Tiger G3 (TVG3) ... wyjątkowo dobry chińs ki telefon

Data: 2009-12-21 16:33:28
Autor: Motylek
Tiger G3 (TVG3) ... wyjątkowo dobry chińs ki telefon
Użytkownik Jan Strybyszewski napisał:
Powiem tak zrobił na mnie naprawdę dobre wrażenie.
Java jest "przyzwoita", ba CPU w tym chinczyku ciagnie
filmy w 240x320 w 3GP, FLV, divix3 i xvid co zrywa czapki z głów.
Ma tez EDGE i wbudowane TV, oczywiscie dualsim i pełna imitacja menu iphone z mozliwoscia przestawiania ikonek miedzy ekranami i miejscami.

http://www.youtube.com/watch?v=iEt7zpWr-wM

Heh, ni ma na alledrogo ani nigdzie :)

Data: 2009-12-21 22:32:17
Autor: Jan Strybyszewski
Motylek pisze:
[...]

Bezplatnie do polski

Data: 2009-12-22 10:40:17
Autor: Jeremiasz
Tiger G3 (TVG3) ... wyj±tkowo dobry chiñski telefon
Heh, ni ma na alledrogo ani nigdzie :)

Bezplatnie do polski

A ile to bedzie szlo z HongKongu?

Data: 2009-12-22 10:53:07
Autor: Jan Strybyszewski
Jeremiasz pisze:
Heh, ni ma na alledrogo ani nigdzie :)

Bezplatnie do polski

A ile to bedzie szlo z HongKongu?

Trzeba liczyc 14 dni

Tiger G3 (TVG3) ... wyjątkowo dobry chińs ki telefon