T³o zamieszek w Egipcie

Data: 2011-01-29 16:49:58
Autor: abc
T³o zamieszek w Egipcie
Ludno¶æ Egiptu jest ponad 2 razy liczniejsza ni¿ ludno¶æ Polski.  Bezrobocie
w Egipcie jest mniejsze ni¿ w Polsce - wynosi 9,7%, a w Polsce 11,8%.
Poni¿ej granicy ubóstwa ¿yje 20% Egipcjan, a Polaków - 17%.

Dziêki z³o¿om na Synaju Egipt jest samowystarczalny je¶li chodzi o ropê
naftow± i gaz ziemny.  Dziêki tamie w Asuanie eksportuje energiê elektryczn±
do wielu krajów Afryki, a tak¿e do Europy. Inne wa¿ne ¼ród³a przychodu to
turystyka, i kana³ sueski. Od od roku 1979 USA p³ac± Egiptowi ¶rednio 2 mld
dol. rocznie, co czyni ten kraj drugim po Izraelu beneficjantem Waszyngtonu.

Jest wiêc co kra¶æ, a ¶rodowisko Ruchu Wolnych Oficerów
http://en.wikipedia.org/wiki/Free_Officers_Movement nie ma umiaru.   I
g³ównie przeciw temu demonstruj± okradani ludzie.

¯ydzi robi± w pory, ¿e po upadku Mohameda Hosni Mubaraka spoza demonstrantów
wy³oni siê Bractwo Muzu³mañskie
http://en.wikipedia.org/wiki/Muslim_Brotherhood albo co gorsza Grupa
Islamska http://en.wikipedia.org/wiki/Al-Gama'a_al-Islamiyya .

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

Data: 2011-01-29 16:54:56
Autor: abc
T³o zamieszek w Egipcie
Dnia Sat, 29 Jan 2011 16:49:58 +0100, abc napisa³(a):

[...]

Nie mo¿e byæ panie lefebrysto. Przyznajesz pan ¿e czemu¶ winna jest
religia. To czemu w ogóle nie zlikwidowaæ religii, hmmm?

Data: 2011-01-29 15:58:14
Autor: obserwator
T³o zamieszek w Egipcie
abc <abc@wp.pl> napisa³(a):
> [...]

Nie mo¿e byæ panie lefebrysto. Przyznajesz pan ¿e czemu¶ winna jest
religia. To czemu w ogóle nie zlikwidowaæ religii, hmmm?

zlikwiduj wiec najpierw islamistow:))

Data: 2011-01-29 16:59:51
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisa³:

abc <abc@wp.pl> napisa³(a):
[...]

A dlaczego robiæ jakie¶ wyj±tki? Niby w czym sekcijañstwo lepsze? W tym ¿e
zamiast kóz sekcijañscy imamowie chêdo¿± ministrantów?

Data: 2011-01-29 16:02:53
Autor: obserwator
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisa³(a):
> zlikwiduj wiec najpierw islamistow:))

A dlaczego robiæ jakie¶ wyj±tki? Niby w czym sekcijañstwo lepsze? W tym ¿e
zamiast kóz sekcijañscy imamowie chêdo¿± ministrantów?

tez chcialbym wiedziec, dlaczego robisz wyjatki?

Data: 2011-01-29 16:10:44
Autor: obserwator
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisa³(a):
Nie robiê.

owszem robisz i jeszcze sie podszywasz pod nick abc.

Dlaczego mijasz sie z prawda az tak infantylnie? --

Data: 2011-01-29 17:12:45
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisa³:

Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisa³(a):
Nie robiê.

owszem robisz i jeszcze sie podszywasz pod nick abc.

A co ma piernik do wiatraka?

Dlaczego mijasz sie z prawda az tak infantylnie?

A konkretnie?

Data: 2011-01-29 16:24:04
Autor: obserwator
> [...]

A co ma piernik do wiatraka?
 > Dlaczego mijasz sie z prawda az tak infantylnie?

konkretnie? przykro mi ale psychiatra niestety nie jestem.

Data: 2011-01-29 17:26:00
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisa³:

[...]

Nie uciekaj z podkulonym ogonem tylko wylicz wyznania religijne które
jakoby traktujê inaczej od innych:

Data: 2011-01-29 16:30:23
Autor: obserwator
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisa³(a):
Nie uciekaj z podkulonym ogonem tylko wylicz wyznania religijne które
jakoby traktujê inaczej od innych:

ja nie mam ogona, widocznie ty masz ogon, wiec zapytaj sobie podobnych.

Data: 2011-01-29 17:35:51
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisa³:

[...]

Nie, to ty a nie mi podobni stwierdzi³e¶ ¿e robiê jakie¶ wyj±tki w kwestii
traktowania religii:

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b2aef70f28ff64c0

Data: 2011-01-29 16:42:07
Autor: obserwator
[...]

ale ja nie mam ogona, wiec nie moge by osoba ktorej zadajesz pytanie w ten
chamski sposob pytanie.

Najpierw naucz sie kulturalnie dyskutowac i uczciwie dyskutowac (przede
wszytkim bez podszywania sie pod innych).

Wez tez lekcje logiki, zamiast tracic czas na zalosne trollowanie na grupach.

Data: 2011-01-29 22:47:25
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisa³:

[...]

£adn± pogodê dzisiaj mieli¶my.