Tirowcy to są jednak świnie

Data: 2009-07-14 20:47:04
Autor: Kuba \(aka cita\)
Tirowcy to są jednak świnie
Tristan wydusił z siebie te słowy:

Kurde, nie lubią czerwonych samochodów czy w ogólności taka chamska
mentalność?

ja Ci powiem czego nie lubią ... (z resztą ja tez)

Jazdy na HALOGENACH.

Założe sie, ze należysz do tych, ktorzy jeżdzą z włączonymi swiatłami przeciwmgielnymi.

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-07-14 21:46:02
Autor: Tristan
Tirowcy to są jednak świnie
W odpowiedzi na pismo z wtorek 14 lipiec 2009 20:47 (autor Kuba (aka cita) publikowane na pl.misc.samochody, wasz znak: <h3ijrb$f9s$1@inews.gazeta.pl>):

ja Ci powiem czego nie lubią ... (z resztą ja tez)
Jazdy na HALOGENACH.

A co, mam ksenony montować?

Założe sie, ze należysz do tych, ktorzy jeżdzą z włączonymi swiatłami
przeciwmgielnymi.

Bez mgły? A po co? --
Tristan

Data: 2009-07-14 22:49:44
Autor: Kuba \(aka cita\)
Tirowcy to są jednak świnie
[...]

co?!

Założe sie, ze należysz do tych, ktorzy jeżdzą z włączonymi swiatłami
przeciwmgielnymi.

Bez mgły? A po co?

no wlasnie Ty mi powiesz?
Z tego co obserwuje na drogach i z tego co słsyze na CB ... to wlasnie jest to pierwszy powód włączania swiatel drogowych przez tirowców z przeciwka.
Drugim są źle ustawione światła.

Nie twierdze, ze jeździsz na swiatłach przeciwmgielnych .. ale twierdze, ze jest to wielce prawdopodobne po tym co napisales oraz po tym, ze ostatnio jest jakaś kurwa dresiarska moda na jeżdzenie na halogenach i/lub z pseudoksenonami - ktore podobnie jak 'halogeny' oslepiają w nocy (i nie tylko) innych kierowców.

I nawet jak sie teraz nie przyznasz .. to spradz czy czasem nie masz ich włączonych ... jak jedziesz.

Data: 2009-07-14 21:53:05
Autor: Jacek_P
Tirowcy to są jednak świnie
"Kuba \(aka cita\)" napisal:
jest jakaś kurwa dresiarska moda na jeżdzenie na halogenach i/lub z pseudoksenonami - ktore podobnie jak 'halogeny' oslepiają w nocy (i nie tylko) innych kierowców.

Ehm, raczej wymog bezpieczenstwa. Od kiedy sie zrobilo cieplo i pijanych
meneli sporo na poboczach. Przeciwmglowe lepiej oswietlaja pobocze.
A jak taki pijaczek halsuje, to lepiej go widziec juz z daleka.
Przydaje sie tez na zakretach w prawo, gdy reflektor jeszcze gdzies zamiata
w oddali, to przeciwmglowe juz doswietla kierunek skretu.
--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2009-07-14 22:29:20
Autor: to
Tirowcy to są jednak świnie
Jacek_P wrote:

[...]

Światła mijania nie oświetlają Ci pobocza? To może je sobie wreszcie ustaw?

--
cokolwiek

Data: 2009-07-15 00:31:53
Autor: Tristan
Tirowcy to są jednak świnie
W odpowiedzi na pismo z środa 15 lipiec 2009 00:29 (autor to publikowane na pl.misc.samochody, wasz znak: <h3j0s0$ljt$5@nemesis.news.neostrada.pl>):

[...]

Moje przeciwmgłowe zdecydowanie szerzej omiatają drogę i to w obie strony, a
mijania są zorientowane w prawo. --
Tristan

Data: 2009-07-14 22:46:32
Autor: to
Tirowcy to są jednak świnie
Tristan wrote:

Moje przeciwmgłowe zdecydowanie szerzej omiatają drogę i to w obie
strony, a mijania są zorientowane w prawo.

Bo mijania są asymetryczne, żeby nie oślepiać jadących z przeciwka. Po co Ci oświetlone LEWE pobocze?

