Tirowcy to są jednak świnie

Data: 2009-07-15 05:17:43
Autor: Wild Root
Tirowcy to są jednak świnie
 W poście <h3ihr2$rca$1@news.interia.pl>
 m.in. przeczytać można:

Kurde, nie lubią czerwonych samochodów czy w ogólności taka chamska
mentalność?

Są dwie możliwości, 1. zmęczenie, mi też czasami zdarza się po kilku godzinach za kółkiem i
ostatnich kilkudziesięciu minutach bez pojazdu z naprzeciwka nie wyłączyć
drogowych zanim mi nie błysną. Jesteśmy tylko ludźmi. 2. masz źle ustawione światła / miałeś bardzo obciążony tył pojazdu i nie
opuściłeś lamp czyli oślepiałeś ich.

Właściwą wersję wybierz sobie sam.

Wild Root

Data: 2009-07-19 11:16:16
Autor: jerzu
Tirowcy to są jedna k świnie
On Wed, 15 Jul 2009 05:17:43 +0200, Wild Root
<root@localhost.localdomain> wrote:

1. zmęczenie, mi też czasami zdarza się po kilku godzinach za kółkiem i
ostatnich kilkudziesięciu minutach bez pojazdu z naprzeciwka nie wyłączyć
drogowych zanim mi nie błysną. Jesteśmy tylko ludźmi.

Ty, Motyl, gdzie Ty jeździsz?
Pokaż mi w Polsce drogę, gdzie da się jechać nocą _kilkadziesiąt_
minut, nie spotykając żadnego innego auta.

Fiat Panda 1.1 55KM `06 -> Emperor Kenji+Sirio ML145

Tirowcy to są jednak świnie