w ostatnim roku kontraktu? Toz Presti jeszcze bedzie mogl
wykorzystac ten spadajacy kontrakt podczas tego sezonu.

Data: 2010-06-25 12:32:31
Autor: wiLQ
Thunderki sie wzmacniaja
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

Pick jest chroniony (nie wiem w jakim stopniu, logicznie byloby
"loteria", ale gdy chodzi o Clippers to cholera wie).

[...]

Jak Aldrich bedzie bustem, a Pondexter bedzie cos gral to nie bedzie to
tak slodko wygladalo, ale zgoda, ze aktywnosc Thunderkow robi wrazenie.

ps: pamietacie inna sytuacje gdzie klub na sile oddaje gracza ktory
jest w ostatnim roku kontraktu?

Kurt Thomas z Suns... tez do Prestiego.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-25 15:04:23
Autor: Gerard
Thunderki sie wzmacniaja
sooobi wrote:
Faktycznie odwala Presti kawal ciekawej roboty.

A co ciekawego Presti zrobil w przeciagu ostatnich 2 dni:

Z ocena Prestiego bym sie wstrzymal. Na razie poza wzieciem w drafcie Westbrooka [Durant byl no brainerem] nic ciekawego nie zdzialal, bo Cook to mizerne wzocnienie.  Najblizsze lata pokaza czy Presti nie skonczy jak Ferry.

pozdr

Data: 2010-06-25 07:15:59
Autor: sooobi
Thunderki sie wzmacniaja
On 25 Cze, 15:04, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
sooobi wrote:

> A co ciekawego Presti zrobil w przeciagu ostatnich 2 dni:

Z ocena Prestiego bym sie wstrzymal. Na razie poza wzieciem w drafcie
Westbrooka [Durant byl no brainerem] nic ciekawego nie zdzialal,

Zdobyl Greena za Allena. 2 lata temu wygladalo to super, teraz wraz z
zatrzymaniem Greena juz gorzej, ale i tak ruch in plus.
Za niska pensje podpisal Krstica
Wydraftowal tez Ibake - pickiem Suns wtedy wzial od nich tez Kurta
Thomasa.
Sciagnal z Jazz Erica Maynora

Zobaczymy co pokaze 11 numer tegorocznego draftu, ale ja jestem pod
wielkim wrazeniem jego pracy. Co roku dodaje nowe elementy trzymajac
niski payroll i w dodatku cholernie dobrze handluje pickami.

Data: 2010-06-25 18:09:38
Autor: Gerard
Thunderki sie wzmacniaja
sooobi wrote:
[...]

Green moze byc najwiekszym przeklenstwem OKC. Prawdopodobnie dostanie sowite extension, a niestety w tej chwili jest to gracz co najwyzej przecietny. O ile nie bedzie wyraznej poprawy, bedzie im ciazyl.

Za niska pensje podpisal Krstica
Wydraftowal tez Ibake - pickiem Suns wtedy wzial od nich tez Kurta
Thomasa.
Sciagnal z Jazz Erica Maynora

C'mon! "Uprasza sie, o nie rzucanie cienkimi bolkami".

Zobaczymy co pokaze 11 numer tegorocznego draftu,

Toc mówie. Dopiero sie okaze jaki z niego GM.

pozdr

Data: 2010-06-25 12:33:26
Autor: Leszczur
Thunderki sie wzmacniaja
On 25 Cze, 18:09, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
> Thomasa.
> Sciagnal z Jazz Erica Maynora

C'mon! "Uprasza sie, o nie rzucanie cienkimi bolkami".

Role players sciagani za darmo. IMO taka umiejetnosc to duża zaleta.

> Zobaczymy co pokaze 11 numer tegorocznego draftu,

Toc m wie. Dopiero sie okaze jaki z niego GM.

Ależ on robi jedną prostą rzecz - nie przepłaca FA. I samo to
eliminuje źródło 80% błędów popełnianych przez GM'ów.
Nawet jeśli nie jest wybitnym GM'em, to na razie swietnie to ukrywa.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-26 10:47:58
Autor: Gerard
Thunderki sie wzmacniaja
Leszczur wrote:
[...]

Jesli już to cienkie bolki ściągnięte za darmo. To nie jest zaleta wybitnego GMa.

Zobaczymy co pokaze 11 numer tegorocznego draftu,

Toc m wie. Dopiero sie okaze jaki z niego GM.

Ależ on robi jedną prostą rzecz - nie przepłaca FA. I samo to
eliminuje źródło 80% błędów popełnianych przez GM'ów.

1. Dlatego na razie nikt nie pisze że jest złym dżiemem.
2. Do tej pory nie miał okazji przepłacić.

Nawet jeśli nie jest wybitnym GM'em, to na razie swietnie to ukrywa.

Give him some time.

pozdr

Data: 2010-06-26 04:57:27
Autor: Leszczur
Thunderki sie wzmacniaja
On 26 Cze, 10:47, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
> Role players sciagani za darmo. IMO taka umiejetnosc to du a zaleta.

