TnK Discovery Channel

Data: 2009-06-17 19:22:58
Autor: Nobody
TnK Discovery Channel
Witam,

Na internecie krążą plotki, że od 29 czerwca 2009 roku "telewizna na kartę" dołączy do swojej listy kanałów kanał Discovery Channel. Czy ktoś z Was ma potwierdzoną tą informację? Jeśli to prawda, byłaby to dobra wiadomość, jeszcze tylko National Geographic brakowałoby do pełni szczęscia.

Pozdrawiam!

Data: 2009-06-17 20:06:26
Autor: Sat_Diver
TnK Discovery Channel
Nastał dzień 2009-06-17 19:22, Nobody donosi, że:
Na internecie krążą plotki, że od 29 czerwca 2009 roku "telewizna na kartę" dołączy do swojej listy kanałów kanał Discovery Channel.

Tak: http://www.dvbnews.pl/news/2211/tnk_discovery_zamiast_tvn_lingua
jeszcze tylko National Geographic

Na to bym nie liczył

Data: 2009-06-18 07:40:17
Autor: pawell32
TnK Discovery Channel
Nobody pisze:
[...]

tak piszą i wygląda na to że prawda, zobaczymy za tydzień.

--
pozdrawiam. pawell32
Debia Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2009-06-18 01:17:09
Autor: Oncek
TnK Discovery Channel

> [...]
> potwierdzoną tą informację? Jeśli to prawda, byłaby to dobra wiadomość,
> jeszcze tylko National Geographic brakowałoby do pełni szczęscia.

po to daja glowny swoj program po kosztach zeby zachecic do ogladania
innnych pogramow z ich pakietu wiec nie licz ze cos dostaniesz jeszcze
za darmo.

Data: 2009-06-18 12:10:28
Autor: Robert_J
TnK Discovery Channel
po to daja glowny swoj program po kosztach zeby zachecic do ogladania
innnych pogramow z ich pakietu wiec nie licz ze cos dostaniesz jeszcze
za darmo.

Discovery i NG to dwóch zupełnie różnych nadawców :-)

Data: 2009-06-18 14:12:11
Autor: Kot Prezydenta
TnK Discovery Channel

Użytkownik "Oncek" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:9ee7216c-6724-4065-a273-5627bd385a99r16g2000vbn.googlegroups.com...

> [...]

po to daja glowny swoj program po kosztach zeby zachecic do ogladania
innnych pogramow z ich pakietu wiec nie licz ze cos dostaniesz jeszcze

Przecież discovery też za darmo będzie tylko przez chwilę

Data: 2009-06-19 11:34:15
Autor: Sat_Diver
TnK Discovery Channel
Nastał dzień 2009-06-17 19:22, Nobody donosi, że:
krążą plotki, że od 29 czerwca 2009 roku "telewizna na kartę" dołączy do swojej listy kanałów kanał Discovery Channel. Czy ktoś z Was ma potwierdzoną tą informację?
Już od początku dostępności Discovery w Telewizji na Kartę do 15 lipca będzie dostępny za darmo dla wszystkich posiadaczy oferty. Po tym czasie będą mogli go oglądać jedynie posiadacze płatnego pakietu[...] Koszt doładowania telewizji na kartę pozostaje równocześnie bez zmian.
źródło: www.dvbnews.pl

Data: 2009-06-21 14:04:25
Autor: Jacek Osiecki
TnK Discovery Channel
Dnia Fri, 19 Jun 2009 11:34:15 +0200, Sat_Diver napisał(a):
[...]

A czy ktoś wie, gdzie to Discovery się pojawi? Ojcu właśnie kupiłem TnK,
póki co Discovery brak - i chciałbym mu od razu ustawić... Pojawi się nowe
Discovery zastępujące TVN Lingua czy Discovery z listy Nki (C+?) stanie się
dostępne dla TnK?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944