Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Tmobile szarpnął 6zł za kartę

Tmobile szarpnął 6zł za kartę

Data: 2016-12-01 23:24:46
Autor: Zbynek Ltd.
Tmobile szarpnął 6zł za kartę
Piotr Gałka napisał(a) :
I ja i żona spełniliśmy warunek (Freemium - 200zł) nie pobierania opłaty za kartę, a oba konta obciążyli wczoraj po 6zł opłatą za kartę.

Pytanie do tych co jeszcze mają tam konta i karty: Też tak macie?
P.G.


Też tak mamy.
Dzwoniłem. I za 4-tym razem, łącznie po jakichś 45 minutach czekania na łączach, zgłosiło się i powiedziało że wie o problemie i obiecało w najbliższych dniach załatwić problem. Także u tych co nie zgłaszali.

--
Pozdrawiam
    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2016-12-02 01:15:20
Autor: janek z pola
Tmobile szarpnął 6zł za kartę
Zbynek Ltd. wrote:

Piotr Gałka napisał(a) :
I ja i żona spełniliśmy warunek (Freemium - 200zł) nie pobierania opłaty
za kartę, a oba konta obciążyli wczoraj po 6zł opłatą za kartę.

Pytanie do tych co jeszcze mają tam konta i karty: Też tak macie?
P.G.


Też tak mamy.
Dzwoniłem. I za 4-tym razem, łącznie po jakichś 45 minutach czekania
na łączach, zgłosiło się i powiedziało że wie o problemie i obiecało
w najbliższych dniach załatwić problem. Także u tych co nie zgłaszali.


Swoją drogą, to bank ma narzędzia:

a) poczta wewnętrzna (i tak żeby sie dowiedzieć, że masz opłatę to zwykle trzeba się zalogować do bankowości internetowej)

b) zapowiedź na infolinii

Skoro zrobili takie faux pas z opłatami, to mogli wdrożyć którąkolwiek z powyższych opcji albo jeszcze jakąś inną - może wtedy by nie było takiego ataku na infolinię.

Ale skoro bank nie ogarnął tego przy tak masowej awarii, to bardzo źle świadczy o tym banku - prawdopodobne o manadżerze od klientów indwywidualnych, ale to nadal źle świadczy. Koleś z zarządu odpowiedzialny za segment fizoli powinien to ogarnąć za swojego manadżera, skoro ten drugi jest widocznie zbyt tępy żeby wpaść na pomysł powiadomienia klientów.

Zakładam, że jak w przyszłości będzie inna masowa awaria, to tego również bank nie będzie umiał obsłużyć.

Czyli T-mobile Usługi Bankowe to gówienko jest a nie bank - krótko.

--
Wysłane z pola.

Data: 2016-12-02 10:50:50
Autor: Piotr Gałka
Tmobile szarpnął 6zł za kartę
W dniu 01-12-2016 o 23:24, Zbynek Ltd. pisze:

Też tak mamy.
Dzwoniłem. I za 4-tym razem, łącznie po jakichś 45 minutach czekania na
łączach, zgłosiło się i powiedziało że wie o problemie i obiecało w
najbliższych dniach załatwić problem. Także u tych co nie zgłaszali.

Ja najpierw napisałem na poczcie wewnętrznej, potem rzuciłem tu hasło, ale jeszcze nie zajrzałem, czy coś odpowiedzieli.
P.G.

Tmobile szarpnął 6zł za kartę

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona