Tłumy w Tatrach cd.

Data: 2009-08-24 23:13:42
Autor: Grzegorz Grupiński
Tłumy w Tatrach cd.
http://wiadomosci.onet.pl/130766,21,0,pokaz.html
Uff... chyba wolę siedzieć w biurze ;))

Data: 2009-08-25 10:23:34
Autor: Jarek Kardasz
Tłumy w Tatrach cd.
Dnia Mon, 24 Aug 2009 23:13:42 -0700 (PDT), Grzegorz Grupiński napisał(a):

http://wiadomosci.onet.pl/130766,21,0,pokaz.html
To chyba podchodzi pod wypoczynek ekstremalny z naciskiem na to drugie.
Oczywiście można rozpisywać się, że jest wiele miejsc piękniejszych
widokowo i równie honornych i znanych jak Giewont, gdzie nie ma tłumów,
lecz to i tak na nic - ludzie to "zwierzęta" stadne i za rok scenariusz
kolejki się powtórzy...

Jarek Kardasz
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
DOLOMITY - via ferraty - informacje praktyczne
-- > http://jarekkardasz.republika.pl/dolomity/

Data: 2009-08-25 23:55:31
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Tłumy w Tatrach cd.
Jarek Kardasz bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
[...]

Ciiii! Dzięki temu, że wszystko leci na Giewont i Gubałówkę TOPR ma czas
ratować normalnych turystów. Jak chcą to niech lecą na Giewont, co tam. Ja
wolę w Beskid Mały pojechać, bo bliżej, taniej, tłumów raczej nie ma (na
szlakach)... I za rower mnie nikt nie pogoni, co ważne.

Data: 2009-09-18 21:24:52
Autor: Dusha
Tłumy w Tatrach cd.

[...]
szlakach)... I za rower mnie nikt nie pogoni, co waĹźne.
Np. ostatnio na giewońcie Pauko., w Pt.

Data: 2009-10-10 08:34:58
Autor: Lech Rugała
Tłumy w Tatrach cd.
On 25 Sie, 10:23, Jarek Kardasz <jarekkard...@poczta.onet.pl> wrote:
Dnia Mon, 24 Aug 2009 23:13:42 -0700 (PDT), Grzegorz Grupiński napisał(a):

>http://wiadomosci.onet.pl/130766,21,0,pokaz.html

Okropność....

Lech z Poznania

Data: 2009-10-10 18:46:55
Autor: Tomasz Ziec
Tłumy w Tatrach cd.
On 25 Sie, 10:23, Jarek Kardasz <jarekkard...@poczta.onet.pl> wrote:
Dnia Mon, 24 Aug 2009 23:13:42 -0700 (PDT), Grzegorz Grupiński napisał(a):

> [...]

A ja byłem tam dziś ok. 9:00 i byłem tam sam :-) Także najważniejsza
jest data...i niestety pogoda, która dziś nie była najlepsza :-)
T.

--
-+= m4sh =+- Tomasz Zięć

Data: 2009-10-10 19:27:08
Autor: J_K_K
Tłumy w Tatrach cd.

Użytkownik "Tomasz Ziec" <mash@elsat.net.pl> napisał w wiadomości news:6410174043.20091010184655elsat.net.pl...
A ja byłem tam dziś ok. 9:00 i byłem tam sam :-) Także najważniejsza
jest data...i niestety pogoda, która dziś nie była najlepsza :-)

Znaczy nikogo / nic oprócz siebie nie widziałeś ;-) ?

Pzdr

JKK

Data: 2009-10-10 20:02:01
Autor: Tomasz Ziec
Tłumy w Tatrach cd.
A ja byłem tam dziś ok. 9:00 i byłem tam sam :-) Także najważniejsza
jest data...i niestety pogoda, która dziś nie była najlepsza :-)

Znaczy nikogo / nic oprócz siebie nie widziałeś ;-) ?

Niestety jedno i drugie :-)
T.

--
-+= m4sh =+- Tomasz Zięć

Data: 2009-10-10 19:26:00
Autor: J_K_K
Tłumy w Tatrach cd.