--
cokolwiek

Data: 2009-07-15 00:57:09
Autor: Tristan
Tirowcy to są jednak świnie
W odpowiedzi na pismo z środa 15 lipiec 2009 00:46 (autor to publikowane na pl.misc.samochody, wasz znak: <h3j1s8$ljt$6@nemesis.news.neostrada.pl>):

Moje przeciwmgłowe zdecydowanie szerzej omiatają drogę i to w obie
strony, a mijania są zorientowane w prawo.
Bo mijania są asymetryczne, żeby nie oślepiać jadących z przeciwka.

No wiem. Temu tłumaczę, czemu jest różnica.
Po co Ci oświetlone LEWE pobocze?

To zależy od drogi. Mówię o jeździe w miarę wąską drogą przez las. Taką
naprawdę na dwa pasy i nic więcej. Wtedy jak jest całkiem pusta, w środku
nocy, to jadę nie tak całkiem przy poboczu, którego nie ma, tylko bliżej
środka. I czuję się pewniej, jak mam rozświetlone szerzej, wiem, że jakaś
zwierzyna czy inkszy pijak mi nie wtargnie. To rzadka sprawa i bardzo wybiórcza, więc możesz nie łapać akurat kontekstu. BTW: A jak wytłumaczysz prawne dopuszczenie przeciwmgłowych na drodze
krętej? też mi się wydaje, że właśnie temu, że na takiej krętej człowiek
jedzie jednak bliżej środka, a i kręta wiedzie przez las, więc rozświetlenie boków ma plusy. W każdym razie, nie upieram się, może to aspekt tylko psychologiczny :D Może
se lubię podświadomie popatrzeć na rozświetloną na żółto drogę :D Robię to
rzadko i na pustej całkowicie drodze, więc nie rzutuje. --
Tristan

Data: 2009-07-15 01:02:41
Autor: Czabu
Tirowcy to są jednak świnie

Użytkownik "Tristan" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:h3j1cj$dab$1news.interia.pl...

środka. I czuję się pewniej, jak mam rozświetlone szerzej, wiem, że jakaś
zwierzyna czy inkszy pijak mi nie wtargnie.

Akurat pijak czy dzika zwierzyna będą mieli w głebokim poważaniu Twoje żółte lampki.

W każdym razie, nie upieram się, może to aspekt tylko psychologiczny :D Może
se lubię podświadomie popatrzeć na rozświetloną na żółto drogę :D Robię to
rzadko i na pustej całkowicie drodze, więc nie rzutuje.

Jeden lubi lateks, pejcze, itp., a inny żółte światła na drodze. ;-) Nie rzutuje ;-)

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2009-07-15 00:36:30
Autor: Kuba \(aka cita\)
Tirowcy to są jednak świnie
Tristan wydusił z siebie te słowy:

Moje przeciwmgłowe zdecydowanie szerzej omiatają drogę i to w obie
strony, a mijania są zorientowane w prawo.

w prawo to jest zorientowany Kaczyński, a nie swiatła mijania.

Data: 2009-07-15 00:51:47
Autor: Tristan
Tirowcy to są jednak świnie
W odpowiedzi na pismo z środa 15 lipiec 2009 00:36 (autor Kuba (aka cita) publikowane na pl.misc.samochody, wasz znak: <h3j19g$e0a$1@inews.gazeta.pl>):

Moje przeciwmgłowe zdecydowanie szerzej omiatają drogę i to w obie
strony, a mijania są zorientowane w prawo.
w prawo to jest zorientowany Kaczyński, a nie swiatła mijania.

A co, w lewo niby? Może ruch mam też innostronny na Śląsku?

--
Tristan

Data: 2009-07-14 23:57:31
Autor: Kuba \(aka cita\)
Tirowcy to są jednak świnie
Jacek_P wydusił z siebie te słowy:

Ehm, raczej wymog bezpieczenstwa. Od kiedy sie zrobilo cieplo i
pijanych meneli sporo na poboczach. Przeciwmglowe lepiej oswietlaja
pobocze.

no .. ale na jaką odległość?
Jak jedziesz 90km/h to przejeżdzasz 25m/s ... a zasięg poprawnie zamontowanych swiateł przeciwmgielnych to jakies, powiedzmy nawet 10m.
Myslisz, ze one Ci coś dadzą?

