Tłumnik w samochodzie

Data: 2017-04-06 08:43:21
Autor: Bolko
Tłumnik w samochodzie
Jakieś dwa lata temu wymieniłem cały układ wydechowy.
Na zestaw nienajtańszy taki z średniej półki.
Niestety teraz  zrobił mi się tłumnik sportowy.
Byłem u dwóch fachowców.
Układ nie jest dziurawy tylko jakieś wykładziny się wypaliły.

Da się coś z tym zrobić?
Denerwuje zwłaszcza jak przyspieszam albo zwalniam.

Data: 2017-04-06 18:12:43
Autor: Irokez
Tłumnik w samochodzie
W dniu 2017-04-06 o 17:43, Bolko pisze:
[...]

Tak, wymień na najtańszy jaki znajdziesz. Nie będzie odbiegał jakością od tych "nienajtańszych".
Ewentualnie kup oryginał w ASO, wtedy dopiero zobaczysz różnicę jakości (no chyba że ASO wyskoczy do sklepu za rogiem po najtańszy).

--
Irokez

Data: 2017-04-06 11:06:23
Autor: Bolko
Tłumnik w samochodzie
W dniu czwartek, 6 kwietnia 2017 18:12:17 UTC+2 użytkownik Irokez napisał:
> [...]

Tak, wymień na najtańszy jaki znajdziesz. Nie będzie odbiegał jakością od tych "nienajtańszych".

Tylko że mechanik powiedział że nie ma sensu bo układ jest szczelny.
"trzeba jeździć"

Data: 2017-04-06 20:36:01
Autor: Irokez
Tłumnik w samochodzie
W dniu 2017-04-06 o 20:06, Bolko pisze:
[...]

hehe.... rozsypał się pewnie cały w środku ale jeździć bo szczelny z zewnątrz...  tak się zastanawiam jaką funkcję tak właściwie pełni tłumik ;)

--
Irokez

Data: 2017-04-06 17:54:16
Autor: PiteR
Tłumnik w samochodzie
na  ** p.m.s **  Irokez pisze tak:

(no chyba że ASO wyskoczy do sklepu za rogiem po najtańszy).

hehe

--
Piter

http://piterpro.private.pl/xnews/

Data: 2017-04-06 18:44:25
Autor: Cavallino
Tłumnik w samochodzie
W dniu 06-04-2017 o 17:43, Bolko pisze:
Jakieś dwa lata temu wymieniłem cały układ wydechowy.
Na zestaw nienajtańszy taki z średniej półki.
Niestety teraz  zrobił mi się tłumnik sportowy.

To się nazywa "tłumik".

Tłumnik w samochodzie