T³oki 4T 78mm

Data: 2009-10-26 12:55:23
Autor: ArturVF500
T³oki 4T 78mm
Orientuje sie ktos jakie moto poza GSXR 1100 88-91  maj± t³oki 78mm (4T, 4V/gar)? chodzi mi o nominaly, by udalo sie zanabyc uzywki za niewielkie pieniadze.

pozdrawiam
Artur

Data: 2009-10-26 13:16:32
Autor: Kuczu
T³oki 4T 78mm
ArturVF500 pisze:
Orientuje sie ktos jakie moto poza GSXR 1100 88-91  maj± t³oki 78mm (4T, 4V/gar)? chodzi mi o nominaly, by udalo sie zanabyc uzywki za niewielkie pieniadze.

Wiesz... Tlok poza srednica ma jeszcze kilka innych znaczacych wymiarow.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-10-26 13:20:21
Autor: Marek B
TÅ‚oki 4T 78mm
ArturVF500 pisze:
Orientuje sie ktos jakie moto poza GSXR 1100 88-91  majÄ… tÅ‚oki 78mm (4T, 4V/gar)? chodzi mi o nominaly, by udalo sie zanabyc uzywki za niewielkie pieniadze.

honda crf 250 x/r

ale nie sądzę aby tylko średnica była kluczem do sukcesu.

Marek
crf250x

Data: 2009-10-26 13:37:05
Autor: ArturVF500
T³oki 4T 78mm

U¿ytkownik "Marek B" <redywywalto@noe.net.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hc44ak$d1p$1atlantis.news.neostrada.pl...
ArturVF500 pisze:
Orientuje sie ktos jakie moto poza GSXR 1100 88-91  maj± t³oki 78mm (4T, 4V/gar)? chodzi mi o nominaly, by udalo sie zanabyc uzywki za niewielkie pieniadze.

honda crf 250 x/r

ale nie s±dzê aby tylko ¶rednica by³a kluczem do sukcesu.

raczej 4ro garowe bym potzrebowal bo pojedynczych uzywek to ja nie nazbieram; srednica jak najbardziej jest kluczem - korby i tak bede roztacza³/tulejowa³ pod sworzen, wiec jedynie 4 zawory i srednica

pozdrawiam
Artur

Data: 2009-10-26 13:44:34
Autor: Kuczu
T³oki 4T 78mm
ArturVF500 pisze:

raczej 4ro garowe bym potzrebowal bo pojedynczych uzywek to ja nie nazbieram; srednica jak najbardziej jest kluczem - korby i tak bede roztacza³/tulejowa³ pod sworzen, wiec jedynie 4 zawory i srednica

Bzdura. Wazne sa jeszcze wysokosc samego tloka, ksztalt denka, dlugosc plaszcza.

Data: 2009-10-26 14:24:22
Autor: ArturVF500
T³oki 4T 78mm

U¿ytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hc45ju$u56$1news.onet.pl...
ArturVF500 pisze:

[...]

Kuczu, nie bzdurz; nawet nie wiesz w co je wrzucam a juz sie burzysz; jak bede wiedzial co ma 78mm to wtedy zobacze czy sie nadaje czy nie; blok i korby beda pasowane pod te tloki, wiec na razie nie mam specjalnych wymagan poza srednica i denkiem pod 4 zawory; nie bardzo mnie stac na 600USD za CP czy JE gdzie moge sobie wybrac co mi sie tylko podoba, wiec pozostaje dobrac cos z OEMow; generalnie prosze jedynie o podpowiedzi co ma 78mm, z reszta sobie poradze;)

pozdrawiam
Artur

Data: 2009-10-26 13:54:55
Autor: Kuba \(aka cita\)
T³oki 4T 78mm
ArturVF500 wydusi³ z siebie te s³owy:

ArturVF500 pisze:
[...]

a skok t³oka, a wysokosc, waga, kszta³t itp?

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Kupie R1100RT/K1200RS lub czego¶ podobnego 10-12tys

Data: 2009-10-26 15:52:54
Autor: Agent 0700
T³oki 4T 78mm
a skok t³oka, a wysokosc, waga, kszta³t itp?

Kolega ma m³otek i k±tówkê to sobie dopasuje. Pisze przecie¿.

Pozdrawiam

Jacek

Data: 2009-10-26 16:12:58
Autor: Kuba \(aka cita\)
T³oki 4T 78mm
Agent 0700 wydusi³ z siebie te s³owy:

a skok t³oka, a wysokosc, waga, kszta³t itp?