A jak taki pijaczek halsuje, to lepiej go widziec juz z daleka.
Przydaje sie tez na zakretach w prawo, gdy reflektor jeszcze gdzies
zamiata w oddali, to przeciwmglowe juz doswietla kierunek skretu.

Pomojając tą pokrętną argumentacje ... to jest po prostu niezgodne z przepisami. A jest niezgodne z przepisami bo ... oslepia innych kierowców jadących z naprzeciwka oraz tych jadących przed Tobą.

Jedynym argumentem jazdy na swiatłach przeciwmgienych w warunkach dobrej widoczności jest .. szpan/lans/chuj wie co.

Data: 2009-07-14 22:13:35
Autor: Jacek_P
Tirowcy to są jednak świnie
"Kuba \(aka cita\)" napisal:
no .. ale na jaką odległość?
Jak jedziesz 90km/h to przejeżdzasz 25m/s ... a zasięg poprawnie zamontowanych swiateł przeciwmgielnych to jakies, powiedzmy nawet 10m..
Myslisz, ze one Ci coś dadzą?

Po pierwsze: jak jade w warunkach, w ktorych moge nie dostrzec
pijaczka zataczajacego sie po poboczu, to nie ciagne 90 km/h.

Pomojając tą pokrętną argumentacje

Dla ciebie pokretna? Twoj problem.

... to jest po prostu niezgodne z przepisami.

Przepisy mi umiarkowanie zwisaja w sytuacji, gdy niestosowanie
sie do nich poprawia bezpieczenstwo.

 A jest niezgodne z przepisami bo ... oslepia innych kierowców jadących z naprzeciwka oraz tych jadących przed Tobą.

Wskaz mi miejsce, w ktorym napisalem, ze jade z wlaczonymi
przeciwmgielnymi, gdy mam przed soba kogos. Gdy przede mna
lub z naprzeciwka ktos jedzie, to mam pobocza dobrze podswietlone
i ich doswietlanie z mojej strony potrzebne nie jest.

Jedynym argumentem jazdy na swiatłach przeciwmgienych w warunkach dobrej widoczności jest .. szpan/lans/chuj wie co.

Krotko zyjesz, malo widziales, glosno sie lansujesz.
Skoryguj slownictwo. Rynsztok na mnie wrazenia nie robi.
--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2009-07-15 00:28:17
Autor: Kuba \(aka cita\)
Tirowcy to są jednak świnie
Jacek_P wydusił z siebie te słowy:

Krotko zyjesz, malo widziales, glosno sie lansujesz.
Skoryguj slownictwo. Rynsztok na mnie wrazenia nie robi.

Nie mam zamiaru robić na Tobie wrażenia, jak długo żyje nie ma tu, zadnego znaczenia, słownictwo mam jakie mam i nic Ci do tego, a rynsztokiem .. to mozesz nazywać co chcesz, ale nie mnie - zasś tego typu odzywki z braku argumentów na mnie nie robią wrażenia

Skoro chcesz sie czepiac słówek to ja też sie czepie i powiem, ze swiatła przeciwmgielne służą, jak sama nazwa wskazuje, do oswietlenia drogi w czasie zmniejszonej widoczności .. a nie do doświetlania zakrętów i rowów, wiec bądz tak dobry i nie mydlij oczy mi tu odzywkami dotyczącymi języka, bo dobrze wiesz w jakim kontekście napisałem "chuj".

Data: 2009-07-15 00:06:31
Autor: Tristan
Tirowcy to są jednak świnie
W odpowiedzi na pismo z wtorek 14 lipiec 2009 23:57 (autor Kuba (aka cita) publikowane na pl.misc.samochody, wasz znak: <h3iv0d$601$1@inews.gazeta.pl>):

[...]

Rozświetlają pobocze i czuję się pewniej. Nie zawsze zapierdzielam 90km.
Używam ich właśnie w taki sposób, jak jadę w miarę wąską leśną drogą i
całkowicie pustą, wtedy czuję się pewniej, jak pobocza są rozświetlone.
Pomojając tą pokrętną argumentacje ... to jest po prostu niezgodne z
przepisami. A jest niezgodne z przepisami bo ... oslepia innych kierowców
jadących z naprzeciwka oraz tych jadących przed Tobą.

