Tiry z Tesco juz utworzyly kilometrowy korek

Data: 2010-08-07 01:18:49
Autor: Jaksa
Tiry z Tesco juz utworzyly kilometrowy korek
Ponoc Tiry z Tesco juz utworzyly wielokilometrowy korek w drodze do  Belwederu,
z prowiantem dla tzw. "pierwszej damy".

Chipsy, makaron, kartofle, pozywka dla psow, tony kurczakow i kilkadziesiat
palet wieprzowiny w konserwach. Powinno wystarczyc na pierwszy tydzien.

Ale niestety, szykuja sie problemy z dostawa wystarczajacej ilosci
papieru toaletowego do palacu prezydenckiego.

Na szczescie drukarnia Agory SA zadeklarowala pomoc w tym zakresie, poprzez
stachanowski czyn wyprodukowania dodatkowych wydan Gazety Wyborczej.

Jaksa

Data: 2010-08-07 01:20:16
Autor: Grzegorz Z.
Tiry z Tesco juz utworzyly kilometrowy korek
Dobrze że nie ze żwirkiem.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-07 09:07:07
Autor: %he®sk%
On Sat, 07 Aug 2010 01:18:49 +0200, Jaksa <Jaksa@podole.pl> wrote:

[...]

 chory z was czlowiek jaksa. chory z nienawisci. --

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-07 10:44:29
Autor: mi
%he®sk% wrote:
 chory z was czlowiek jaksa. chory z nienawisci.

Kali psioczyć na PiS to dobry Kali - noczesny, postępowy.
Kali psioczyć na PO to zły Kali - chory z nienawiści.

Wierzysz jeszcze z głupoty w tę brednię czy już tylko robisz dobrą minę do GWnianej gry?

mi

Data: 2010-08-07 12:12:20
Autor: %he®sk%
Tiry z Tesco juz utworzyly kilometrowy korek

  a tys co za ptica? reanimwany druppi?

--

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://miniurl.pl/glosludu

Data: 2010-08-07 15:38:13
Autor: u2
Tiry z Tesco juz utworzyly kilometrowy korek
W dniu 2010-08-07 11:35, MH pisze:

PRYMITYW !!

No co ty, Bronek przecież wiersze pisze. Napisał o pieczystym w
Dzierwanach. Okazało się, że pisał o swoim kanibalizmie :]

Data: 2010-08-07 11:47:00
Autor: raff
W dniu 2010-08-07 01:18, Jaksa pisze:
[...]

Ciężka, ogromna i pot z niej spływa -
TĹ‚usta oliwa.
Stoi i sapie

Lecz choćby przyszło tysiąc atletów
I każdy zjadłby tysiąc kotletów,

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-07 12:00:17
Autor: konus
Tiry z Tesco juz utworzyly kilometrowy korek

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomo¶ci news:op.vg1hpnax1j561patlantis...
[...]

Co ci chamie ta kobieta zrobila , ze usilujesz ja tak ponizyc ? .
Czy wasza pisowska morlanosc znajdzie dla siebie jeszcze glebsze dno niz udalo sie jej do tej pory ? .
Pomijam fakt , ze tylko w Twojej ocenie w powyzszym stwierdzeniu jestes kreatywny , zlosliwy i politycznie poprawny . Mylisz sie , jestes po prostu najzwyczajnieszym , pisowskim chamem , ktorego nalezaloby przy spotkaniu na ulicy walic w pysk .
Uasabiasz najgorsze cechy polskiego gminu , parobkow i hycli .

kwakwa

Data: 2010-08-07 14:44:01
Autor: ali
konus <pralat@mojapolska.watykan> napisał(a):

> [...]

na
ulicy walic w pysk .
Uasabiasz najgorsze cechy polskiego gminu , parobkow i hycli .

ha ha
odpłaca  tobie pięknym za nadobne  POsrańcu

Data: 2010-08-07 14:44:04
Autor: ali