Data: 2016-12-01 23:24:46 | |
Autor: Zbynek Ltd. | |
Tmobile szarpnął 6zł za kartę | |
Piotr Gałka napisał(a) :
I ja i żona spełniliśmy warunek (Freemium - 200zł) nie pobierania opłaty za kartę, a oba konta obciążyli wczoraj po 6zł opłatą za kartę. Też tak mamy. Dzwoniłem. I za 4-tym razem, łącznie po jakichś 45 minutach czekania na łączach, zgłosiło się i powiedziało że wie o problemie i obiecało w najbliższych dniach załatwić problem. Także u tych co nie zgłaszali. -- Pozdrawiam Zbyszek PGP key: 0xE09DDDC1 |
|
Data: 2016-12-02 01:15:20 | |
Autor: janek z pola | |
Tmobile szarpnÄ Ĺ 6zĹ za kartÄ | |
Zbynek Ltd. wrote:
Piotr Gałka napisał(a) : Swoją drogą, to bank ma narzędzia: a) poczta wewnętrzna (i tak żeby sie dowiedzieć, że masz opłatę to zwykle trzeba się zalogować do bankowości internetowej) b) zapowiedź na infolinii Skoro zrobili takie faux pas z opłatami, to mogli wdrożyć którąkolwiek z powyższych opcji albo jeszcze jakąś inną - może wtedy by nie było takiego ataku na infolinię. Ale skoro bank nie ogarnął tego przy tak masowej awarii, to bardzo źle świadczy o tym banku - prawdopodobne o manadżerze od klientów indwywidualnych, ale to nadal źle świadczy. Koleś z zarządu odpowiedzialny za segment fizoli powinien to ogarnąć za swojego manadżera, skoro ten drugi jest widocznie zbyt tępy żeby wpaść na pomysł powiadomienia klientów. Zakładam, że jak w przyszłości będzie inna masowa awaria, to tego również bank nie będzie umiał obsłużyć. Czyli T-mobile Usługi Bankowe to gówienko jest a nie bank - krótko. -- Wysłane z pola. |
|
Data: 2016-12-02 10:50:50 | |
Autor: Piotr Gałka | |
Tmobile szarpnÄ Ĺ 6zĹ za kartÄ | |
W dniu 01-12-2016 o 23:24, Zbynek Ltd. pisze:
Ja najpierw napisałem na poczcie wewnętrznej, potem rzuciłem tu hasło, ale jeszcze nie zajrzałem, czy coś odpowiedzieli. P.G. |