No oczywiście, dlatego wyłącznie na pustej całkowicie drodze je włączam.
Stąd moja pewność, że to nie z ich powodu mnie oślepiali. --
Tristan

Data: 2009-07-15 00:11:55
Autor: Kuba \(aka cita\)
Tirowcy to są jednak świnie
Tristan wydusił z siebie te słowy:

No oczywiście, dlatego wyłącznie na pustej całkowicie drodze je
włączam. Stąd moja pewność, że to nie z ich powodu mnie oślepiali.

no dobra, już dobra.
Wierze :P

po prostu wziąłem pod uwage:
1. post o tym, ze wszyscy TIRowcy to świnie i to zawzięte, bo Cie scentacyjnie oslepiają
2. nie wiesz co to "halogeny"
3. bronisz zawzięcie tego, ze jestes pewny, ze ich nie miales włączonych (a jak wiadomo najlepszą obroną jest atak)
4. raczej rzadko (mimo wszytsko) spotyka sie swiatła przeciwgielne, ktore swiecą 'płasko' na tyle, zeby to bylo widoczne, a przy okazji ktoś ma tam żółte żarówki, ktore po prostu przestały być już modne.
5. baaardzo rozważnie używasz swiatel a ich regulacje na stacjach diagnostycznych przeprowadzasz przez każdym wyjazdowym weekendem (czego NIKT nie robi)

ale mimo wszytsko wierze, ze miales dobrze ustawione swiatła, przeciwgielne byly wyłączone, nic Ci sie pod samochodem nie paliło ... a tirowcy ... hmm .... jutro zapytam na CB dlaczego Cie oslepiają i Ci powiem (w koncy statystycznie w Lesznie też powinni być na Ciebie cięci)

Data: 2009-07-15 00:30:41
Autor: Tristan
Tirowcy to są jednak świnie
W odpowiedzi na pismo z środa 15 lipiec 2009 00:11 (autor Kuba (aka cita) publikowane na pl.misc.samochody, wasz znak: <h3ivre$96n$1@inews.gazeta.pl>):

po prostu wziąłem pod uwage:
1. post o tym, ze wszyscy TIRowcy to świnie i to zawzięte, bo Cie
scentacyjnie oslepiają

Nie. Nie pisałem, że wszyscy. I że akurat mnie personalnie.
2. nie wiesz co to "halogeny"

Bywa.
3. bronisz zawzięcie tego, ze jestes pewny, ze ich nie miales włączonych

Nie ich, tylko przeciwmgłowych, bo o przeciwmgłowych pisałeś też. :D

4. raczej rzadko (mimo wszytsko) spotyka sie swiatła przeciwgielne, ktore
swiecą 'płasko' na tyle, zeby to bylo widoczne,

Patrz, nawet nie wiedziałem, że mam jakieś specjalne autko :D

a przy okazji ktoś ma tam żółte żarówki,

A ja chyba nie mam żółtych żarówek tylko żółte światła, bo jak są wyłączone
to też widać, że są żółte.
ktore po prostu przestały być już modne.

Ja w ogóle przestarzały jestem. Auto też mam pełnoletnie. I to z rozmysłem,
bo nowe to mi się nie podobają. Im nowsze, tym brzydsze są. Marzy mi się
coś naprawdę zabytkowego... Ale na to dla odmiany mnie nie stać.
5. baaardzo rozważnie używasz swiatel a ich regulacje na stacjach
diagnostycznych przeprowadzasz przez każdym wyjazdowym weekendem (czego
NIKT nie robi)

Nie, nie... Zrobiłem przed wyjazdem, bo przegląd roczny miałem i technicznie
mi to diagnosta sam z siebie ustawił. A teraz przed kolejnym wyjazdem zawiozłem do lokalnego mechanika, żeby olej
wymienił i tłumik, bo już miałem taki nietęgi. I przy okazji te światła mu
kazałem sprawdzić, bo znów jadę na łykend na Podlasie, a mi ci tirowcy
chodzą po głowie. Więc jak odpowiedział, że światła są idealnie ustawione,
to napisałem ten list.
[...]

Zapytaj, zapytaj :D Może mnie pamiętają :D

--
Tristan

Data: 2009-07-15 10:08:55
Autor: krzysiek82
Tirowcy to są jednak świnie
Jacek_P pisze:
[...]

Bzdura, zwłaszcza po deszczu, taki patafian jadący na przeciwmgielnych tak oślepia, że szok. Tłumaczenie, że się pijaczka nie zobaczy to nie jest tłumaczenie.