Użytkownik "Lech Rugała" <rugala@wp.pl> napisał w wiadomości news:2a6da359-ecb2-460d-a9e3-890b8c7f34f7j19g2000yqk.googlegroups.com...
On 25 Sie, 10:23, Jarek Kardasz <jarekkard...@poczta.onet.pl> wrote:
Dnia Mon, 24 Aug 2009 23:13:42 -0700 (PDT), Grzegorz Grupiński napisał(a):

> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Licheń ??
;-)

Pzdr

JKK

Data: 2009-08-25 14:29:24
Autor: Jacek Krywult
Tłumy w Tatrach cd.
oj to jakby tylko jedna góra w Polsce była!

wg mnie to wynika z lenistwa i nieświadomości.  Kupiliby sobie mapę, przewodnik, poczytali w internecie
i by takie piękne i odludne miejsca sobie znaleźli.
A tak to my tam musimy jeździć sami i nawet nie ma do kogo zagadać ;-)))

--
Serdecznie pozdrawiam,   Jacek Krywult
Internetowy foto-pamiętnik: turystyka, przyroda, fotografia.

Data: 2009-08-26 04:45:54
Autor: Pr0NET
Tłumy w Tatrach cd.
On Aug 25, 2:29 pm, "Jacek Krywult" <p...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Ci ludzie lubią trzymać się w kupie :d zawsze to raźniej.

Data: 2009-08-26 14:16:16
Autor: bans
Tłumy w Tatrach cd.
Pr0NET pisze:

Ci ludzie lubią trzymać się w kupie

bo g... nikt nie ruszy? ;)

--
bans

Data: 2009-08-26 08:08:26
Autor: artek
Tłumy w Tatrach cd.
Jacek Krywult pisze:
oj to jakby tylko jedna góra w Polsce była!

wg mnie to wynika z lenistwa i nieświadomości.

a pamiętasz co najbardziej lubi inżynier Mamoń?

> Kupiliby sobie mapę,
przewodnik, poczytali w internecie
i by takie piękne i odludne miejsca sobie znaleźli.

mission impossible z powodu jak wyżej

A tak to my tam musimy jeździć sami i nawet nie ma do kogo zagadać ;-)))

ja tam się nawet cieszę, że tam gdzie jeżdżę tłumów nie ma

--
artek

Data: 2009-08-25 23:08:07
Autor: J.F.
Tłumy w Tatrach cd.
On Mon, 24 Aug 2009 23:13:42 -0700 (PDT),  Grzegorz Grupiński wrote:
http://wiadomosci.onet.pl/130766,21,0,pokaz.html
Uff... chyba wolę siedzieć w biurze ;))

A ktos wie jak to wyglada na Slowacji w tym roku ? Czy to juz tak zawsze bedzie czy do umocnienia zlotowki ? J.

Data: 2009-08-26 09:25:42
Autor: Jarek Kardasz
Tłumy w Tatrach cd.
Dnia Tue, 25 Aug 2009 23:08:07 +0200, J.F. napisał(a):

Czy to juz tak zawsze bedzie czy do umocnienia zlotowki ?
Tak było, jest i będzie.
Korelacja złotówki do innych walut wobec tłumów na Giewoncie nie jest mi
znana, ale może i tak istnieje. Jeśli taka korelacja istnieje, to można
byłoby przewidywać kursy walut siedząc pod Giewontem i nieźle na tym
zarabiać ;)

Jarek Kardasz
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2009-08-26 09:43:50
Autor: Damian Gałka
Tłumy w Tatrach cd.
Witam

Jeśli taka korelacja istnieje, to można
byłoby przewidywać kursy walut siedząc pod Giewontem i nieźle na tym
zarabiać ;)
Sądzę, że take obserwacje byłyby jednak nie wystarczające i już spóźnione. Tłumy spacerujące przy punkcie obserwacyjnym miałyby odpowiednią informację dużo wcześniej, więc "rynek" wiedziałby wcześniej niż Ty. Przecież informacja wcześniej od ogółu na rynku (wiedzieć więcej niż rynek) jest właśnie często kluczem do sukcesu w finansach.

Pozdrawiam
Damian Gałka
http://galka.mountlab.net/www/topografia

Data: 2009-08-26 21:19:11
Autor: adamer
Tłumy w Tatrach cd.
On Mon, 24 Aug 2009 23:13:42 -0700 (PDT),  Grzegorz Grupiński wrote: >http://wiadomosci.onet.pl/130766,21,0,pokaz.html
>Uff... chyba wolę siedzieć w biurze ;))

A ktos wie jak to wyglada na Slowacji w tym roku ? Czy to juz tak zawsze bedzie czy do umocnienia zlotowki ? J.
Witam,
19-go byłem na Bystrej, 20-go na Rohaczach i pomimo pięknej pogody nie było tłumów, oczywiście ludzie byli, jednak niema to żadnego porównania do szaleństwa na Giewoncie. Na Rusinowej to już były setki ludzi.
pozdr.
adamer

Data: 2009-08-27 11:16:56
Autor: Arek (G)
Tłumy w Tatrach cd.
J.F. pisze:
[...]

