Tmobile szarpnął 6zł za kartę

Data: 2016-12-01 09:58:23
Autor: Piotr Gałka
Tmobile szarpnął 6zł za kartę
I ja i żona spełniliśmy warunek (Freemium - 200zł) nie pobierania opłaty za kartę, a oba konta obciążyli wczoraj po 6zł opłatą za kartę.

Pytanie do tych co jeszcze mają tam konta i karty: Też tak macie?
P.G.

Data: 2016-12-01 10:01:25
Autor: Bolek
W dniu 2016-12-01 o 09:58, Piotr Gałka pisze:

Pytanie do tych co jeszcze mają tam konta i karty: Też tak macie?
P.G.

Tak, mi też zajumali niesłusznie 6zł.

Bolek

Data: 2016-12-01 10:20:38
Autor: Piotr Gałka
W dniu 01-12-2016 o 10:01, Bolek pisze:

Tak, mi też zajumali niesłusznie 6zł.

Zapewne efekt ostatniej aktualizacji systemu :)
P.G.

Data: 2016-12-01 11:28:18
Autor: Bolek
Tmobile szarpnął 6zł za kartę

Zapewne efekt ostatniej aktualizacji systemu :)
P.G.

Musi być tam niezła poruchawa, już wysyłają sms-y z przeprosinami.

Bolek

Data: 2016-12-01 10:26:04
Autor: lolekanabolek
W dniu 2016-12-01 o 10:01, Bolek pisze:
[...]

a mi 2x18,90 i na jednym z rachunków mam debet
podobno już wiedzą o problemie i jutro mają zwrócić
ciekawe tylko ile potem policzą sobie za debet ;-P

Marcin "lolekanabolek"

Data: 2016-12-01 10:38:16
Autor: z
W dniu 2016-12-01 o 10:26, lolekanabolek pisze:
[...]

Pozostaje mi tylko podziwiać poświęcenie i ilość czasu jaki stracicie na prostowanie tych "oszczędności" :-)

Data: 2016-12-01 10:53:20
Autor: Piotr Gałka
W dniu 01-12-2016 o 10:38, z pisze:

Pozostaje mi tylko podziwiać poświęcenie i ilość czasu jaki stracicie na
prostowanie tych "oszczędności" :-)

O jakich oszczędnościach piszesz?
P.G.

Data: 2016-12-01 11:05:25
Autor: z
W dniu 2016-12-01 o 10:53, Piotr Gałka pisze:
O jakich oszczędnościach piszesz?

Miał być "lepszy" bank i karta za 0 zł. :-)

Data: 2016-12-01 11:22:39
Autor: Piotr Gałka
W dniu 01-12-2016 o 11:05, z pisze:
W dniu 2016-12-01 o 10:53, Piotr Gałka pisze:
O jakich oszczędnościach piszesz?

Miał być "lepszy" bank i karta za 0 zł. :-)

A... czyli o decyzjach sprzed lat. Myślałem, że o jakichś obecnych oszczędnościach.

Ja założyłem konto w AliorSync bo chciałem tam przenieść kredyt w rachunku. W mBanku wtedy opłata roczna (za 5k) była chyba 90zł, a w AliorSync 25zł.
Ale się nie udało :(.
P.G

Data: 2016-12-01 21:00:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Tmobile szarpnął 6zł za kartę

"z" 583fef87$0$648$65785112@news.neostrada.pl

Pozostaje mi tylko podziwiać poświęcenie

Dużo tracisz czasu na to podziwianie? ;)

i ilość czasu jaki stracicie na prostowanie tych "oszczędności" :-)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2016-12-01 22:06:14
Autor: z
Tmobile szarpnął 6zł za kartę
Dużo tracisz czasu na to podziwianie? ;)

Ale przynajmniej odnoszę się z szacunkiem. :-)

Data: 2016-12-02 13:12:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Tmobile szarpnął 6zł za kartę

"z" 584090c7$0$15206$65785112@news.neostrada.pl

Dużo tracisz czasu na to podziwianie? ;)

Ale przynajmniej odnoszę się z szacunkiem. :-)

[dziwna miara czasu... co mu odpowiedzieć?...]

