Tłumienie odbica - czy możecie napisać czym keir ujecie się przy ustawieniu ?

Data: 2009-04-09 15:56:45
Autor: kml
Tłumienie odbica - czy możecie napisać czym keir ujecie się przy ustawieniu ?

Użytkownik "Rafał VFR" <rafalvfr@tlen.pl> napisał w wiadomości news:grkbjq$6f5$1inews.gazeta.pl...
Witam.
No właśnie jak w temacie.
Wsiąkłem trochę w temat. Być może nie umiem szukać ale nie wygoglowałem zbyt wielu fachowych porad jak robią to specjaliści.
Jeśli ktoś chciałby podzielić sie swoją wiedzą będę zobowiązany.

Nie wiem jak robią to specjaliści ale ja mam odcinek testowy, który jeździłem z róznymi ustawieniami widelca i na tej podstawie wiedziałem co mi pasuje a co nie. Uniwersalne ustawienie to połowa wartości. Większe tłumienie do wolnej jazdy a nieco szybciej odbijające do szybkiej jazdy ale to wszystko jest wyjątkowo subiektywne.

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 09/04/2009

Tłumienie odbica - czy możecie napisać czym keir ujecie się przy ustawieniu ?