Na Słowacji jest nieźle. Taniej, mniej ludnie itp. Nic nie przemawia, za marnowaniem czasu i pieniędzy w tym fatalnym miejscu (Zakopane).

A.

Data: 2009-08-27 11:33:33
Autor: Szymon R.
Tłumy w Tatrach cd.
Arek (G) pisze:
J.F. pisze:
[...]

Jeszcze nie można się zgodzić z tym argumentem. Od wprowadzenia Euro na SK, jeszcze dużo wody w Wagu musi upłynąć, by relacje cenowe powróciły do poprzedniego okresu.

Szymon R.

Klub Górski Zdobywcy               http://zdobywcy.zywiec.pttk.pl
Bacówka na Krawcowym Wierchu       http://krawcow.pttk.pl
Noc Krawculi                  http://krawcow.pttk.pl/nockrawculi/
GG: 2461026

Data: 2009-08-27 11:41:43
Autor: Arek (G)
Tłumy w Tatrach cd.
Szymon R. pisze:

[...]

Mimo wprowadzenia ojro na Słowacji jest taniej niż w Polsce. Sam to w tym roku sprawdzałem, a poniższy artykuł również to potwierdza:

http://przewodnik.onet.pl/38,1660,1572024,0,1,artykul.html

A.

Data: 2009-08-26 00:47:08
Autor: KuFeL
Tłumy w Tatrach cd.
Grzegorz Grupiński pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/130766,21,0,pokaz.html
Uff... chyba wolę siedzieć w biurze ;))
a to nie tak ze kto rano wstaje ten w kolejkach nie stoi? zaloze sie ze kumulacja byla powiedzmy po 12. Wczesniej pewnie bylo luzno...

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-08-26 11:46:07
Autor: tuMEk
Tłumy w Tatrach cd.
Użytkownik "Grzegorz Grupiński" <ggrupinski@interia.pl> napisał w wiadomości news:341e095d-a7c2-4bf1-8334-7c42d393fa64v36g2000yqv.googlegroups.com...
http://wiadomosci.onet.pl/130766,21,0,pokaz.html
Uff... chyba wolę siedzieć w biurze ;))

ja nie wiem skad te relacje, wlasnie wczoraj wlazlem sobie na kasprowy, poszedlem na kondracka i giewont , na giewoncie moze z 20 osób.... godzina 17-18 ; te zdjecie chyba po wszystkich gazetach krazy - jest wierutna bzdurą. Na gasienicowej do murowanca kila osob, tlumy sa do godz. 15 w kolejsce do wagonikow i to wszystko co wjezdza lezie conajwyzej do pierwszych skalek ,pali tam fajki i popija piwskiem i wraca narzekajac ze 0,3 zywca kosztuje tu na szczycie 7,50.
Przedwczoraj zero tłumów na strazyskiej do wodospadu wlacznie [ tez kolo 20 osob przy wodospadzie, przy herbaciarni oczywiscie wiecej ale tam schodza z giewontu itd], na nosalu kilka doslownie osób

wiec spokojnie.... to zdjecie bedzie zapewne jeszcze powtarzane przez inne glupawe portale i gazety w temacie ciaglych tlumow hehe co jest oczywista nieprawda.

--
pozdro
tumek __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4368 (20090826) __________

Data: 2009-08-26 05:47:38
Autor: serak
Tłumy w Tatrach cd.
glupawe portale i gazety w temacie ciaglych tlumow hehe co jest oczywista
nieprawda.
Tak to "oczywista nieprawda". Zebyś napisał , że to chyba nieprawda,
albo mało prawdopodobne, to wówczas można nad tym się zastanowić. A
tak...
Jest rzecza powszechnie znana, iż wakacje kończą się w Polsce z dniem
31.08. Ale też czytałem gdzieś, że przedostani weekend to juz są
powroty Plaków do domu. Zresztą te korki w moim mieście, w tym
tygodniu, potwierdzaja to. A zdjęcie jest prawdziwe, bo moi znajomi
potwierdzili mi taka sytuację.
Pozstaje mi podziwiac pryncypialne satnoiwsko "media kłamią, w
szczgólnosci ... "
W miejsce kropek każdy niech wstawi co uważa.

