[spam] Titec - ceny mocno w dol :-)

Data: 2010-02-11 22:43:48
Autor: Frankie
[spam] Titec - ceny mocno w dol :-)
Witam,

jezeli to kogos zainteresuje "Swiat Roweru" robi _mocną_ obnizke na asortyment firmy Titec:

http://swiatroweru.com.pl/cat.php?show=category&manid=9

--
pzdr,
frankie.

Data: 2010-02-12 08:37:10
Autor: Menel
[spam] Titec - ceny mocno w dol :-)
Frankie <frankie[blablabla]@post.pl> napisał(a):
jezeli to kogos zainteresuje "Swiat Roweru" robi _mocną_ obnizke na asortyment firmy Titec:

A to dobre kierownice są, bo po 12 latach z orginalnego rowera została mi się tylko kierownica?

Data: 2010-02-12 09:40:10
Autor: Maciek \"Sołtys\"
[spam] Titec - ceny mocno w dol :-)
W dniu 2010-02-12 09:37, Menel pisze:
[...]

True True :)
Mam dokładnie tak samo i też tylko kiera została
Titec Enduro.

--
Maciek "Sołtys"
Kraków

Data: 2010-02-12 22:32:57
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
[spam] Titec - ceny mocno w dol :-)
Maciek "Sołtys" pisze:
[...]

To ja nie kupię, bo z opinii użytkowników wnioskuję, że te kierownice psują rowery, wręcz powodują unicestwienie roweru ;-)

Seco