Kolega ma m³otek i k±tówkê to sobie dopasuje. Pisze przecie¿.

wiesz ... generalnie czasem ludzie s± baaardzo zdolni, wiec tak od razu nie spisywa³bym projektu na strate ;-)
Jednak baardzo chcialbym zobaczyæ jak± to technik± dopasuje korbowód do nieorginalnych t³oków, oraz dlaczego maj±c takie zdolno¶ci nie moze po prostu odlaæ sobie t³oka takiego jak chce. Choæby z miejscami na zawory w kszta³cie serduszek ;-)

BP, MSPANC

ps. a moze tylko robi egzamin zawodowy i buduje jak±s makiete silnika motocyklowego?

Data: 2009-10-26 20:29:52
Autor: Jacot
T³oki 4T 78mm
"Kuba \(aka cita\)" <yes.or.no@wp.pl> wrote:

[...]

Niekiedy tez maja wiedze w przedmiocie a co za tym idzie wiedza czego
chca, co rzeczywiscie dla laika moze sie wydawac niewiarygodne.

Jednak baardzo chcialbym zobaczyæ jak± to technik± dopasuje korbowód do nieorginalnych t³oków, oraz dlaczego maj±c takie zdolno¶ci nie moze po prostu odlaæ sobie t³oka takiego jak chce.

Uuu, cos powiesz wiecej na temat dopasowywania korbowodow do tlokow?;)
O odlewaniu lepiej nie mow.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2009-10-26 19:33:22
Autor: Kuba \(aka cita\)
T³oki 4T 78mm
Jacot wydusi³ z siebie te s³owy:

[...]

Pewnie, ze niektorzy maj±. Czy ja powiedzialem co¶ innego?

[...]

a co ty sie mnie czepiasz. Przecie¿ to nie ja wymyslilem dowolne t³oki, byle srednica sie zgadza³a, a piszesz, jakbym to ja na tokarce chcial skrócic/przed³u¿yæ korbowód.

Mozesz tak w dwóch s³owach powiedziec co nie tak napisa³em, ze¶ sie przyczepi³, jakbym obala³ teorie wzglêdno¶ci, w zdaniu, gdzie z Jackiem sobei za¿artoalismy?

Data: 2009-10-26 11:47:18
Autor: Artur Zabroñski
T³oki 4T 78mm
On 26 Pa¼, 19:33, "Kuba \(aka cita\)" <yes.or...@wp.pl> wrote:

Mozesz tak w dwóch s³owach powiedziec co nie tak napisa³em, ze¶ sie
przyczepi³, jakbym obala³ teorie wzglêdno¶ci, w zdaniu, gdzie z Jackiem
sobei za¿artoalismy?

Tu jest powa¿na grupa precel, tu nie ma miejsca na g³upie ¿arty.

--
Artur
Zygzak 12

Data: 2009-10-26 19:52:26
Autor: Kuba \(aka cita\)
T³oki 4T 78mm
Artur Zabroñski wydusi³ z siebie te s³owy:

Tu jest powa¿na grupa precel, tu nie ma miejsca na g³upie ¿arty.

przepraszam, gdzie moge wys³ac list przeprosinowy?

:P

Data: 2009-10-27 11:00:47
Autor: Jacot
T³oki 4T 78mm
"Kuba \(aka cita\)" <yes.or.no@wp.pl> wrote:

Mozesz tak w dwóch s³owach powiedziec co nie tak napisa³em, ze¶ sie przyczepi³, jakbym obala³ teorie wzglêdno¶ci, w zdaniu, gdzie z Jackiem sobei za¿artoalismy?

A to przepraszam, wygladalo to jak zlosliwosci i to, ze tak powiem,
calkiem obok.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2009-10-27 10:46:13
Autor: Kuba \(aka cita\)
T³oki 4T 78mm
[...]

no tak to odebra³em. Jesli sie pomyli³em .. to ok.

Data: 2009-10-26 16:02:14
Autor: Marek B
TÅ‚oki 4T 78mm
ArturVF500 pisze:
[ciach]
raczej 4ro garowe bym potzrebowal bo pojedynczych uzywek to ja nie nazbieram; srednica jak najbardziej jest kluczem - korby i tak bede roztaczał/tulejował pod sworzen, wiec jedynie 4 zawory i srednica

A tak pomijając średnicę to ile tego trzeba i co będziesz budował?