To już coś.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2016-12-01 10:28:34
Autor: Dominik Ałaszewski
Dnia 01.12.2016 Piotr Gałka <piotr.galka@cutthismicromade.pl> napisał/a:

Pytanie do tych co jeszcze mają tam konta i karty: Też tak macie?

Nie, wręcz przeciwnie- timobajl ciągle płaci 15 zł za używanie karty.

Data: 2016-12-01 11:45:16
Autor: Piotr Gałka
W dniu 01-12-2016 o 11:28, Dominik Ałaszewski pisze:

Pytanie do tych co jeszcze mają tam konta i karty: Też tak macie?

Nie, wręcz przeciwnie- timobajl ciągle płaci 15 zł
za używanie karty.

Mi też, ale jak dziś zobaczyłem, że wczoraj szarpnęli 6zł to najpierw myślałem, że coś przegapiłem w ciągle zmieniających się TPiO a dopiero potem zapytałem, czy to tylko ja tak mam.
P.G.

Data: 2016-12-01 13:11:20
Autor: J.F.
Użytkownik "DominikAłaszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o1ou0i$uls$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Wychodzi na to, ze po prostu nie mozna brac zadnego bankowego produktu bez jakiejs promocji i wyplaty :-)

J.

Data: 2016-12-01 14:36:14
Autor: Akarm
W dniu 01.12.2016 o 13:11, J.F. pisze:
Wychodzi na to, ze po prostu nie mozna brac zadnego bankowego produktu
bez jakiejs promocji i wyplaty :-)

Mała uwaga: karty nie są produktem bankowym, producentem kart są zupełnie inne firmy. Banki tylko te karty rozprowadzają w ramach swoich usług.
--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2016-12-01 14:58:41
Autor: J.F.
Użytkownik "Akarm"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:58402751$0$5147$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Karta jako rzecz, jest oczywiscie produktem innej firmy.
Ale to na co sie umawiam z bankiem, to juz skomplikowany "produkt", w ktory zamieszanych jest wiecej firm, a jednak umowa jest tylko z bankiem.

A jak "biore" wirtualna karte do platnosci w internecie, to co to jest ?

Zycie przeroslo purystow jezykowych, zreszta zawsze przerastalo  :-)

J.

Data: 2016-12-01 15:09:14
Autor: Akarm
W dniu 01.12.2016 o 14:58, J.F. pisze:
Zycie przeroslo purystow jezykowych, zreszta zawsze przerastalo  :-)

Nie.
Produkt jest produktem, usługi są usługami. Nic się nie zmieniło.
Zmienić się może tylko wykształcenie. Nie darmo istnieje - "Ma wykształcenie wyższe, ale brak mu podstawowego". Nieuki były, są i (prawdopodobnie) będą. :(

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2016-12-01 21:13:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Tmobile szarpnął 6zł za kartę

"Akarm" 58402f0d$0$5156$65785112@news.neostrada.pl

Nie darmo istnieje - "Ma wykształcenie wyższe, ale brak mu podstawowego".

Mu albo -- jej, czyli SSR Marcie Kiszowarze w tym wypadku.

Podstawówka:

   - wypuklina krążka międzykręgowego kręgosłupa
   - skolioza prawowypukła kręgosłupa

SSR Marta Kiszowara najwyraźniej myślała jakoś tak:

 - samochód ciężarowy -- > ciężarówka
 - szkoła podstawowa -- > podstawówka
 - skolioza prawowypukła kręgosłupa -- > wypuklina...

Problem w tym, że słowo 'wypuklina' dotyczy tylko fragmentu
kręgosłupa -- krążka międzykręgowego kręgosłupa, podczas gdy
słowo 'skolioza' dotyczy kręgosłupa...