Jesli ju to cienkie bolki ci gni te za darmo. To nie jest zaleta wybitnego
GMa.

Umiejętność dobrania graczy komplementarnych do gwiazd i to takich,
którzy nie będą kosztowali majątku jest IMO cechą wybitnych GM'ów.
Na tym swoją siłę opierali Spurs - możliwe że tą drogą wędrują już
Thunder. BTW Ibaka, Harden i Krstic byli w tym sezonie zawodnikami
ponadprzeciętnymi. Thabo i Maynor byli nieco pod kreską.

)

> Ale on robi jedn prost rzecz - nie przep aca FA. I samo to
> eliminuje r d o 80% b d w pope nianych przez GM' w.

1. Dlatego na razie nikt nie pisze e jest z ym d iemem.
2. Do tej pory nie mia okazji przep aci .

Od lipca 2007 tych okazji była całkiem spora ilość.

> Nawet je li nie jest wybitnym GM'em, to na razie swietnie to ukrywa.

Give him some time.

I co - jeden przestrzelony pick przechyli szalę na jego niekorzyść?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-26 19:41:06
Autor: Gerard
Thunderki sie wzmacniaja
Leszczur wrote:

[...]

Otóż to - możliwe. Przeciętniaków do gwiazd dobiera, dobierało i będzie dobierać masa GMów. Jednym się udaje stworzyć contendera, innym nie. Jak w połowie drogi można oceniać, że gość jest wybitny?

BTW Ibaka, Harden i Krstic byli w tym sezonie zawodnikami
ponadprzeciętnymi. Thabo i Maynor byli nieco pod kreską.

Zależy jaką miarę przyłożyć. Np. wg wp taki Krstić jest nieporozumieniem. Z Ibaki faktycznie może coś być.

2. Do tej pory nie mia okazji przep aci .

Od lipca 2007 tych okazji była całkiem spora ilość.

Za MLE niewiele da się zrobić.

Nawet je li nie jest wybitnym GM'em, to na razie swietnie to ukrywa.

Give him some time.

I co - jeden przestrzelony pick przechyli szalę na jego niekorzyść?

A jesteś w stanie znaleźć w NBA GMa, który za swojej kadencji przepłacił conajwyżej raz? Ja rozumiem, że nie przepłacanie to dużo, to na pewno zaleta, ale IMHO nie może być podstawą do nazywania kogoś wybitnym czy nawet b.dobrym po zaledwie 3 latach. Jest duże prawdopodobieństwo, że Presti zacznie w końcu przepłacać, bo AFAIK nikt się ostatnio temu nie oparł.
I oczywiście to go nie będzie dyskwalifikowało, liczy się jak będzie grała drużyna. Na razie SP dostał dar od losu w postaci Duranta i póki co mu nie przeszkadza, ale najważniejsze dopiero przed nim.

pozdr

Data: 2010-06-26 23:25:56
Autor: s
Thunderki sie wzmacniaja
Za MLE niewiele da się zrobić.

Oo, sa kreatywni, ktorzy potrafia sobie petle na szyi zawiazac i przy pomocy MLE.

Riley w ten sposob umoczyl pare razy. Hornets tez slicznie wpakowali sie w Mo i Poseya.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-06-26 23:39:07
Autor: Tomasz Radko
Thunderki sie wzmacniaja
W dniu 2010-06-26 23:25, s pisze:
Za MLE niewiele da się zrobić.

Oo, sa kreatywni, ktorzy potrafia sobie petle na szyi zawiazac i przy pomocy MLE.

Riley w ten sposob umoczyl pare razy. Hornets tez slicznie wpakowali sie w Mo i Poseya.

Nawet Lakers umoczyli Radmanovica, Waltona i Vujacica. OK, i tak nigdy
nie mieli szans zejść poniżej s.c., więc relatywnie były to mniejsze
wtopy. W dodatku z Radmanovica szybko wyszli, a Walton i Vujacic coś tam
wnoszą. Ale tych kilkunastu milionów brakuje teraz, oj brakuje, gdy być
może dałoby się ściągnąć za MLE Millera. A nie można, bo z kasą
cieniutko. Albo gdy rok temu można było wziąć w drafcie Blaira - ale
trzeba było sprzedać pick za marne $3M.

pzdr

TRad

Data: 2010-06-26 23:55:59
Autor: wiLQ
Thunderki sie wzmacniaja
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
może dałoby się ściągnąć za MLE Millera. A nie można, bo z kasą
cieniutko. Albo gdy rok temu można było wziąć w drafcie Blaira - ale

Toz cala historia MLE z punktu widzenia wlascicieli wyglada tak marnie,
ze podejrzewam iz beda ostro walczyc o jego zniesienie w nowym CBA.
Ot gracze, ktorzy normalnie dostawaliby jakies exeption w okolicach
2M$/y konczyli z 5+M$/y. I to na wiele lat co potegowalo wpadke.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-27 00:18:10
Autor: sooobi
Thunderki sie wzmacniaja
wiLQ pisze:
[...]

