Titanic tonie... Seria dymisji w rządzie

Data: 2015-06-10 11:56:13
Autor: brat_olin
Titanic tonie... Seria dymisji w rządzie
Lord Donald wrote:

Na koniec swojego przemówienia, premier przeprosiła Polaków za to co usłyszeli na taśmach z afery podsłuchowej.

Nie Polakow, ale tych co glosowali na pelo.  A to wielka roznica!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2015-06-10 12:28:41
Autor: brat_olin

Dokladnie to powiedziala: https://pbs.twimg.com/media/CHJ9bQXWQAARS9V.png:large

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2015-06-10 21:31:11
Autor: the_foe
W dniu 2015-06-10 o 20:56, brat_olin pisze:
Lord Donald wrote:

[...]

a co, na przerpraszac wyborców PIS? Przecież oni cieszą się jak dzieci: im gorzej tym lepiej.

--
@foe_pl

Data: 2015-06-10 12:36:35
Autor: brat_olin
On Wednesday, June 10, 2015 at 9:31:11 PM UTC+2, the_foe wrote:

> Nie Polakow, ale tych co glosowali na pelo.  A to wielka roznica!

a co, na przerpraszac wyborców PIS? Przecież oni cieszą się jak dzieci: im gorzej tym lepiej.

To dlaczego w PO łgaja, o tym, co powiedziala Kopaczowa?
https://twitter.com/Platforma_org/status/608681317480288256
Prosze sie ustosunkowac.

--
Smart questions to stupid answers

-- @foe_pl

Data: 2015-06-10 21:44:53
Autor: the_foe
Lord Donald wrote:

[...]

nie jestem z PO. Nie wiem czy to "ordynarne kłamstwo", "przemysł pogardy", "wsciekły atak salonu" czy po prostu zwykła pomyłka człowieka.

--
@foe_pl

Data: 2015-06-11 01:26:05
Autor: brat_olin
foe wrote:
brat_olin pisze:

> [...]
nie jestem z PO. Nie wiem czy to "ordynarne kłamstwo", "przemysł pogardy", "wsciekły atak salonu" czy po prostu zwykła pomyłka człowieka.

Ano.  Juz jest sprostowanie:
https://twitter.com/premierkopacz

"Do wczorajszych przeprosin zakradła się oczywista pomyłka.Przepraszam również wyborców PSL"

:)

Data: 2015-06-11 01:48:08
Autor: brat_olin
the_foe wrote:
brat_olin pisze:

> [...]

nie jestem z PO. Nie wiem czy to "ordynarne kłamstwo", "przemysł pogardy", "wsciekły atak salonu" czy po prostu zwykła pomyłka człowieka.

Ano, na to wyglada. Jest sprostowanie:
https://twitter.com/premierkopacz

"Do wczorajszych przeprosin zakradła się oczywista pomyłka.
Przepraszam również wyborców PSL"

;)

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2015-06-11 12:12:28
Autor: Lord Donald
W dniu 10.06.2015 o 20:56, brat_olin pisze:
Lord Donald wrote:

[...]

A to rzeczywiście poszalała, nie wielu juĹź tych przyszłych wyborcĂłw PO, no chyba Ĺźe ktoś aby poczuć się zaszczytnie przez nią przeproszony pĂłjdzie na nich zagłosować, nieszczere to było bo wynika  tego kto na POsrańcĂłw nie głosuje niech się wali, został okradziony przez nich słusznie, Kopara po prostu zaczęła kampanię tymi populistycznymi przeprosinami pod hasłem "Chcesz poczuć się przeproszony za grabieĹź i niszczenie kraju to głosuj na PO", o kurcze teraz to mam dylemat tak bardzo pragnę aby POsrańcy mnie przeprosili, Ĺźe chyba pĂłjdę na nich zagłosować, wybacz Kukiz :(.

Titanic tonie... Seria dymisji w rządzie