T³umy na spotkaniu z Czubaszek

Data: 2012-03-13 00:58:18
Autor: Grzegorz Z.
T³umy na spotkaniu z Czubaszek
Na dwóch spotkaniach z dziennikarką i komentatorką pojawiły się tłumy
Polek.

Na spotkaniach z Marią Czubaszek, która promowała książkę "Każdy ma swój
szczyt" stawiły się w Trójmieście tłumy Polek. Panie chętnie ustawiały się
w kolejce po autograf i wspólne zdjęcie.

- Byłam na spotkaniu z panią Czubaszek w "Riwierze”. Był tłum ludzi, którzy
dosłownie przepychali się, żeby ją zobaczyć i usłyszeć. Coś niesamowitego.
Ale nie żałuję, bo pani Maria ma niesamowite poczucie humoru i jest
rewelacyjną kobietą - powiedziała nam jedna z pań.

Trzy  tygodnie temu Maria Czubaszek w rozmowie z Moniką Olejnik w Radiu ZET
przyznała się do dwóch aborcji. Swoją decyzję umotywowała brakiem instynktu
rodzicielskiego.

- To było w czasach mojej młodości i wtedy to nie było przestępstwo. (...)
Absolutnie uważam, że kobiety powinny samodzielnie o tym decydować.

W mediach zawrzało. Czubaszek była krytykowana nie tylko za treść, ale i
formę swoich wypowiedzi.

http://namonciaku.pl/3miasto/1,113053,11322931,Czubaszek_zostala_idolka_Polek__Tlumy_w_Gdyni.html?bo=1

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-03-13 01:02:42
Autor: Lorn
Tłumy na spotkaniu z Czubaszek
W dniu 2012-03-13 00:58, Grzegorz Z. pisze:
Na dwóch spotkaniach z dziennikarką i komentatorką pojawiły się tłumy
Polek.

No i się wkurwił mkurwenshtein :>

Data: 2012-03-13 01:06:33
Autor: Grzegorz Z.
Tłumy na spotkaniu z Czubaszek
Lorn napisa³:

W dniu 2012-03-13 00:58, Grzegorz Z. pisze:
Na dwóch spotkaniach z dziennikark± i komentatork± pojawi³y siź t³umy
Polek.

No i siź wkurwi³ mkurwenshtein :>

:)))))

--
"Jak juæ nie bźdź mog³a sobie sama nalaę tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyj¶cie na tak± sytuacjź" M.Czubaszek

Data: 2012-03-13 03:19:18
Autor: K.S.
A ojcowie tych dzieci ?

Data: 2012-03-13 04:12:24
Autor: Grzegorz Z.
T³umy na spotkaniu z Czubaszek
Dzieci? Które?

Data: 2012-03-13 04:22:25
Autor: K.S.
A OJCOWIE ?
Pytam się
czy ojcowie tych dwóch wyskrobanych przez nią dzieci też byli na tym spotkaniu?

Data: 2012-03-13 06:24:52
Autor: Grzegorz Z.
T³umy na spotkaniu z Czubaszek
K.S. napisa³:

Pytam siź

Odpowiadam.

Data: 2012-03-13 11:11:04
Autor: K.S.
pytam siź bo...
Uæytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:1q5wh4iix830u$.itsdh74n2hit.dlg40tude.net...
| K.S. napisa³:

| Odpowiadam.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Nie musia³e¶ odpowiadaę (zreszt± sk±d mog³e¶ wiedzieę).
A spyta³źm siź bowiem - choę brzmi to wrźcz nieprawdopodobnie - s± mźæczy¼ni którzy siź wówczas cissz±, którzy juæ kochaj± to nienarodzone dziecko i gotowi s± przyj±ę pe³ne obowi±zki ojcowskie.

Data: 2012-03-13 11:13:10
Autor: Marek Czaplicki
pytam siź bo...
K.S. wrote:
A spyta³źm siź bowiem - choę brzmi to wrźcz nieprawdopodobnie - s± mźæczy¼ni którzy siź wówczas cissz±, którzy juæ kochaj± to nienarodzone dziecko i gotowi s± przyj±ę pe³ne obowi±zki ojcowskie.

Trzeba przyklasn±ę takiej postawie. Brawo wiźc!!!

Data: 2012-03-13 12:48:34
Autor: Grzegorz Z.
T³umy na spotkaniu z Czubaszek
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Nie musia³e¶ odpowiadaę (zreszt± sk±d mog³e¶ wiedzieę).

A ty sk±d moæesz wiedzieę co ja mogź wiedzieę?

Data: 2012-03-13 10:24:14
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:1i3gmujrhmb38.9z55z7pduoir.dlg40tude.net...
[...]

Wyślij "tfurcę" tej korespondencji na przymusowe douczanie.

Artur Andrus, Maria Czubaszek
"Każdy szczyt ma swój Czubaszek"
http://www.weltbild.pl/maria-czubaszek_a76058.html

Data: 2012-03-13 11:03:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Tłumy na spotkaniu z Czubaszek

Uæytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jjn51h$g2o$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie podoba ci siź?

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskaę w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2012-03-13 11:20:21
Autor: zdumiony
T³umy na spotkaniu z Czubaszek
Uæytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4f5f1b6f$0$1230$65785112news.neostrada.pl...
No i mamy autorytet

Nie podoba ci siź?

A musi?

Data: 2012-03-13 11:39:23
Autor: Bogdan Idzikowski
T³umy na spotkaniu z Czubaszek

Uæytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jjn715$bm9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wypowiadasz siź jako¶ tak enigmatycznie i w liczbie mnogiej. Ilu was tam jest "zdumionych"? No i móg³by¶ (mogliby¶cie) zdecydowaę siź na tak lub nie.
W dalszej kwestii, to ja tylko zada³em pytanie, które mia³o na celu sprecyzowanie twojego (waszego) stanowiska i gdyby¶ czyta³ tutaj niejakiego "jadrysia", to spotka³by¶ siź z jego przekonaniem, æe na pytanie nie odpowiada siź pytaniem. Mnie to wisi. Moæesz nie odpowiadaę lub odpowiadaę.

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskaę w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2012-03-13 13:26:42
Autor: jan
T³umy na spotkaniu z Czubaszek

Uæytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4f5f23e4$0$1257$65785112news.neostrada.pl...

[...]