Toz mogli podpisywac MLE na 2 lata zamaist na 5. Jakby twardo grali to taki Posey czy Mo Pete braliby MLE na 2 lata bo i tak lepszej oferty by nie dostali.

Data: 2010-06-27 00:26:13
Autor: Gerard
Thunderki sie wzmacniaja
sooobi wrote:
wiLQ pisze:
[...]

Nie wiem czy akurat w tym przypadku, ale faktycznie problemem zazwyczaj jest nie wielkość kontraktu a długość.

pozdr

Data: 2010-06-27 00:55:55
Autor: Leszczur
Thunderki sie wzmacniaja
On 27 Cze, 00:26, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
sooobi wrote:

> [...]
> by nie dostali.

Nie wiem czy akurat w tym przypadku, ale faktycznie problemem zazwyczaj jest
nie wielko kontraktu a d ugo .

No tak, ale przecież długość ma wpływ na wielkość. Nawet jest to wpływ
decydujący :-)
Akurat mnie nie dziwi, że kluby regularnie przepłacały FA. Co więcej -
uważam, że czyniły to świadomie i z premedytacją.
Pisałem już o rozbieżności celów GM'a i właściciela klubu i to jest
klasyczny przykład tego zjawiska.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-27 21:47:53
Autor: wiLQ
Thunderki sie wzmacniaja
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

A nie przypadkiem zwyklej konkurencji wsrod druzyn?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-27 13:43:23
Autor: Leszczur
Thunderki sie wzmacniaja
On 27 Cze, 21:47, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Akurat mnie nie dziwi, e kluby regularnie przep aca y FA. Co wi cej -
> uwa am, e czyni y to wiadomie i z premedytacj .
> Pisa em ju o rozbie no ci cel w GM'a i w a ciciela klubu i to jest
> klasyczny przyk ad tego zjawiska.

A nie przypadkiem zwyklej konkurencji wsrod druzyn?

Aha. A jak kończą GM's, którzy w oczach właścicieli mają
niedostatecznie poważne podejście do konkurencji?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-27 23:11:37
Autor: wiLQ
Thunderki sie wzmacniaja

> A nie przypadkiem zwyklej konkurencji wsrod druzyn?

Aha. A jak kończą GM's, którzy w oczach właścicieli mają
niedostatecznie poważne podejście do konkurencji?

Huh? Konkurencji w sensie rywalizowania o tych samych zawodnikow.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-27 23:08:37
Autor: Leszczur
Thunderki sie wzmacniaja
On 27 Cze, 23:11, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Aha. A jak ko cz GM's, kt rzy w oczach w a cicieli maj
> niedostatecznie powa ne podej cie do konkurencji?

Huh? Konkurencji w sensie rywalizowania o tych samych zawodnikow.

Dokładnie o tym mówię. Bierny GM (czyli taki który nie może powiedzieć
"bardzo wzmocniłem zespół kupując Edka Curry'ego") traci pracę.
Ciekawe ilu GM's straci posady po tym offseason gdy nie uda im się
sciągnąć topowych FA.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-28 11:00:46
Autor: Tomasz Radko
Thunderki sie wzmacniaja
W dniu 2010-06-28 08:08, Leszczur pisze:

Dokładnie o tym mówię. Bierny GM (czyli taki który nie może powiedzieć
"bardzo wzmocniłem zespół kupując Edka Curry'ego") traci pracę.

Dasz przykład GMa, który stracił prace nie przez błędy w selekcji, tylko
przez bierność?

pzdr

TRad

Data: 2010-06-27 21:47:37
Autor: wiLQ
Thunderki sie wzmacniaja
> [...]

Toz mogli podpisywac MLE na 2 lata zamaist na 5. Jakby twardo grali to taki Posey czy Mo Pete braliby MLE na 2 lata bo i tak lepszej oferty by nie dostali.

Huh? Toz zawsze wystarczy jedna druzyna, ktorej bardzo zalezy i by
przekonac gracza dorzuci jakis dodatkowy rok czy dwa.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-26 12:23:54
Autor: s
Thunderki sie wzmacniaja
2. Do tej pory nie miał okazji przepłacić.

Jak to nie?

Ma przeciez kasy do wydania jak lodu. I IMO calkiem umiejetnie z tego faktu korzysta, magazynujac potencjal. Cos jak Pritchard.

BTW, ktos ma logiczne wytlumaczenie na decyzje PTB?

Pozdr
Slawek

Data: 2010-06-26 19:44:46
Autor: Gerard
Thunderki sie wzmacniaja
s wrote:
2. Do tej pory nie miał okazji przepłacić.

Jak to nie?

Ma przeciez kasy do wydania jak lodu. I IMO calkiem umiejetnie z tego
faktu korzysta, magazynujac potencjal. Cos jak Pritchard.