Aby powyższe zrozumieć -- nie potrzeba specjalistycznej wiedzy medycznej,
ale potrzeba tutaj podstawowej wiedzy o konstrukcjach językowych...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2016-12-02 10:06:34
Autor: J.F.
Użytkownik "Akarm"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:58402f0d$0$5156$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ale nieukow jest wiecej i to oni ustalaja jezyk :-)

P.S. Jakas audycja byla - jezykoznawcy analizowali "czas zycia" słów w internecie, wyszlo im kilkanascie lat.
Tzn mowa np o takim "selfie".

Choc tak sie zastanawiam - co oni dokladnie analizowali, ten popularny internet w Polsce to akurat ma kilkanascie lat.

Z drugiej strony - raził mnie np "dżojstik".
Minelo kilkanascie lat ... teraz to trudno kupic w sklepie ...

J.

Data: 2016-12-01 23:24:46
Autor: Zbynek Ltd.
Piotr Gałka napisał(a) :
[...]

Też tak mamy.
Dzwoniłem. I za 4-tym razem, łącznie po jakichś 45 minutach czekania na łączach, zgłosiło się i powiedziało że wie o problemie i obiecało w najbliższych dniach załatwić problem. Także u tych co nie zgłaszali.

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2016-12-02 01:15:20
Autor: janek z pola
Zbynek Ltd. wrote:

Piotr Gałka napisał(a) :
[...]

Swoją drogą, to bank ma narzędzia:

a) poczta wewnętrzna (i tak żeby sie dowiedzieć, że masz opłatę to zwykle trzeba się zalogować do bankowości internetowej)

b) zapowiedź na infolinii

Skoro zrobili takie faux pas z opłatami, to mogli wdrożyć którąkolwiek z powyższych opcji albo jeszcze jakąś inną - może wtedy by nie było takiego ataku na infolinię.

Ale skoro bank nie ogarnął tego przy tak masowej awarii, to bardzo źle świadczy o tym banku - prawdopodobne o manadżerze od klientów indwywidualnych, ale to nadal źle świadczy. Koleś z zarządu odpowiedzialny za segment fizoli powinien to ogarnąć za swojego manadżera, skoro ten drugi jest widocznie zbyt tępy żeby wpaść na pomysł powiadomienia klientów.

Zakładam, że jak w przyszłości będzie inna masowa awaria, to tego również bank nie będzie umiał obsłużyć.

Czyli T-mobile Usługi Bankowe to gówienko jest a nie bank - krótko.

--
Wysłane z pola.

Data: 2016-12-02 10:50:50
Autor: Piotr Gałka
W dniu 01-12-2016 o 23:24, Zbynek Ltd. pisze:

[...]

Ja najpierw napisałem na poczcie wewnętrznej, potem rzuciłem tu hasło, ale jeszcze nie zajrzałem, czy coś odpowiedzieli.
P.G.

Data: 2016-12-02 11:59:45
Autor: ketiv
[...]

Spojrzałem na konto:
30.11 bank zabrał 6zł
01.12 bank oddał 6zł :)

Data: 2016-12-02 12:43:14
Autor: Piotr Gałka
Tmobile szarpnął 6zł za kartę
W dniu 02-12-2016 o 11:59, ketiv pisze:

30.11 bank zabrał 6zł
01.12 bank oddał 6zł :)

Mi też oddał, ale dopiero dziś.
P.G.

Data: 2016-12-03 11:19:36
Autor: jakson
Tmobile szarpnął 6zł za kartę
30.11 bank zabrał 6zł
01.12 bank oddał 6zł :)

Mi też oddał, ale dopiero dziś.

Wyglada, ze wszyscy mieli pobranie i zwrot w tym samym czasie - najgorsze, ze to samo dzialo sie juz w przeszlosci :).

Tmobile szarpnął 6zł za kartę