T³oczek tylnego hamulca - nie wchodzi !

Data: 2009-07-31 09:30:56
Autor: Jakub Witkowski
T³oczek tylnego hamulca - nie wchodzi !
Tak wiem ¿e z ty³u siê nie wciska, tylko wkrêca :)

Z prawej trony elegancko da³ siê wkrêciæ, a z lewej krêcê,
krêcê, lecz on siê nie chowa. Nie przypuszczam ¿eby w trakcie
eksploatacji "wypad³", bo akurat na tej osi klocki i tarcza by³y
w lepszym stanie (stare zu¿yte ok. 50%, tarcza do zalecanego minimum)
i t³oczek jest mniej wysuniêty ni¿ by³ z drugiej strony.

Co sugerujecie?

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog± byæ niepowa¿ne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadaæ w czê¶ci

Data: 2009-07-31 09:46:17
Autor: kogutek
[...]

Ja sugerujê ze siê co¶ popsu³o. --

Data: 2009-07-31 09:54:47
Autor: Jakub Witkowski
kogutek pisze:
[...]

Doskonale, kogutku, siadaj. Na przysz³o¶æ wycinaj sygnaturki.

A czy kto¶ jeszcze ma co¶ do dodania?

Data: 2009-07-31 09:15:34
Autor: Hants
"Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> wrote in message news:h4u808$1itn$2news2.ipartners.pl...

A czy kto¶ jeszcze ma co¶ do dodania?

Pokrec pó³ obrotu w drug± stronê, scisnij delikatnie sciskiem stolarskim i sprobuj wkrecic ponownie.

Data: 2009-07-31 11:14:36
Autor: Srututu
T³oczek tylnego hamulca - nie wchodzi!

Doskonale, kogutku, siadaj. Na przysz³o¶æ wycinaj sygnaturki.

A czy kto¶ jeszcze ma co¶ do dodania?

Spierdalaj.

A na przysz³o¶æ to przynajmniej powiedz czy to syrena czy polonez.

Data: 2009-07-31 11:29:17
Autor: Jakub Witkowski
Srututu pisze:

A na przysz³o¶æ to przynajmniej powiedz czy to syrena czy polonez.

Syrenka, oczywi¶cie.

PS pytanie by³o adresowane do tych którzy wiedz±, ¿e to
nie ma wiêkszego znaczenia.

Data: 2009-07-31 11:32:10
Autor: Jakub Witkowski
T³oczek tylnego hamulca - nie wch odzi!
Jakub Witkowski pisze:

Co sugerujecie?

Pytanie ju¿ nieaktualne - da³ radê wygenerowany naprêdce
przyrz±d ze ¶ruby, nakrêtki, paskownika i szczypiec wygiêtych.
Czasem potrzebne jest wkrêcanie i wciskanie jednocze¶nie.

Data: 2009-07-31 14:40:34
Autor: MZ
T³oczek tylnego hamulca - nie wchodzi!

| Pytanie ju¿ nieaktualne - da³ radê wygenerowany naprêdce
| przyrz±d ze ¶ruby, nakrêtki, paskownika i szczypiec wygiêtych.
| Czasem potrzebne jest wkrêcanie i wciskanie jednocze¶nie.
Wykrêci³ siê za daleko i spad³ z gwintu. Zdarza siê czasami :)

MZ

T³oczek tylnego hamulca - nie wchodzi !