Jak to "jak lodu"? Czy źle patrzę czy OKC/Seattle od 3 lat są powyżej sc?

pozdr

Data: 2010-06-26 20:24:11
Autor: wiLQ
Thunderki sie wzmacniaja
Gerard napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> faktu korzysta, magazynujac potencjal. Cos jak Pritchard.

Jak to "jak lodu"? Czy źle patrzę czy OKC/Seattle od 3 lat są powyżej sc?

W ostatecznym rozrachunku mozliwe, ze tak, ale dzieje sie tak dlatego,
ze w trakcie sezonu wypelnia payroll gasnacymi kontraktami, ktorych inne
druzyny chcialy sie pozbyc ze wzgledu na luxury tax. W kazdym badz razie
nie dalej jak w zeszlorocznym offseason mial circa 10M$ do wydania na
FAsa i nie skusil sie na jakiegos Gordona czy innego ziutka.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-27 00:11:42
Autor: Gerard
Thunderki sie wzmacniaja
wiLQ wrote:
[...]

Faktycznie w 2009r. mieli kontrakty tylko na 43mln.
Swoją drogą teraz mają 66 mln. Wygląda na to że w ciągu sezonu Presti nazbierał różnego rodzaju odpadków na 23mln. Ciekawe.
W większości to gasnące kontrakty, gorzej z Petersonem, którego musiał wziąć dla 10 wyboru w drafcie. Zobaczymy zatem jak Presti pogra w tym offseason.

pozdr

Data: 2010-06-27 00:19:40
Autor: sooobi
Thunderki sie wzmacniaja
Gerard pisze:
wiLQ wrote:
[...]

Mysle ze swoje juz zrobil. Dolozyl Cooka i Peteresona(Thunder byli bardzo slabi za 3 punkty), chlopaki beda walczyc o minuty i ktos z nich te 10-15minut na mecz dostanie. Dolozyl mlodego centra do skladu. Ma zespol kompletny watpie zeby cos wielkiego jeszcze w tym offseason zrobil.

Data: 2010-06-27 01:15:42
Autor: Leszczur
Thunderki sie wzmacniaja
On 27 Cze, 00:19, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
[...]

Chyba przydałoby się trochę więcej siły pod koszem. Tak, wiem że jest
Ibaka, ale on na razie uciągnie 25 minut w meczu. Konieczność grania
takimi bolkami jak Krstic i Collison ogranicza szanse Thunder w walce
w playoffs.
Wydaje mi się, że przydałby im się taki zawodnik jak Boozer, ale jemu
trzeba słono zapłacić.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-27 06:45:57
Autor: sooobi
Thunderki sie wzmacniaja
On 27 Cze, 10:15, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]

w playoffs.
Wydaje mi się, że przydałby im się taki zawodnik jak Boozer, ale jemu

Zgadzam sie nie maja gracza ktory gralby postup, dlatego nie beda
jeszcze contenderem. Dlatego mysle ze Presti siegnie glebiej do
kieszeni i sciagnie takiego podkoszowca za rok, jak spadna mu
kontrakty Collisona, Krstica i Petersona i zdecdyuja ze Thunder sa
gotowi walczyc o najwyzsze cele.

Data: 2010-06-27 07:45:45
Autor: Leszczur
Thunderki sie wzmacniaja
On 27 Cze, 15:45, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]

kieszeni i sciagnie takiego podkoszowca za rok, jak spadna mu
kontrakty Collisona, Krstica i Petersona i zdecdyuja ze Thunder sa

Z czysto finansowego punktu widzenia lepiej by było kupić kogoś teraz..
Nawet kosztem oddania jakiegoś picku i kończących się kontraktów. Stąd
koncepcja z Boozerem (może Jazz chcieliby z powrotem Maynora? ;-)
W przyszłym roku, gdy zaczną rozdawać extensions - będzie dużo
trudniej.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-27 17:21:11
Autor: s
Thunderki sie wzmacniaja
[...]

A ja zaczynam wierzyc, ze Presti nie kupi juz nikogo znaczacego na rynku.
Bedzie stawial na swoje podworko.

Zreszta, ktokolwiek podpisze Boozera, naraza sie na niechudy strzal w stope.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-06-27 08:43:15
Autor: Leszczur
Thunderki sie wzmacniaja
On 27 Cze, 17:21, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> [...]
> trudniej.

A ja zaczynam wierzyc, ze Presti nie kupi juz nikogo znaczacego na rynku.

Tylko ile to własne podwórko będzie w stanie jeszcze się poprawić..
Była dyskusja o Greenie i generalnie zgadzam się z twierdzeniem, że to
może i niezły zawodnik, ale raczej powinien być 4-5 opcją drużyny niż
drugim po Durniu.

Zreszta, ktokolwiek podpisze Boozera, naraza sie na niechudy strzal w stope.

Możliwe. ale patrząc na to kto będzie dostępny za rok - nie wiem, czy
nie bylbym gotowy zaryzykować.
Yao? Zach? Murphy? Każdy z nich też stanowi ryzyko.
Horford na pewno dostanie extension od Hawks.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-27 17:53:18
Autor: sooobi
Thunderki sie wzmacniaja
Zreszta, ktokolwiek podpisze Boozera, naraza sie na niechudy strzal w stope.