--
krzysiek82

Data: 2009-07-14 23:00:52
Autor: Tristan
Tirowcy to są jednak świnie
W odpowiedzi na pismo z wtorek 14 lipiec 2009 22:49 (autor Kuba (aka cita) publikowane na pl.misc.samochody, wasz znak: <h3ir1a$ja4$1@inews.gazeta.pl>):

ja Ci powiem czego nie lubią ... (z resztą ja tez)
Jazdy na HALOGENACH.
A co, mam ksenony montować?
co?!

A nie wiem jak się nazywają te inne żarówki... Ksenony, nie? Normalne są
halogenowe, a czasami dresiki se zakładają ksenony, dla większego
oślepiania.
Założe sie, ze należysz do tych, ktorzy jeżdzą z włączonymi swiatłami
przeciwmgielnymi.
Bez mgły? A po co?
no wlasnie Ty mi powiesz?

A skąd mam wiedzieć?

Drugim są źle ustawione światła.

Znaczy wiedzą lepiej od stacji diagnostycznej? I temu mnie chcą ukarać
oślepieniem i wypadkiem? No nieźli skurwiele.
I nawet jak sie teraz nie przyznasz .. to spradz czy czasem nie masz ich
włączonych ... jak jedziesz.

Ja widzę, że mnie za dauna robisz.... Jasne, nie zauważyłem, że mam włączone
światła, które zresztą są u mnie żółte i rozświetlają drogę płasko i
wszerz... --
Tristan

Data: 2009-07-14 23:23:00
Autor: cztery
Tirowcy to są jednak świnie
Ja widzę, że mnie za dauna robisz.... Jasne, nie zauważyłem, że mam włączone
światła, które zresztą są u mnie żółte i rozświetlają drogę płasko i
wszerz...

OK. Czyli przyjmujac Twoja argumentacje - WSZYSCY kierowcy tirow sie mscili na osobowce. Ale za co mieliby sie mscic i dlaczego wszyscy ? :-)

Data: 2009-07-14 23:24:52
Autor: Tristan
Tirowcy to są jednak świnie
W odpowiedzi na pismo z wtorek 14 lipiec 2009 23:23 (autor cztery publikowane na pl.misc.samochody, wasz znak: <4a5cf737$1@news.home.net.pl>):

[...]

No nie wszyscy. W sumie z 10. Bo jak jechaliśmy w grupie, to był spokój.
Tylko jak się trafiało 1:1 to niektórzy wariowali.
Ale za co mieliby sie mscic i dlaczego wszyscy ? :-)

Nie wiem. To wytłumacz mi czemu zarówno na północy jak i na południu tak
mnie atakowali?

--
Tristan

Data: 2009-07-14 23:52:26
Autor: Kuba \(aka cita\)
Tirowcy to są jednak świnie
Tristan wydusił z siebie te słowy:

Nie wiem. To wytłumacz mi czemu zarówno na północy jak i na południu
tak mnie atakowali?

wlasnie próbujemy wyłuskać najczęstsze przewinienia kierowców .. a Ty sie rzucasz jakbym Ci bułke z masłem zjadł.

Normalnie zmówili sie ... i wszyscy tirowcy polandii uwzieli sie na Ciebie.
Musialabyś jakas przyczyna .. wiec zamiast pitolić ... lepiej sam sie zastanów.

Żaden kierowca 'TIRa' nie oslepiał Cie bo mial takie widzimisie.

Data: 2009-07-14 23:59:16
Autor: Tristan
Tirowcy to są jednak świnie
W odpowiedzi na pismo z wtorek 14 lipiec 2009 23:52 (autor Kuba (aka cita) publikowane na pl.misc.samochody, wasz znak: <h3iumt$4ps$1@inews.gazeta.pl>):

Nie wiem. To wytłumacz mi czemu zarówno na północy jak i na południu
tak mnie atakowali?
wlasnie próbujemy wyłuskać najczęstsze przewinienia kierowców .. a Ty sie
rzucasz jakbym Ci bułke z masłem zjadł.

Kto się rzuca? Nie rozumiałem slangu z halogenami i tyle. A poza tym, zaatakowałeś mnie w temacie przeciwmgłowych. Mówię, że nie
miałem, to nie, że nie chcę się przyznać, że pewnie miałem, że mam się
zastanowić....

