Timmermans z nagrodą "Gazety Wyborczej". Michnik: PiS to smog chamstwa

Data: 2017-07-29 10:21:29
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Męczywór
Timmermans z nagrodą "Gazety Wyborczej". Michnik: PiS to smog chamstwa
Z tłitera:

Dramat Michnika
Pod kapslem tymbarka znalazł "pozdrów brata"

Data: 2017-07-29 16:58:17
Autor: japanizer
On Sunday, July 30, 2017 at 2:21:30 AM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Męczywór wrote:
Z tłitera:

Dramat Michnika
Pod kapslem tymbarka znalazł "pozdrów brata"

A nie był to Kaczyński, który pod kapslem tymbarka znalazł "zabiłeś brata, jego żonę i prawie setkę innych ludzi"?

Data: 2017-07-30 05:45:07
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Męczywór
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

> Dramat Michnika
> Pod kapslem tymbarka znalazł "pozdrów brata"

A nie był to Kaczyński, który pod kapslem tymbarka znalazł "zabiłeś brata, jego żonę i prawie setkę innych ludzi"?

Taki napis być nie mógł, za długi.

Widział Ty pajdaku co niemce zrobili z własnym Parkiem w Bawarii?
http://s10.ifotos.pl/img/008jpg_qpqhnnh.jpg

Kornik wyżarł:) A teraz chcą żeby kornik wyżarł puszczę Białowieską.

Atakują ostro gojców z góry upatrzonych pozycji. Do PL już nie przyjadą
bo ich pisiorstwo kropidłem ostatnio potraktowało:

Modlitwa w intencji Puszczy Białowieskiej https://youtu.be/GgwWBJ802l4

Data: 2017-07-30 06:02:46
Autor: japanizer
On Sunday, July 30, 2017 at 9:45:08 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Męczywór wrote:

> [...]

Atakują ostro gojców z góry upatrzonych pozycji. Do PL już nie przyjadą
bo ich pisiorstwo kropidłem ostatnio potraktowało:

Czytać ze zrozumieniem, do skutku:

http://puszcza-bialowieska.blogspot.jp/2013/03/co-ma-las-bawarski-do-puszczy.html

Data: 2017-07-30 06:29:32
Autor: japanizer
Timmermans z nagrodą "Gazety Wyborczej". Michnik: PiS to smog chamstwa

Taki napis być nie mógł, za długi.

Masz rację, to nie był żart pod "kapslem tymbarka"; to była brutalna prawda.

Data: 2017-07-30 15:16:24
Autor: Lord Donate
Użytkownik "Bytomir Kwasigroch vel Męczywór" <bytomir.kwasigroch@gmail.com> napisał w wiadomości news:99b64a49-2f8a-43dc-a71f-7d1b5b30b2b2googlegroups.com...
> [...]

A nie był to Kaczyński, który pod kapslem tymbarka znalazł "zabiłeś brata, jego żonę i prawie setkę innych ludzi"?

Kto powiedział, że to to był napis na kapslu, a nie sekretny karteluszek od jakiegoś pedałka?

CL

Data: 2017-07-30 09:42:41
Autor: u2
W dniu 30.07.2017 o 01:58, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

to love w twoim wykonaniu piździak, a poprzednio był hejt w wykonaniu bytka:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Timmermans z nagrodą "Gazety Wyborczej". Michnik: PiS to smog chamstwa