Możliwe. ale patrząc na to kto będzie dostępny za rok - nie wiem, czy
nie bylbym gotowy zaryzykować.

Nene - moglby byc strzalem w dziesiatke;)
Brandon Wright - zobaczymy co pokaze w tym roku, ale moze sie okazac ciekawym kaskiem ktory chce opuscic Warrios.
Zachariasz - feeee, ale jak jakims cudem poukladalo mu sie w glowie...
Carl Landry

Data: 2010-06-27 09:11:01
Autor: Leszczur
Thunderki sie wzmacniaja
On 27 Cze, 17:53, sooobi <t...@slo.pl> wrote:

> Mo liwe. ale patrz c na to kto b dzie dost pny za rok - nie wiem, czy
> nie bylbym gotowy zaryzykowa .

Nene - moglby byc strzalem w dziesiatke;)

Podobnie jak Pau Gasol :-)

Brandon Wright - zobaczymy co pokaze w tym roku, ale moze sie okazac
ciekawym kaskiem ktory chce opuscic Warrios.

Takich zawodników z potencjałem (i niczym więcej) jest w lidze sporo.
Nawet w samych Warriors znalazłaby się jeszcze nie jedna dusza ;-)

Zachariasz - feeee, ale jak jakims cudem poukladalo mu sie w glowie...

Dajmy mu chwilkę. Ten sezon może był wynikiem szoku potrejdowego i za
rok dojdzie do siebie ;-)

Carl Landry

Ale Landry to zawodnik z tej samej półki co Green. Ja bym się chyba
skusił na Yao.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-27 23:06:07
Autor: wiLQ
Thunderki sie wzmacniaja
> [...]

> Zachariasz - feeee, ale jak jakims cudem poukladalo mu sie w glowie...

Dajmy mu chwilkę. Ten sezon może był wynikiem szoku potrejdowego i za

Sadzisz, ze nie bedzie mial klasycznego roku kontraktowego?

> Carl Landry

Ale Landry to zawodnik z tej samej półki co Green. Ja bym się chyba
skusił na Yao.

To Rockets go puszcza? Zakladajac, ze bedzie zdrowy.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-27 22:49:44
Autor: Leszczur
Thunderki sie wzmacniaja
On 27 Cze, 23:06, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Dajmy mu chwilkę. Ten sezon może był wynikiem szoku potrejdowego i za
> rok dojdzie do siebie ;-)

Sadzisz, ze nie bedzie mial klasycznego roku kontraktowego?

Myślę, że będzie grał wyraźnie gorzej.

> Ale Landry to zawodnik z tej samej półki co Green. Ja bym się chyba
> skusił na Yao.

To Rockets go puszcza? Zakladajac, ze bedzie zdrowy.

Rockets nie będą mieli nic do gadania. Yao nie jest restricted.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-29 23:00:33
Autor: wiLQ
Thunderki sie wzmacniaja

> To Rockets go puszcza? Zakladajac, ze bedzie zdrowy.

Rockets nie będą mieli nic do gadania. Yao nie jest restricted.

Ale czy bedzie chcial odejsc?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-28 01:23:07
Autor: sooobi
Thunderki sie wzmacniaja

> Ale Landry to zawodnik z tej samej półki co Green. Ja bym się chyba
> skusił na Yao.

To Rockets go puszcza? Zakladajac, ze bedzie zdrowy.

Rockets juz go puscili:)

Data: 2010-06-28 01:21:47
Autor: sooobi
Thunderki sie wzmacniaja
On 27 Cze, 18:11, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Nene - moglby byc strzalem w dziesiatke;)

Podobnie jak Pau Gasol :-)

Ale mi naprawde Nene pasowalby idealnie do Thunder. To w niego
powinien celowac Presti.

> Carl Landry

Ale Landry to zawodnik z tej samej półki co Green.

Tylko Green lubi ciskac jumperki a Landry lubi walczyc pod koszami. To
calkowicie odmienny typ gracza.

Ja bym się chyba
skusił na Yao.

Najpierw zobaczmy czy Yao bedzie w stanie grac:)

Data: 2010-06-28 01:39:17
Autor: Leszczur
Thunderki sie wzmacniaja
On 28 Cze, 10:21, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Podobnie jak Pau Gasol :-)

Ale mi naprawde Nene pasowalby idealnie do Thunder. To w niego
powinien celowac Presti.

Powinien, ale nie wiadomo czy Nene będzie FA.

> Ale Landry to zawodnik z tej samej półki co Green.

Tylko Green lubi ciskac jumperki a Landry lubi walczyc pod koszami. To
calkowicie odmienny typ gracza.

I co z tego że rzucają z innych miejsc na boisku? Mówiłem o ogólnej
wartości, a nie konkretnym układzie statsów.
BTW Green wypada nieco gorzej w ataku, ale zdecydowanie lepiej w
obronie.