Kurde, sam fakt, że jadę na przeciwmgłowych bez mgły mnie nie przekonuje, a
jak już powiedziałem Ci, że nie, to nie drąż. Przecimgłowe mam żółte i
wyraźnie je widzę i sam ich używam czasami w lesie jak droga jest pusta.
Więc na 100% jestem pewny, że nie miałem ich w momencie ataku tirowców.
Normalnie zmówili sie ... i wszyscy tirowcy polandii uwzieli sie na
Ciebie.

Nie, nie zakładałem, że na mnie. Zakładałem, że jakaś niechęć do osobówek.
Musialabyś jakas przyczyna .. wiec zamiast pitolić ... lepiej sam sie zastanów.

No i znów... podteksty o zastanawianiu się. No toż się zastanawiam. Na razie
ewentualne uszkodzenie szkieł wchodzi w grę. Tylko utknąłem na tym, jak to
stwierdzić, skoro sam ślad światła na ścianie czy mierzony przez stację
diagnostyczną jest ok. --
Tristan

Data: 2009-07-15 00:07:26
Autor: Kuba \(aka cita\)
Tirowcy to są jednak świnie
Tristan wydusił z siebie te słowy:

Kto się rzuca? Nie rozumiałem slangu z halogenami i tyle.

kolego - skąd Ty jestes?
Pytam poważnie!

Od dawien dawna wsród kieroewców mianem "halogeny" okresla sie swiatła przeciwmgielne.
Śmiem twierdzić, ze większośc zwyklych kieroców zapytanych czy mają "halogeny" będzie więdziec o co chodzi i odpowie zgodnie ze stanem faktycznym, ale jak zapytasz czy mają swiatła przeciwmgnielne ... to bedą sie przynajmniej musieli zastanowić o co Ci chodzi. Podobnie jest ze swiatłami drogowymi i mijania .. ktore zwykle są po prostu długimi i krótkimi, albo pokrywa silnika, która jest maską, kierunkowskazem, ktory jest migaczem, pedał przyspiesznika, ktory jest gazem czy choćby o bagażniku, ktory jest kufrem .. i jak sie tak powie .. to raczej nikt nie szuka wiklinowego koszyka.

Data: 2009-07-15 00:22:56
Autor: Tristan
Tirowcy to są jednak świnie
W odpowiedzi na pismo z środa 15 lipiec 2009 00:07 (autor Kuba (aka cita) publikowane na pl.misc.samochody, wasz znak: <h3ivj1$87m$1@inews.gazeta.pl>):

Kto się rzuca? Nie rozumiałem slangu z halogenami i tyle.
kolego - skąd Ty jestes?

Z Zabrza.

Pytam poważnie!

A ja poważnie odpowiadam.
Od dawien dawna wsród kieroewców mianem "halogeny" okresla sie swiatła
przeciwmgielne.

Ale ja nie jestem kierowcą zawodowym. jestem zwykłym niebrażnowym kierowcą
auta amatorskiego do wożenia rodziny. Nie rozmawiam z innymi kierowcami i
nie posługuję się slangowymi zwrotami. Nie uważam, żeby to był powód do takiego zdziwienia z Twojej strony. Czy to
przestępstwo, że nie znałem tej nazwy?
[...]

No to widać w innym środowisku się obracamy.
Podobnie jest ze swiatłami drogowymi i mijania .. ktore zwykle są po prostu długimi i
krótkimi,

No tak, z tym się spotkałem.
albo pokrywa silnika, która jest maską,

A tu zamiennie.
kierunkowskazem, ktory jest migaczem,

Migaczem? Slangowo to słyszałem raczej ,,wrzuć kierunek''.
pedał przyspiesznika,

Ja słyszałem ,,przyspieszacza'', u Nienackiego, ale to to Łodzko-warmiński
był osobnik, więc pewnie w Poznaniu macie inaczej.
ktory jest gazem czy choćby o  bagażniku, ktory jest kufrem .. i jak sie tak powie .. to raczej nikt nie
szuka wiklinowego koszyka.

