To Angela Merkel, postanowiła, że trzeba podwyższać wiek emeryta

Data: 2012-08-06 15:55:45
Autor: Amigo
To Angela Merkel, postanowiła, że trzeba podwyższać wiek emeryta
Piotr Duda: bogaci sądzą, że nikt ich nie znajdzie za murami, którymi się
otoczyli

To Unia Europejska, a właściwie kanclerz Angela Merkel, postanowiła, że
trzeba podwyższać wiek emerytalny, i nasz premier to wprowadził - mówi
przewodniczący NSZZ "Solidarność", Piotr Duda, w rozmowie z dziennikiem
"Rzeczpospolita". - Ludzie są sfrustrowani. Przyjdzie taki czas, że wyjdą na
ulice - dodaje. Bogaci sądzą, że nikt ich nie znajdzie, ale biedni ich
znajdą - kończy.

- Sejm, odrzucając nasz wniosek o referendum emerytalne, poparty dwoma
milionami podpisów, pokazał, jak poważa związki. W Polsce demokracja kończy
się w dniu wyborów. Później zaczyna się czteroletni dyktat partii, która
zdobyła większość - mówi na łamach "Rzeczpospolitej" Piotr Duda.

Jak przyznaje, nie usłyszał dotąd żadnych przekonujących argumentów za
podniesieniem wieku emerytalnego do 67. roku życia. - Po prostu Unia
Europejska, a właściwie kanclerz Angela Merkel, postanowiła, że trzeba
podwyższać wiek emerytalny, i nasz premier to wprowadził. Tyle że warunki
pracy niemieckiego robotnika i polskiego są nieporównywalne - ocenia
przewodniczący "Solidarności".

Duda podkreśla rosnącą z dnia na dzień frustrację społeczeństwa. - Przyjdzie
taki czas, że ludzie wyjdą na ulice - mówi. - Bogaci sądzą, że nikt ich nie
znajdzie za ich murami, którymi się otoczyli. Czują się bezpiecznie i nie
chcą się podzielić dobrami. Ale biedni ich znajdą - dodaje.

Przewodniczący "Solidarności" odnosi się także do incydentu, jaki miał
miejsce podczas uroczystości pod pomnikiem Gloria Victis na Powązkach w 68.
rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego. - Cmentarze i pomniki to nie
miejsce na buczenie - kwituje Duda.
(jpo, mj)

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1347,title,Piotr-Duda-bogaci-sadza-ze-nikt-ich-nie-znajdzie-za-murami-ktorymi-sie-otoczyli,wid,14821113,wiadomosc.html

Naród polski tych oprawców u władzy wybuczy, panie Duda, jeszcze trochę. I
nie będzie zmiłuj się Boże.

Data: 2012-08-06 20:07:47
Autor: aakpl
To Angela Merkel, postanowiła, że trzeba podwyższać wiek emeryta
mury/płoty przeskakuje się lub,jak pokazywał Jacek Kaczmarski można zburzyć i problema ne ma,tak mawial sp.  Preyzdent Havel

Data: 2012-08-06 23:36:51
Autor: Chiron

Użytkownik "aakpl" <aakpl@interia.pl> napisał w wiadomości news:502007f6$0$1222$65785112news.neostrada.pl...
mury/płoty przeskakuje się lub,jak pokazywał Jacek Kaczmarski można zburzyć i problema ne ma,tak mawial sp.  Preyzdent Havel

to właśnie jest problem. Nie zrozumiałes Kaczmarskiego- posłuchaj raz jeszcze ostatnią zwrotkę

--

Chiron

Data: 2012-08-06 21:12:20
Autor: leszek niewiadomski
Am 06.08.2012 17:55, schrieb  Amigo:
[...]

Durny ten Duda, ze az strach. Czy on nie ma kolo siebie kogos, co skonczyl co najmniej kurs rachunkowosci, zeby mu wytlumaczyl skutki starzenia sie spoleczenstw, ze coraz mniej ludzi pracuje i placi skladki emerytalne, a coraz wiecej bierze renty i leczy sie.
ln.