Marek
crf250x

Data: 2009-10-27 08:38:37
Autor: ArturVF500
T³oki 4T 78mm

U¿ytkownik "Marek B" <redywywalto@noe.net.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hc4e9h$kov$1nemesis.news.neostrada.pl...
ArturVF500 pisze:
[ciach]
raczej 4ro garowe bym potzrebowal bo pojedynczych uzywek to ja nie nazbieram; srednica jak najbardziej jest kluczem - korby i tak bede roztacza³/tulejowa³ pod sworzen, wiec jedynie 4 zawory i srednica

A tak pomijaj±c ¶rednicê to ile tego trzeba i co bêdziesz budowa³?

4; silnik do katamarana na cwiartke w klasie mini; akurat 78mm to max na ile da sie rozwiercic blok ktorego uzywam; w zasadzie tloki GSXRa 1127 byly by super, bo korby ktore mam spokojnie wydola rozfrezowanie glowki na 22mm, ale wolal bym cos z wiêkszym garbem bo mam dosyc gleboka komore spalania

pozdxrawiam
Artur

Data: 2009-10-27 08:50:30
Autor: Arni
T³oki 4T 78mm
ArturVF500 pisze:

[...]

to moze poszukaj od astry:
http://moto.allegro.pl/item791132970_tlok_silnika_opel_astra_vectra_1_6_x16xel_78_89.html
chociaz tutaj garba nieduzo raczej

--
Arni         Toruñ
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-10-26 14:21:21
Autor: Artur Zabroński
TÅ‚oki 4T 78mm
On 26 Paź, 12:55, "ArturVF500" <atatur-us...@o-usun-2.pl> wrote:
Orientuje sie ktos jakie moto poza GSXR 1100 88-91  mają tłoki 78mm (4T,
4V/gar)? chodzi mi o nominaly, by udalo sie zanabyc uzywki za niewielkie
pieniadze.

Googlowanie za: Kawasaki/Honda//Yamaha/Suzuki "78mm x" bore stroke
itp.

mało daje wyników, a właściwie tylko dwa z >= 4 cyl i są to: R1 '09 i
PanEuro ST1300. Do tego pierwszego pewnie za jakiÅ› czas siÄ™ pojawiÄ… na
różnych allegrach i ebajach, co do PanEuro to wątpie ;-)

--
Artur
Zygzak 12

Data: 2009-10-26 23:38:40
Autor: PanAdol
T³oki 4T 78mm
Ural/dniepr ?

mazda mx5 1990
http://www.miatamania.com/sitegraphics/pages/car_specs90.html

--
Z powa¿aniem,
Adam Pi³at GSM: 661 456 369

Laser Media
tel.: 022 735 07 40 lub 41
fax: 022 757 04 33
www.lasermedia.pl
U¿ytkownik "Artur Zabroñski" <artur.zabronski@gmail.com> napisa³ w
wiadomo¶ci
On 26 Pa¼, 12:55, "ArturVF500" <atatur-us...@o-usun-2.pl> wrote:
[...]

ma³o daje wyników, a w³a¶ciwie tylko dwa z >= 4 cyl i s± to: R1 '09 i
PanEuro ST1300. Do tego pierwszego pewnie za jaki¶ czas siê pojawi± na
ró¿nych allegrach i ebajach, co do PanEuro to w±tpie ;-)

--
Artur
Zygzak 12

Data: 2009-10-27 08:59:38
Autor: ArturVF500
T³oki 4T 78mm

U¿ytkownik "PanAdol" <panadol@poczta.neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hc59ft$37q$1inews.gazeta.pl...
[...]

R1 2010 to chyba dlugo nawet na fotkach nie zobacze uzywek; Miata odpada bo za ciezkie i maja plaszcz na okolo; zostaje mi szukanie gsxr'a 1127; ma ktos do sprzedania w dobrym stanie?;)

pozdrawiam
Artur

Data: 2009-10-27 22:38:18
Autor: michal
T³oki 4T 78mm
"ArturVF500" <atatur-usun-@o-usun-2.pl> wrote in message news:hc42nb$gto$1news.dialog.net.pl...
Orientuje sie ktos jakie moto poza GSXR 1100 88-91  maj± t³oki 78mm (4T, 4V/gar)? chodzi mi o nominaly, by udalo sie zanabyc uzywki za niewielkie
To nie moto, ale :

Nissan Micra/Tiida
Silniki HR15DE i HR16DE
Bore 78mm