No o kufrze to też w życiu nie słyszałem (w kontekście auta, bo ,,jak ci
kopnę w kufer, to zobaczysz'' to i owszem). Tak to jest, że są pewne sformułowania lokalne albo branżowe. Czasami gadam
z kolegą z Kielc i on pojedynczych słów/zwrotów też nie rozumie, choć mi
się wydaje, że mówię po polsku. Albo kiedyś poznaniaki i warszawioki
dziwiły się mojemu ,,oglądnąć'', choć to zdecydowanie jest uznawane przez
SJP. Ale akurat i was jest ,,obejrzeć''. No i tyż piknie. Warszawioki wychowują się na dworze, Krakusy na polu, a Ślązoki na placu. I
też z tym żyjemy. Zrozum to, że nie każdy musi znać wszystkie określenia, zwłaszcza mają inne
znaczenia. Dla mnie ,,halogen'' kojarzy się z takim silnym reflektorem. W kontekście
auta więc z przednim światłem, które jest silne i ma halogenowe żarówki.
Teraz już wiem, że historycznie wam się kojarzy z przeciwmgłowymi i już.
Więc sprawa się wyjaśniła. --
Tristan

Data: 2009-07-15 00:31:15
Autor: Kuba \(aka cita\)
Tirowcy to są jednak świnie
[...]

a ja ( i nie tylko ja) tłumacze Ci, ze to żaden slang, ani branżowy język, ktory własnie częsciej jest używany przez kierowców amatorów niż kogoś innego.

Nie uważam, żeby to był powód do takiego zdziwienia z Twojej strony.
Czy to przestępstwo, że nie znałem tej nazwy?

Nie, to nie przestepstwo .. ale jest to (wg mnie) aż na tyle dziwne, ze mozna by sie zastanawiać nad Tym czy aby napewno masz PJ, ponieważ akurat okreslenie 'halogeny' jest absolutnie powszechne (bardziej niż swiatła przeciwgielne)

Data: 2009-07-15 00:47:57
Autor: Tristan
Tirowcy to są jednak świnie
W odpowiedzi na pismo z środa 15 lipiec 2009 00:31 (autor Kuba (aka cita) publikowane na pl.misc.samochody, wasz znak: <h3j0vn$d49$1@inews.gazeta.pl>):

[...]

Może. Po prostu w życiu nie rozmawiałem z nikim o światłach. Jesteś
pierwszy.
[...]

Nie, jeżdżę od 15 lat autem zupełnie bez prawka
ponieważ akurat okreslenie 'halogeny' jest absolutnie powszechne (bardziej niż swiatła
przeciwgielne)

Tylko widzisz, jak jeżdżę bez prawka, to co, nazwy mnie omijają? Raczej to
związku z PJ nie ma, a z tym, że motoryzacją się nie interesuję, a auta
używam do jeżdżenia a nie do rozmawiania o nim :D

--
Tristan

Data: 2009-07-15 00:32:45
Autor: Kuba \(aka cita\)
Tirowcy to są jednak świnie
[...]

naprawde z choinki sie urwałeś...

Data: 2009-07-14 15:36:02
Autor: Przemek V
Tirowcy to są jednak świnie
On 15 Lip, 00:32, "Kuba \(aka cita\)" <yes.or...@wp.pl> wrote:
> [...]

> halogenowe żarówki. Teraz już wiem, że historycznie wam się kojarzy z
> przeciwmgłowymi i już. Więc sprawa się wyjaśniła.

Kosmos. Chyba gdzieś na Śląsku z elektrowstrząsami ostro
przedawkowali. Ale 14latkowie tak nie piszą więc przypadek naprawdę
ciekawy.

Data: 2009-07-15 01:03:22
Autor: Borys Pogoreło
Tirowcy to są jednak świnie
Dnia Tue, 14 Jul 2009 15:36:02 -0700 (PDT), Przemek V napisał(a):

naprawde z choinki sie urwałeś...

Kosmos. Chyba gdzieś na Śląsku z elektrowstrząsami ostro
przedawkowali. Ale 14latkowie tak nie piszą więc przypadek naprawdę
ciekawy.

 Na innych grupach Tristan produkuje jeszcze ciekawsze wątki, ostatnia
załamka była na pl.soc.prawo.podatki :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-07-15 09:26:49
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Tirowcy to są jednak świnie
Przemek V pisze:
(...)
Kosmos. Chyba gdzieś na Śląsku z elektrowstrząsami ostro
przedawkowali. Ale 14latkowie tak nie piszą więc przypadek naprawdę
ciekawy.