> Ja bym się chyba
> skusił na Yao.

Najpierw zobaczmy czy Yao bedzie w stanie grac:)

Będzie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-28 02:11:20
Autor: sooobi
Thunderki sie wzmacniaja

> Tylko Green lubi ciskac jumperki a Landry lubi walczyc pod koszami. To
> calkowicie odmienny typ gracza.

I co z tego że rzucają z innych miejsc na boisku?

To z tego ze daja druzynie inne rzeczy

Mówiłem o ogólnej
wartości, a nie konkretnym układzie statsów.

No powiedzmy. Ale ja wole pf w typie Landrego niz w typie Greena.

Data: 2010-06-28 02:51:37
Autor: Leszczur
Thunderki sie wzmacniaja
On 28 Cze, 11:11, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> I co z tego że rzucają z innych miejsc na boisku?

To z tego ze daja druzynie inne rzeczy

Dają punkty i nieco zbiórek, bronią przeciętnie i generalnie żadne z
nich gwiazdy.

> Mówiłem o ogólnej
> wartości, a nie konkretnym układzie statsów.

No powiedzmy. Ale ja wole pf w typie Landrego niz w typie Greena.

Spoko. Na ławkę obaj się nadają.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-27 17:55:31
Autor: s
Thunderki sie wzmacniaja
[...]

Aspiracje na drugiego po Durniu ma najwyrazniej Westbrook. I tu to juz mam calkiem mieszane uczucia.
Trzecim niech bedzie Harden i gra muzyka :-)

[...]

Dlatego zaczynam watpic, czy Presti w ogole planuje wzmocnienia poprzez rynek FA.

A co do Boozera jeszcze, ktos sie bedzie musial nim pocieszyc tego lata. Oby nie Heat.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-06-27 09:05:34
Autor: Leszczur
Thunderki sie wzmacniaja
On 27 Cze, 17:55, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Tylko ile to w asne podw rko b dzie w stanie jeszcze si poprawi .
> By a dyskusja o Greenie i generalnie zgadzam si z twierdzeniem, e to
> mo e i niez y zawodnik, ale raczej powinien by 4-5 opcj dru yny ni
> drugim po Durniu.

Aspiracje na drugiego po Durniu ma najwyrazniej Westbrook. I tu to juz
mam calkiem mieszane uczucia.

No dobrze, ale Westbrook to obwodowiec. Powiedzmy, ze da się z takim
zawodnikiem grać i może nawet wygrywać. A z Greenem chyba będzie
trudno.

Trzecim niech bedzie Harden i gra muzyka :-)

Harden chyba ma zadatki na niezłego role playera.

> [...]
> Horford na pewno dostanie extension od Hawks.

Dlatego zaczynam watpic, czy Presti w ogole planuje wzmocnienia poprzez

Myślisz, ze to wystarczy? Bo wydaje mi się, że oni mają dobry punkt
wyjściowy do budowania drużyny, ale jakieś wzmocnienia z zewnątrz
chyba będą konieczne.

A co do Boozera jeszcze, ktos sie bedzie musial nim pocieszyc tego lata.
Oby nie Heat.

Heat kupią Amare :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-27 17:48:19
Autor: sooobi
Thunderki sie wzmacniaja
Leszczur pisze:
[...]

Ale moga po prostu dac extensions Durantowi i zamiast Greena podpisac kogos "rasowego" na pf. Na C beda miec Ibake i tegoroczny 11 pick.
Nie wiem tylko kto za rok bedzie do wzieca na pozycje pf.

Data: 2010-06-27 09:12:33
Autor: Leszczur
Thunderki sie wzmacniaja
On 27 Cze, 17:48, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> Z czysto finansowego punktu widzenia lepiej by by o kupi kogo teraz.
> Nawet kosztem oddania jakiego picku i ko cz cych si kontrakt w. St d
> koncepcja z Boozerem (mo e Jazz chcieliby z powrotem Maynora? ;-)
> W przysz ym roku, gdy zaczn rozdawa extensions - b dzie du o
> trudniej.

Ale moga po prostu dac extensions Durantowi i zamiast Greena podpisac
kogos "rasowego" na pf. Na C beda miec Ibake i tegoroczny 11 pick.
Nie wiem tylko kto za rok bedzie do wzieca na pozycje pf.

No właśnie jakoś nie widzę szczególnych studów. Bosha niech kupię w
s'n't.
Westbrook-Thabo-Durant-Bosh-Ibaka i Green z Hardenem z ławki. Podoba
mi się taki układ.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-27 17:58:03
Autor: s
Thunderki sie wzmacniaja
Ale moga po prostu dac extensions Durantowi i zamiast Greena podpisac kogos "rasowego" na pf. Na C beda miec Ibake i tegoroczny 11 pick.
Nie wiem tylko kto za rok bedzie do wzieca na pozycje pf.

Jeden rasowy dlugo jeszcze bedzie do wziecia :-)
Pewnie wiesz, o kim mowa.

