Tjahnybok z Jaroszem mieli jechac na Krym...

Data: 2014-03-07 23:38:21
Autor: Marek
Tjahnybok z Jaroszem mieli jechac na Krym...
....tak zapowiadali, ze tam pojada i beda z ruskimi walczyc.
No i co Banderowcy - nasraliscie w gacie ?
Bohaterowie Tuska maja nadal jego poparcie ?

Data: 2014-03-08 10:29:03
Autor: Trybun
W dniu 2014-03-08 08:38, Marek pisze:
...tak zapowiadali, ze tam pojada i beda z ruskimi walczyc.
No i co Banderowcy - nasraliscie w gacie ?
Bohaterowie Tuska maja nadal jego poparcie ?

Twoja opinia nt. Tuska w sprawie Ukrainy wydaje się być pobożnym życzeniem, e-zop. Nigdy oficjalnie nie popierał rebelii do czasu gdy Janukowycz nie opuścił Ukrainy i nie został powołany nowy rząd.

Data: 2014-03-08 11:55:09
Autor: boukun
"Trybun" <ilich@op.pl> schrieb im Newsbeitrag news:lfeo0h$phr$1node2.news.atman.pl...
[...]

?????????????????????

Ot, talmudysta...
A kto twierdzi, Ĺźe Majdan to demokracja?

boukun

Data: 2014-03-08 11:16:10
Autor: MarkWoydak
Tjahnybok z Jaroszem mieli jechac na Krym...

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci
...tak zapowiadali, ze tam pojada i beda z ruskimi walczyc.
No i co Banderowcy - nasraliscie w gacie ?
Bohaterowie Tuska maja nadal jego poparcie ?

Co chcesz od Tuska? Obsrywasz go jakby popelnil jakies swietokradztwo. Moim
zdaniem Tusk w sprawie Ukrainy zachowal sie rozsadnie.

MW

Data: 2014-03-08 02:43:46
Autor: Marek
W dniu sobota, 8 marca 2014 11:16:10 UTC+1 użytkownik MarkWoydak napisał:
> [...]

Co chcesz od Tuska? Obsrywasz go jakby popelnil jakies swietokradztwo. Moim

zdaniem Tusk w sprawie Ukrainy zachowal sie rozsadnie.

Rozsadnie ?
Popieranie Banderowcow - mordercow 100 000 Polakow nazywasz rozsadnym dzialaniem ?

Data: 2014-03-08 16:02:08
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:a956c44f-e319-4647-9470-718977aeb0f8googlegroups.com...
> [...]

Rozsadnie ?
Popieranie Banderowcow - mordercow 100 000 Polakow nazywasz rozsadnym dzialaniem ?

To było dawno. Co było a nie jest, nie pisze się w rejestr. Od tej reguły wyjątkiem są Niemcy i Ruscy.
Ukrauński banderowiec teraz naszym przyjacielem jest. Bo Bandreowiec jest naszym wrogiem, ale jest także wrogiem Ruska. Czyli naszym przyjacielem jest.

rozbawiony

--
Kłótnia z idiotą jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2014-03-08 14:47:02
Autor: Marek
W dniu sobota, 8 marca 2014 16:02:08 UTC+1 użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:

Ukrauński banderowiec teraz naszym przyjacielem jest. Bo Bandreowiec jest naszym wrogiem, ale jest także wrogiem Ruska. Czyli naszym przyjacielem jest.

rozbawiony

Banderowiec przyjacielem  Idzikowskiego.
Debile sami rosna - nikt ich nie sieje.

Data: 2014-03-09 10:22:59
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:29590c43-9fc4-4b13-88cb-dcae5af9ce2fgooglegroups.com...
[...]

====================================

Moim, twoim, twojej i mojej rodziny, sąsiadów. Ogólnie mówiąc, od niedawna dawny wróg i morderca niewinnych Polaków na Wołyniu, przemienił się w serdecznego przyjaciela. Wyjaśnienia w moim poprzednim poście. Jeśli tego nie zrozumiałeś, jesteś kiep.

rozbawiony

Data: 2014-03-09 04:03:37
Autor: stevep

=========================================>
[...]

A Rosjanin, który najechał nas w 1939 i spowodował o wiele więcej ofiar  niż banderowcy to wielki nasz przyjaciel.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-09 10:28:05
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xcfpgb1e50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Czytaj uważnie. Napisałen, że do pewnego czasu mieliśmy 3 śmiertelnych wrogów. Teraz mamy 2, bo Ukraiński banderowiec teraz naszym przyjacielem jest. Bo Bandreowiec

Data: 2014-03-10 03:46:08
Autor: stevep

=========================================>>

==============================================>
[...]

Wsadźsobie w dupę swoje pokręcone mądrości.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-09 04:01:39
Autor: stevep
W dniu .03.2014 o 11:43 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]

Rozsadnie ?
Popieranie Banderowcow - mordercow 100 000 Polakow nazywasz rozsadnym  dzialaniem ?

Jeszcze jeden idiota, który uwierzył w stalinowską propagandę Putina.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-09 04:00:06
Autor: stevep
W dniu .03.2014 o 08:38 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

...tak zapowiadali, ze tam pojada i beda z ruskimi walczyc.
No i co Banderowcy - nasraliscie w gacie ?
Bohaterowie Tuska maja nadal jego poparcie ?

Kretynie to Zbawca występował obok nich na Majdanie.
--
stevep
-- -- -

Tjahnybok z Jaroszem mieli jechac na Krym...