LOL - do tego regularnie chyba poprawiają, ponieważ stan się
raczej pogarsza systematycznie :) Znając jego twórczość na
przestrzeni lat śmiem twierdzić, że to jeszcze nie koniec
i może być "ciekawiej" ;)

Data: 2009-07-15 00:50:40
Autor: Tristan
Tirowcy to są jednak świnie
W odpowiedzi na pismo z środa 15 lipiec 2009 00:32 (autor Kuba (aka cita) publikowane na pl.misc.samochody, wasz znak: <h3j12g$d8i$1@inews.gazeta.pl>):

[...]

Bo znam inne słownictwo? Ostatnio moja mama zrobiła klopsy. Mówię żonie, że
dzisiaj mamy klopsy na obiad, bo mama zrobiła. A Ola jedząc, że u nich w
rodzinie się to nazywało całe życie kotlety mielone. I co, powinienem się
rozwieść? Bo ona zna nazwę kotlety mielone na klopsy, a mi znów kotlety się
kojarzą ze schabowymi i jakby ktoś powiedział ,,kotlety mielone'' zanim
żona mi to powiedziała nad talerzem, to bym nie łapał co to. Bywa. jednego słówka nie znałem i od razu kurde dyskusja na 3 gałęzie wątku. --
Tristan

Data: 2009-07-15 00:58:32
Autor: Czabu
Tirowcy to są jednak świnie

Użytkownik "Tristan" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:h3j10f$cfg$4news.interia.pl...

[...]

A zapytaj żony, czy wie co to halogen? Bo jak wie co to kotlety mielone to pewnie i ten termin będzie znała ;-)

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2009-07-15 07:48:07
Autor: Torbut
Tirowcy to są jednak świnie

Użytkownik "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h3j382$8d1$1mx1.internetia.pl...

A zapytaj żony, czy wie co to halogen? Bo jak wie co to kotlety mielone to pewnie i ten termin będzie znała ;-)

W zyciu. Jak nie rozroznia klopsa od kotleta mielonego to nie bedzie wiedziala co to zarowka.

Data: 2009-07-15 04:12:17
Autor: mac
Tirowcy to są jednak świnie
On Jul 14, 11:32 pm, "Kuba \(aka cita\)" <yes.or...@wp.pl> wrote:
> [...]

> halogenowe żarówki. Teraz już wiem, że historycznie wam się kojarzy z
> przeciwmgłowymi i już. Więc sprawa się wyjaśniła.

alez ty jestes upierdliwy, 20 wiadomosci o pieprzonych halogenach.

mac

Data: 2009-07-15 13:41:00
Autor: Kuba \(aka cita\)
Tirowcy to są jednak świnie
mac wydusił z siebie te słowy:

alez ty jestes upierdliwy, 20 wiadomosci o pieprzonych halogenach.

czy ja sam napisalem te 20 postów?

Data: 2009-07-15 13:53:30
Autor: Tristan
Tirowcy to są jednak świnie
W odpowiedzi na pismo z środa 15 lipiec 2009 13:41 (autor Kuba (aka cita) publikowane na pl.misc.samochody, wasz znak: <h3kf8g$a21$1@inews.gazeta.pl>):

alez ty jestes upierdliwy, 20 wiadomosci o pieprzonych halogenach.
czy ja sam napisalem te 20 postów?

może ktoś ci pomaga. Bo ja tylko wyjaśniałem i broniłem się, że nie jestem
trollem czy kłamcą i że nieznajomość tej jednej nazwy z mojej strony nie
jest przestępstwem... Ale może i racja, niepotrzebnie się dałem wciągnąć. Myśl se co chcesz. --
Tristan

Data: 2009-07-15 09:05:18
Autor: kamil
Tirowcy to są jednak świnie

"Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> wrote in message news:h3ir1a$ja4$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie wiem jak bardzo zle musial bym ustawic swiatla, zeby oslepialy kierowce TIRa w szoferce 3 metry nad jezdnia, ale glowe dam ze ja za cholere nic bym nie widzial i nigdzie w ten sposob nie jezdzil po nocy.

Te dlugie to taki sam objaw wdupiemienia innych uzytkownikow drogi, jak ich wyprzedzanie sie z roznica predkosci 1km/h.

Pozdrawiam
Kamil

Tirowcy to są jednak świnie