Jedno skinienie palcem Prestiego i facet juz moze rezerwowac bilet na lot Philadelphia - Oklahoma.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-06-27 23:05:35
Autor: wiLQ
Thunderki sie wzmacniaja
[...]

Moze sprobuja z Alem Jeffersonem? Wsrod FAsow w 2011 bedzie posucha,
wiec raczej spodziewalbym sie po Thunder trejdu.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-27 23:06:25
Autor: wiLQ
Thunderki sie wzmacniaja
> [...]

koncepcja z Boozerem (może Jazz chcieliby z powrotem Maynora? ;-)
W przyszłym roku, gdy zaczną rozdawać extensions - będzie dużo

Niby dlaczego? Nawet jak dadza Durantowi i Greenowi 25M$/y to wciaz beda
mieli sporo miejsca na jakiegos FAsa (lub trejd z przyjeciem kontraktu).

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-27 23:05:38
Autor: Leszczur
Thunderki sie wzmacniaja

> [...]

Niby dlaczego? Nawet jak dadza Durantowi i Greenowi 25M$/y to wciaz beda
mieli sporo miejsca na jakiegos FAsa (lub trejd z przyjeciem kontraktu).

Nie będą. Zakładając, że Cook dostanie i przyjmie QO a reszta ziutków
będzie grała dalej na rookie kontrakcie - Thunder będą mieli przed
podpisaniem Durnia i Greena zamrożone około 23M$. Nie będą mieli MLE.
Extensions podniosa ich payroll do 48M$. Czyli zostanie 8-10M$ na
zakupy (nie spodziewam się wzrostu sc o więcej niż 2M$) i to całkiem
poważne, bo przecież nie będą mieli nikogo wysokiego poza Ibaką.
Wydaje mi się, że to za mało na walkę o laury.
Spuszczenie spadających kontraktów już teraz na przykład za Jeffersona
(Wolves na to pójdą w mgnieniu oka) da im sensownego zawodnika oraz
komfort przy negocjacjach z Greenem. Plus powinni mieć dostępne MLE (o
ile ta instytucja zostanie utrzymana w nowym CBA).
Łatwiej chyba będzie budować teraz przez wymiany niż za rok polując na
FA.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-29 23:00:06
Autor: wiLQ
Thunderki sie wzmacniaja
> [...]

podpisaniem Durnia i Greena zamrożone około 23M$. Nie będą mieli MLE.
Extensions podniosa ich payroll do 48M$. Czyli zostanie 8-10M$

Hmmmm, jesli 8-10M$ nie uznajesz za sporo to ja przepraszam ;-)

Spuszczenie spadających kontraktów już teraz na przykład za Jeffersona
(Wolves na to pójdą w mgnieniu oka) da im sensownego zawodnika oraz
komfort przy negocjacjach z Greenem.

Ogolnie extension Greena bedzie ciekawym testem odnosnie Prestiego.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-29 14:22:16
Autor: Leszczur
Thunderki sie wzmacniaja
On 29 Cze, 23:00, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Nie b d . Zak adaj c, e Cook dostanie i przyjmie QO a reszta ziutk w
> b dzie gra a dalej na rookie kontrakcie - Thunder b d mieli przed
> podpisaniem Durnia i Greena zamro one oko o 23M$. Nie b d mieli MLE.
> Extensions podniosa ich payroll do 48M$. Czyli zostanie 8-10M$

Hmmmm, jesli 8-10M$ nie uznajesz za sporo to ja przepraszam ;-).

W tym sezonie może być za mało na jakies poważne wzmocnienie. Podobno
Chandler ma zrobić opt-out i liczy na 8-10M$/y. Hmmm.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-30 13:13:44
Autor: wiLQ
Thunderki sie wzmacniaja
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Hmmmm, jesli 8-10M$ nie uznajesz za sporo to ja przepraszam ;-).

W tym sezonie może być za mało na jakies poważne wzmocnienie.

Ale Thunder beda miec ta kase dopiero w przyszlym offseason...

Podobno Chandler ma zrobić opt-out i liczy na 8-10M$/y. Hmmm.

Spoko, Kahn potrzebuje backupa dla Darko ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-30 06:06:42
Autor: Leszczur
Thunderki sie wzmacniaja
On 30 Cze, 13:13, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> W tym sezonie może być za mało na jakies poważne wzmocnienie.

Ale Thunder beda miec ta kase dopiero w przyszlym offseason...

Racja. No to przy nowym CBA może być lepiej.

> Podobno Chandler ma zrobić opt-out i liczy na 8-10M$/y. Hmmm.

Spoko, Kahn potrzebuje backupa dla Darko ;-)

:-D

Data: 2010-06-27 00:20:40
Autor: sooobi
Thunderki sie wzmacniaja
wiLQ pisze:
[...]

