Tirowcy to są jednak świnie

Data: 2009-07-15 07:58:10
Autor: Torbut
Tirowcy to są jednak świnie

Użytkownik "Tristan" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:h3ihr2$rca$1news.interia.pl...
Witam,

jechałem sobie jakiś czas temu na północ. Jechałem koło 1 w nocy, w
okolicach Białegostoku. Drogi jednojezdniowe dwupasmowe, wąskie, ale nie do
przesady. Środek nocy, z przeciwka tzw. tiry. Póki jechaliśmy stadem, było
OK, ale czasami spotykałem ciężarówkę 1:1. I wtedy spora część z nich
włączała długie światła na czas mijania.

Ty to jestes jakis nieszczesliwy. Najpierw ci drogowskazy pochowaly sie w Warszawie i pobocze sie skonczylo i nie mogles sie zatrzymac. Teraz Cie Tirowcy specjlanie oslepiaja. Kolego przesiadz sie lepiej na pociag, bedziesz spokojniej spal. Albo wszystko sie na ciebie uwzielo albo co bardziej prawdopodobnie, jestes zwyklym malkontentem.

Tirowcy to są jednak świnie