Tirowcy to są jednak świnie

Data: 2009-07-15 08:56:14
Autor: Dman-666
Tirowcy to są jednak świnie
Patrze a tu w szybce robal taki: news:h3ihr2$rca$1news.interia.pl !
Pewnie kiero jakis, ten Tristan . Tak se patrze i patrze jak nawija
makaron na uszy:
Jeden z
nich włączył długie i walił cały czas na długich olewając mnie, że aż
musiałem się w zasadzie zatrzymać, bo wąsko było i zupełnie nic nie
widziałem, ale jakby nie włączył długich, to bym spokojnie myknął.

A tak stanales, wziales globusik z mapa Warszawy i czar zlych swiatel prysl!

--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

Tirowcy to są jednak świnie