Tia, Komorowski jest sta³y w pogl±dach

Data: 2010-06-30 00:20:57
Autor: sam
Tia, Komorowski jest sta³y w pogl±dach
Kataryna

Wrzesieñ 2009

Wiêc ja mówiê, uwa¿am, ¿e parytety nie s± konieczne. Powiem po prostu wprost uwa¿am, ¿e raczej to jest pomys³ na polityczne zaistnienie ni¿ na rozwi±zanie problemu (...) Wiêc ja uwa¿am, ¿e tego rodzaju sprawy, bo to s± bardzo wa¿ne sprawy, jak zwiêkszanie aktywno¶ci poszczególnych grup spo³ecznych, czy p³ci tak¿e w demokracji no nie powinny byæ rozwi±zane pod k±tem przypodobania siê wyborcom przed wyborami, a takie ryzyko istnieje. Oczywi¶cie ma pani racjê, no to jest tak prosty mechanizm, ¿e ka¿dy by chcia³ po to siêgn±æ. Tylko pytanie czy z tego bêdzie korzy¶æ dla kobiet i korzy¶æ dla Polski.

Luty 2010

Nie mogê zrozumieæ, po co wam kobiety
Jakie¶ nowomodne, p³ciowe parytety
Skoro w Polsce zawsze nie my kobietami
Rz±dzimy na co dzieñ - lecz kobiety nami
Ale je¶li chcecie w³adzy, to j± bierzcie
Zdob±d¼cie Sejm polski wyzwolone wreszcie.
Wypêd¼cie st±d mê¿czyzn bez prawa do ³aski
Pozbawcie Marsza³ka w³adzy oraz laski
Niech tu laska rz±dzi, b±d¼ co b±d¼ kobieta
Wyrwana z r±k mêskich wskutek paryteta

Czerwiec 2010

Namawiam swoje w³asne ¶rodowisko, aby przyj±æ parytet 35-procentowy na listach wyborczych. Ale je¶li Sejm uchwali 50 procent, to te¿ podpiszê tê ustawê.

Tia, Komorowski jest sta³y w pogl±dach