Tiry

Data: 2013-04-30 12:39:07
Autor: mz
Tiry
Witam
Mam pytanie. Czy tzw. Tiry mogę jeździć w ten "długi" weekend ?

Data: 2013-04-30 15:34:50
Autor: Tomasz Pyra
Tiry
Dnia Tue, 30 Apr 2013 12:39:07 +0200, mz napisał(a):

Witam
Mam pytanie. Czy tzw. Tiry mogę jeździć w ten "długi" weekend ?

Na CB mówią że od 18 nie mogą.

Swoją drogą - czy jest gdzieś w sieci jakieś "urzędowe" miejsce gdzie się
tego można dowiedzieć kiedy i od której godziny?
I gdzie ogłaszają zakazy związane z temperaturą?

Data: 2013-04-30 08:30:34
Autor: Skiraz
Tiry

Swoją drogą - czy jest gdzieś w sieci jakieś "urzędowe" miejsce gdzie się

tego można dowiedzieć kiedy i od której godziny?

I gdzie ogłaszają zakazy związane z temperaturą?

Jest:
http://www.gddkia.gov.pl/pl/11/ograniczenia-w-ruchu
Pozdrawiam Skiraz

Data: 2013-04-30 18:08:58
Autor: Robbo
Tiry
Czy te zakazy dotyczą wszystkich ciężkich pojazdów? Bo znajomy kiedyś woził owoce takim "tirem" i wiele zakazów go nie dotyczyło, gdyż przewoził towary łatwo psujące się.

R.

Data: 2013-04-30 17:30:09
Autor: J.F.
Tiry
Dnia Tue, 30 Apr 2013 15:34:50 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
[...]

Co swoja droga nie wydaje mi sie wlasciwym sposobem powiadamiania.
Powinni inpektorzy stac przy drogach i wreczac DU, wraz z tlumaczeniem
przez tlumacza przysieglego :-)

Przy czym to rozporzadzenie jest stare i kierowcy mogli sie od dawna
dowiedziec, ale z temperatura to jestem ciekaw :-)

J.

Data: 2013-04-30 20:59:54
Autor: WildS
Tiry
On 2013-04-30, mz <22051976wytnij@wp.pl> wrote:
Witam
Mam pytanie. Czy tzw. Tiry mogę jeździć w ten "długi" weekend ?

http://etransport.pl/zakaz_ruchu

PL, >12t DMC:
wt 18-22
śr 8-22
cz 18-22
pt 8-22

Nie dotyczy: spożywki itp., ADR, powracających z zagranicy.

--
WildS

Tiry