Timmermans cz這wiekiem roku ,,GW"-na

Data: 2017-05-19 10:22:24
Autor: prezydent San Escobar
Timmermans cz這wiekiem roku ,,GW"-na
u2 <u_2@o2.pl> napisa(-a):

 O kim mowa? Cz這wiekiem roku ,,Wyborczej" zosta wiceszef Komisji Europejskiej Frans Timmermans. Ten sam, kt鏎y wielokrotnie na arenie mi璠zynarodowej w obrzydliwy spos鏏 atakowa Polsk. Przypominamy wypowiedzi, w kt鏎ych ten ,,wz鏎 europejskich cn鏒" w arogancki spos鏏 atakowa Polsk.

Nie POsraj si, ciotko :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]
Zwr鏂i si o spotkanie i ja si z nim spotka貫m, a to zawsze jest problem,
gdy si w podziemiu spotykasz z kim, kto nie jest w strukturach podziemia, bo trzeba si odpowiednio ubezpieczy.
Szybko uciek貫m z tego spotkania, bo uzna貫m go za agenta KGB. On namawia mnie do tego, 瞠bym si ujawni, m闚i,
瞠 "Solidarno嗆 kaputt, 瞠 to koniec z Solidarno軼i" - i m闚i to z r瘯 na sercu - "瞠 tak naprawd jedynym ratunkiem jest,
瞠by鄉y tak autentycznie, naprawd pokochali ZSRR, bo tylko, jak oni nam uwierz, 瞠 my ich kochamy, to dadz nam wi璚ej wolno軼i".
Taki cz這wiek! On ma by dzi liderem tamtej Solidarno軼i?!

PiS podejmuje "ohydn pr鏏 wyrzeczenia si odpowiedzialno軼i,
nie mniej haniebnej i nieprzekonuj帷ej, jak w豉sna 瘸這sna defleksja Rosji
pot瘼iaj帷ej zestrzelenie samolotu MH17" i jest "tch鏎zostwem na potwornym poziomie". - Je郵i poprzecie Platform Obywatelsk, pomo瞠cie sobie,
  pomo瞠cie Polsce - powiedzia Jaros豉w Kaczy雟ki.

Data: 2017-05-19 10:53:40
Autor: u2
Timmermans czowiekiem roku GW-Q1|Bv
W dniu 19.05.2017 o 10:22, prezydent San Escobar pisze:
Nie POsraj si, ciotko :DDD

fuj wida 瞠 wulgarny i prymitywny, nie dziwota, bo robisz jako 篡golak w niemieckim burdelu:)))))))))))))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-05-19 11:58:11
Autor: prezydent San Escobar
Timmermans cz這wiekiem roku ,,GW"-na
u2 <u_2@o2.pl> napisa(-a):

fuj wida 瞠 wulgarny i prymitywny, nie dziwota, bo robisz jako 篡golak w niemieckim burdelu:)))))))))))))))))))))

Zaprzeczam ciotko, 瞠 pracuj u ciebie w domu :DDDD

Data: 2017-05-19 21:01:38
Autor: u2
W dniu 19.05.2017 o 11:58, prezydent San Escobar pisze:
Zaprzeczam ciotko, 瞠 pracuj u ciebie w domu :DDDD

ano, robisz w niemieckim burdeliku pi寮ziak:))))))))))))))))))))))))

Data: 2017-05-22 07:57:19
Autor: prezydent San Escobar
> [...]

> Zaprzeczam ciotko, 瞠 pracuj u ciebie w domu :DDDD

ano, robisz w niemieckim burdeliku pi寮ziak:))))))))))))))))))))))))

To si wyklucza ciotko, bo to w豉郾ie by豚y tw鎩 dom :DDDD

Data: 2017-05-22 10:26:54
Autor: u2
W dniu 22.05.2017 o 07:57, prezydent San Escobar pisze:
To si wyklucza ciotko, bo to w豉郾ie by豚y tw鎩 dom :DDDD

no co ty pi寮ziak, ja nie jestem u ciebie w odwiedzinach w twoim niemieckim burdeliku:)))))))))

Data: 2017-05-22 11:34:02
Autor: prezydent San Escobar
> [...]

no co ty pi寮ziak, ja nie jestem u ciebie w odwiedzinach w twoim niemieckim burdeliku:)))))))))

Jeszcze tego by brakowa這, bym odwiedza ciebie w twoim burdelowym domku,

Data: 2017-05-22 11:30:22
Autor: Ciemny Lud
Timmermans cz這wiekiem roku ,,GW"-na
U篡tkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisa w wiadomo軼i news:adv4iclckbi3784iv1euliur9rn9b8v6gs4ax.com...
u2 <u_2@o2.pl> napisa(-a):

> [...]

ano, robisz w niemieckim burdeliku pi寮ziak:))))))))))))))))))))))))

To si wyklucza ciotko, bo to w豉郾ie by豚y tw鎩 dom :DDDD

Ciota u2 jako by造 SB-ek dorabia dom lichej emeryturki. Je瞠li jest inny pow鏚 jego aktywno軼i na forum oznacza to, 瞠 jest idiot z przekonania.

CL

Timmermans cz這wiekiem roku ,,GW"-na