Otoz to Presti nie przeplaca graczy tylko do trzonu (Durant, Wesbtrook i niech bedzie Green) dokoptowywuje role players za niska kase. W dodatku w tych dealach dostaje picki ktore wymienia pozniej na takie wybory jak Ibaka wlasnie.
To co robi Presti to dla mnie mistrzostwo swiata.

Data: 2010-06-26 23:22:46
Autor: s
Thunderki sie wzmacniaja
Ma przeciez kasy do wydania jak lodu. I IMO calkiem umiejetnie z tego
faktu korzysta, magazynujac potencjal. Cos jak Pritchard.

Jak to "jak lodu"? Czy źle patrzę czy OKC/Seattle od 3 lat są powyżej sc?

W ostatnim offseason wszyscy zastanawiali sie, w jaki sposob Sam postawi "kropke nad i" i uzupelni sklad o mocnego FA. Mial wowczas do wydania AFAIR 10M. Mowilo sie m.in o Millsapie, ale nie tylko.

Sam wstrzymal sie z bolami i konsekwentnie wykorzystuje komfortowa sytuacje finansowa, by "pomagac w biedzie" innym managos. Gromadzac zarazem potencjalu na tony.

I jezeli jeszcze uda mu sie utrzymac ta skladanke zrecznymi extensions, dajac im sie swobodnie wspolnie rozwijac uznam, ze goscio naprawde jest niesamowity.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-06-27 00:13:11
Autor: Gerard
Thunderki sie wzmacniaja
s wrote:

I jezeli jeszcze uda mu sie utrzymac ta skladanke zrecznymi
extensions, dajac im sie swobodnie wspolnie rozwijac uznam, ze goscio
naprawde jest niesamowity.

Ano właśnie tu się różnimy. IMO nie powinien zatrzymywać Greena, ale czas pokaże.

pozdr

Data: 2010-06-27 00:20:08
Autor: sooobi
Thunderki sie wzmacniaja
Gerard pisze:
s wrote:
[...]

IMO powinien ale za odpowiednia kase, ale to takze czas pokaze;)

Data: 2010-06-27 08:41:26
Autor: s
Thunderki sie wzmacniaja
Gerard pisze:
s wrote:
[...]

Ano sie nie roznimy.
Bo ja nigdzie nie napisalem, ze powinien zatrzymac Greena.

Zastanawiam sie caly czas, jak rozegra temat extensions i tyle. I do jakiego stopnia bedzie probowal "lowballowac" mlodych gniewnych, gdy ci przyjda po pieniadze (Duranta nie licze).

Pozdr
Slawek

Data: 2010-06-25 18:28:57
Autor: Tomasz Radko
Thunderki sie wzmacniaja
W dniu 2010-06-25 18:09, Gerard pisze:
sooobi wrote:
On 25 Cze, 15:04, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:

Toc mówie. Dopiero sie okaze jaki z niego GM.

Przede wszystkim to jak do tej pory nie zrobił żadnego zdecydowanego
głupstwa. A to, wbrew pozorom, bardzo dużo.

pzdr

TRad

Data: 2010-06-27 21:47:13
Autor: wiLQ
Thunderki sie wzmacniaja
> [...]

- brak wyniku i wlasciciel sie wscieka,
- inne kontrakty zasmradzaja payroll, ale sa nietrejdowalne,

Chwila, i wg Ciebie nie ma zwiazku miedzy trzecia opcja za 10+M$, a
brakiem wynikow czy zasmrodzonym payrolem?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-28 22:33:57
Autor: s
Thunderki sie wzmacniaja
[...]

Nie baldzo. Przynajmniej nie jakos, zeby mnie klulo w oczy.
Juz nie bede sie trzymal kurczowo przykladu Lakersow, ale generalnie uwazam, ze smrod w payrollu robi nie trzecia opcja za 10 baniek (o ile naprawde jest to pomocna opcja, a nie trzecia z musu, bo potem juz tylko dno), a raczej ziutki za MLE, a czasem i znacznie wyzej, ktore graja ogony albo wcale.

A na brak wyniku wplyw moze miec tyle skladowych, ze temat trzeciej opcji i 10 baniek w ogole mi tu jakos nie przemawia.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-06-24 05:14:11
Autor: Leszczur
Thunderki sie wzmacniaja
> [...]

Presti wie, ze juz za chwile, juz za momencik posypia sie extensions.
Slusznie, ze sie nie zapycha krotkowzrocznie.

Presti wie, że drużyny będą ceniły picki draftowe. Zwłaszcza te, które
zamierzają wydać całą dostępną kasę na niewielu FA. I za dwa picki z
okolic 20 dostanie Top10 z przyszłorocznego draftu. Albo bedzie je
sprzedawać za gotówkę. Blazers już wysupłali 2M$ za jakis daleki
pick.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-24 22:22:01
Autor: Szczepan Radzki
Thunderki sie wzmacniaja
On 6/24/10 12:36 PM, s wrote:
sooobi pisze:
[...]

A skąd ten model budowania drużyny znamy? Tak, z SAS :)

Szczepan Radzki

Thunderki sie wzmacniaja