Data: 2012-08-06 19:46:59
Autor:
leszek niewiadomski <leszek@invalid.invalid> napisał(a):
> [...]

Durny ten Duda, ze az strach. Czy on nie ma kolo siebie kogos, co skonczyl co najmniej kurs rachunkowosci, zeby mu wytlumaczyl skutki starzenia sie spoleczenstw, ze coraz mniej ludzi pracuje i placi skladki emerytalne, a coraz wiecej bierze renty i leczy sie.

Bałwan to jesteś sam.  Coraz więcej bierze kasy urzędników, nikt poza tym.
Polska ma najgorsze warunki emerytalne ze wszystkich krajów europejskich i
najniższą średnią długości życia. Ludzie jak żyli przed wiekami długo, tak
żyją dziś, robole na dodatek coraz krócej. Czy w Polsce przedstawiono
statystykę jakie grupy społeczne jak długo żyją? Nie! A jak dalej bandziory
będą rządzić, to wszyscy młodzi wyjadą z Polski i im 100 lat podwyższanie
wieku emerytalnego nie pomoże, bo urzędnicy i tak żyją z budżetu, czyli z
tego, co robol wypracuje. Okradają i niszczą z premedytacją ostatnich roboli,
żeby sami mieli więcej, a tym samym na siebie bata kręcą.

Data: 2012-08-06 22:08:05
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik <4amigo.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jvp6vj$kjj$1inews.gazeta.pl...
> [...]

tego, co robol wypracuje. Okradają i niszczą z premedytacją ostatnich roboli,
żeby sami mieli więcej, a tym samym na siebie bata kręcą.

I ci urzędnicy nie odprowadzają składki emerytalnej, oczywiście?
Geniuszu!!!!!!!!!!!!!!!!!
I oczywiście nie ma 2 milionów prowadzących działalność gospodarczą, którzy odprowadzają składkę emerytalną?
Geniuszu!!!!!!!!!!!!!!!!

Więcej nie chce mi się wyliczać, bo i tak nie zrozumiesz.
Geniuszu!!!!!!!!!!

Data: 2012-08-06 20:17:35
Autor: Amigo
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]
> żeby sami mieli więcej, a tym samym na siebie bata kręcą.

I ci urzędnicy nie odprowadzają składki emerytalnej, oczywiście?

Co za deb. Z urzędasami to jest tak jak z emerytami. Jak emeryci jeszcze nie
odprowadzali składki emerytalnej, to najpierw emerytom dodali do brutta o
wysokość składki, a potem im zaczęli o ten dodatek odejmować i tak przesuwają
środki z budżetu do budżetu i głupa palą.

[...]

Nie zrozumiałem, co to ma wspólnego z podniesieniem wieku emerytalnego, czyli
okradzeniem niedoszłych emerytów roboli.

Data: 2012-08-07 00:54:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Amigo" <4amigo.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jvp8ov$3pd$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ty naprawdę jesteś idiotą. Emeryci nie odprowadzają składki emerytalnej. Emeryci odprowadzają podatek oraz składkę zdrowotną.
Lepiej pisz o pogodzie, a jeszcze lepiej o zawartości powietrza w powietrzu.

Data: 2012-08-07 08:45:41
Autor:
> [...]

Lepiej pisz o pogodzie, a jeszcze lepiej o zawartości powietrza w powietrzu.

Większego głąba od ciebie nie ma. Dałem analogiczny przykład do twojego
wynaturzenia o urzędnikach, którzy obciążają tylko budżet i przez których
roboli okradziono z kilku lat emerytury. Jak zwał ten podatek i składkę, tak
zwał. Przesuwanie środków z budżetu do budżetu, tak jest z tymi urzędasami.