Data: 2009-08-26 19:01:26
Autor: tuMEk
Tłumy w Tatrach cd.
Użytkownik "serak" <serak@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:c8383fe9-7e6f-4fb9-96aa-b30716f5bd91e27g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

bla bla bla korki sa zawsze raz na wyjezdzie raz na wjezdzie. Obecnie chodze po gorach i wiem co pisze , chcesz to wierz onetowi ze sa kilometrowe kolejki. Zdjecie jest prawdziwe , czytaj mnie dokladnie , to zdjecie krazy po prasie od bodajze dwoch tygodni mielac wode na mlyn. poza tym wakacje wcale sie nie koncza - wez pod uwage studentow na ten przyklad a slazacy beda tu na weekendy zawsze. To zdjecie z data to jasne matactwo - to samo bylo w zeszlym tygodniu w wyborczej i w miare zgadzalo sie z czasem, fakt ze bylo sporo ludzi , ja jestem od zeszlego piatku i to zdjecie jest nieaktualne , to nie jest chyba nieprawda tylko nieprawda-poprostu glupawy artykulik jakich duzo na wp ,onet w miare jeszcze sie trzyma faktow [ w miare ]

--
pozdro
tumek

Data: 2009-08-26 23:45:52
Autor: serak
Tłumy w Tatrach cd.
beda tu na weekendy zawsze. To zdjecie z data to jasne matactwo - to samo
bylo w zeszlym tygodniu w wyborczej i w miare zgadzalo sie z czasem, fakt ze
bylo sporo ludzi , ja jestem od zeszlego piatku i to zdjecie jest
No to sie zdecyduj. "Jawne matactwo" czy "fakt , ze było sporo ludzi"
Piszesz nieczytelnie , używasz stanowczych sformułowań, by się chwile
później zmiękczać je.

Data: 2009-08-26 12:34:09
Autor: bans
Tłumy w Tatrach cd.
tuMEk pisze:

[...]

Bzdurą? Tzn. co, w photoshopie dokleili tych ludzi? :)

Na Giewoncie byłem raz w życiu, było kilka osób i taka mgła, że ledwo krzyż było widać ;) A zatem zgodnie z logiką tuMEka oznajmiam, że na Giewont nigdy nie ma kolejek i ze szczytu nic nie widać, bo zawsze jest mgła - przereklamowana góra :)))

A poważniej - otóż muszę cię poinformować, że na Przełęczy Kondrackiej byłem wielokrotnie i jeśli tylko było to latem i przy dobrej pogodzie, to tłumy były bardzo poodbne do tego ze zdjęcia. Nie, ludzi nie liczyłem, ale schodzący ze szczytu wielokrotnie mówili, że czekali na wejście i ponad godzinę. Sam widok kolejki zresztą wielu zniechęcał do wejścia.

--
bans

Data: 2009-08-26 12:56:16
Autor: Marcin Kysiak
Tłumy w Tatrach cd.
tuMEk pisze:

na giewoncie moze z 20 osób.... godzina 17-18 ;

Ta godzina jest tu kluczowa. Podobnie jest np. z Trzema Koronami, wszędzie mówili, że na wejście trzeba było czekać godzinę, a ja idąc na zachód słońca spotkałem tam ledwie kilka osób (choć niektórzy weszli jeszcze po mnie).

Pzdr,
M.

--
Marcin Kysiak
Galeria fotografii: http://www.marcinkysiak.pl

Data: 2009-08-27 11:14:37
Autor: Arek (G)
Tłumy w Tatrach cd.

W końcu ktoś o tym napisał:
http://przewodnik.onet.pl/38,1660,1572024,0,1,artykul.html

"Jak na razie więc, filozofia władz pod Giewontem kieruje się w zupełnie inną stronę. Po co coś zmieniać w Zakopanem, skoro jak widać, mimo wszystkich trudności, tłoku w centrum, tłoku na szlakach i wszystkich tych niedogodności związanych z masowym, niczym nieregulowanym ruchem turystycznym, ludzie walą do "Zakopca" drzwiami i oknami."

Pozdrawiam,
A.

Data: 2009-09-02 19:35:33
Autor: Technolog
Tłumy w Tatrach cd.
Dnia Mon, 24 Aug 2009 23:13:42 -0700 (PDT), Grzegorz Grupiński napisał(a):

Uff... chyba wolę siedzieć w biurze ;))

Facet wyjeżdża na weekend z Warszawy w góry na narty. W drodze nastał się w
korkach i naryzykował życiem, dzieciaki w aucie jeden wielki wrzask, żona
marudzi. Dojeżdżają. Na miejscu kłopoty z parkingiem, wszystko drogo,
kolejka na wyciąg. W końcu wyjechał, jedzie rozpędzony. Ktoś mu tam
zajechał drogę, za ostro skręcił i całym impetem walnął w drzewo. Wstaje
zakrwawiony plując zębami i mówi: - To i tak jest lepsze niż siedzenie w
robocie!

;)

Tłumy w Tatrach cd.