Titus zabił mi czytnik RSS :D

Data: 2012-01-21 00:07:18
Autor: rmikke
Titus zabił mi czytnik RSS :D
Wrzucił hurtem na Picasę zdjęcia z wyprawy do Sudanu. Chyba opisane i uporządkowane (i pewnie ocenzurowane :D ). 166 sztuk, czy coś koło tego.
Można oglądać: http://u.42.pl/2HIw

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-01-21 03:56:51
Autor: Titus Atomicus
Titus zabił mi czytnik RSS :D
In article <jfcvjm029hr@drn.newsguy.com>,
 rmikke <rmikke@mailinator.com> wrote:

Wrzucił hurtem na Picasę zdjęcia z wyprawy do Sudanu. Chyba opisane i uporządkowane (i pewnie ocenzurowane :D ). 166 sztuk, czy coś koło tego.
Można oglądać: http://u.42.pl/2HIw

E, cos krecisz.
Te zdjecia wisza juz tam z poltora roku. Nie wiem, dlaczego akurat dzis sobie przypomniales.
Poza tym jest ich ze 4 razy wiecej, niz mowisz.

TA

Data: 2012-01-21 10:27:34
Autor: karbar
Titus zabił mi czytnik RSS :D
On 21.01.2012 03:56, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

E, cos krecisz.
Te zdjecia wisza juz tam z poltora roku. Nie wiem, dlaczego akurat dzis
sobie przypomniales.

Dobrze, że kręci. Przynajmniej dowiedziałem się o Twoich zdjęciach. I nie żałuję - zdjęcia fajne, opisy ciekawe, wyprawa niecodzienna. Na razie oglądnąłem tylko pierwszą część, ale jeszcze do nich wrócę :)

pozdrawiam
karbar

--
[wro][Leniwa MuShellka]
rower: Merida Matts Sport 100, RS Psylo SL

Data: 2012-01-24 11:34:23
Autor: rmikke
Titus zabił mi czytnik RSS :D
Dnia Sat, 21 Jan 2012 03:56:51 +0100, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
naskrobaďż˝/a:

In article <jfcvjm029hr@drn.newsguy.com>,
rmikke <rmikke@mailinator.com> wrote:

Wrzuci� hurtem na Picas� zdj�cia z wyprawy do Sudanu. Chyba opisane i uporz�dkowane (i pewnie ocenzurowane :D ). 166 sztuk, czy co� ko�o tego.
Mo�na ogl�da�: http://u.42.pl/2HIw

E, cos krecisz.
Te zdjecia wisza juz tam z poltora roku. Nie wiem, dlaczego akurat dzis sobie przypomniales.
Poza tym jest ich ze 4 razy wiecej, niz mowisz.

Nie ja sobie przypomnialem, tylko RSS podlaczony do Twojej Picasy mnie zasypal.
Moze opisy pododawales, albo cos innego im zmieniles, ze zostaly ponownie
wyemitowane?

Data: 2012-02-20 11:18:15
Autor: Titus Atomicus
Titus zabił mi czytnik RSS :D
In article <jfm4vv0k3s@drn.newsguy.com>, rmikke <rmikke@mailinator.com> wrote:

Nie ja sobie przypomnialem, tylko RSS podlaczony do Twojej Picasy mnie zasypal.
Moze opisy pododawales, albo cos innego im zmieniles, ze zostaly ponownie
wyemitowane?
A, to nie wiem.
Caly czas tam dlubie i co zmieniam. Ale malymi kroczkami. A nie wszytsko na raz.
Cos pewnie ten twoj czytnik zwariowal...

A przy okazji. Moje zdjecie z wielbladami zdobylo wlasnie wyroznienie na plfoto. I mozna je dzis podziwiac na www.plfoto.com
Jak to ma zwiazek z rowerami?
Zostalo zrobione z roweru, podczas pierwszego historycznego przejazdu rowerowego z Berenice do Asuanu. O czym mozna przeczytac w opisie zdjecia.

A, i to samo zdjecie jest w kolejce do nagrody travel photo Kolosow. :-) Wisi na stronie www.kolosy.pl/czlowiek i mozna na nie glosowac. Jesli oczywiscie sie podoba.

TA

Titus zabił mi czytnik RSS :D