Data: 2012-08-06 22:19:31
Autor: leszek niewiadomski
To Angela Merkel, postanowiÂła, Âże trzeba podwyÂższaĂŚ wiek emeryta
Am 06.08.2012 22:08, schrieb Bogdan Idzikowski:

> [...]

starzenia sie spoleczenstw, ze coraz mniej ludzi pracuje i placi skladki
emerytalne, a coraz wiecej bierze renty i leczy sie.

Bałwan to jesteś sam.  Coraz więcej bierze kasy urzędnikĂłw, nikt poza
tym.
Polska ma najgorsze warunki emerytalne ze wszystkich krajĂłw
[...]

No coz sa tacy. ktorzy uwazaja, ze zmniejsza liczbe ofiar katastrof kolejowych, gdy odczepia (najbardziej ponoc zagrozony) ostatni wagon.
ln.

Data: 2012-08-06 20:26:57
Autor: Amigo
To Angela Merkel, postanowi?a, ?e trzeba podwy?sza? wiek emeryta
> [...]

No coz sa tacy. ktorzy uwazaja, ze zmniejsza liczbe ofiar katastrof kolejowych, gdy odczepia (najbardziej ponoc zagrozony) ostatni wagon.

No właśnie, w tym przypadku likwidując zakłady pracy, płacąc najniższe
zarobki, mówiąc ludziom wypad za granicę jak się nie podoba, a najbardziej
upośledzonym pozostałym robolom podwyższać wiek emerytalny przed śmiercią.
Myślą, że się w ten sposób nie wykoleją.

Data: 2012-08-06 23:50:41
Autor: leszek niewiadomski
[...]

To sie nazywa anarchia: likwiduja zaklady pracy, a pozostalym malo placa. Gdzie jest rzad? Za moich czasow byly chyba centralne urzedy zajmujace sie planowaniem gospodarczym, ustalaniem cen i plac, bylo tez raczej pelne zatrudnienie (nie trzeba bylo emigrowac za chlebem) oraz kontrolowana przez panstwo inflacja. I komu to wszystko przeszkadzalo?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Gospodarka_planowa

ln.

Data: 2012-08-06 22:25:29
Autor: Amigo
> [...]

To sie nazywa anarchia: likwiduja zaklady pracy, a pozostalym malo placa. Gdzie jest rzad? Za moich czasow byly chyba centralne urzedy zajmujace sie planowaniem gospodarczym, ustalaniem cen i plac, bylo tez raczej pelne zatrudnienie (nie trzeba bylo emigrowac za chlebem) oraz kontrolowana przez panstwo inflacja. I komu to wszystko przeszkadzalo?

No właśnie, to ta sprzedajna, grabieżcza władza to robi. Od 1989 roku trwa ten
chocholi taniec. I teraz nie wiedzą sami dokąd, teraz chcą starców dobić.

Data: 2012-08-07 00:57:19
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:jvpe7h$5uv$1online.de...

[...]

Zapomniałeś geniuszu, że wówczas nie można było emigrować, choćbyś chciał. A jeśli udało ci się spieprzyć za granicę, to musiałeś tam prosić o azyl polityczny.
Paszport, o ile go miałeś był w depozycie.

Data: 2012-08-07 08:52:52
Autor:
> [...]

Paszport, o ile go miałeś był w depozycie.

I cóż to za atut? Dzisiaj emigruje się tylko dlatego, że władza rabuje
bezkarnie kraj i niszczy Polaków. Co będzie, jak ostatni zgasi światło? Kto
będzie płacił na urzędasów emeryturę? Normalnie jest, jak wyjeżdża się za
granicę turystycznie, w celu zwiedzania świata, jak ludzi na to stać i wracają
z wrażeniami szczęśliwie, nie jak doginają na zmywaku w Anglii, żeby rodzinę
utrzymać. Kiedyś się jeździło i do DDR-owa i na Węgry, do Czechosłowacji,
Bułgarii, zwiedzało, wypoczywało, handlowało i wszyscy byli happy.

Data: 2012-08-07 11:01:12
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik <4amigo.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jvql14$fk4$1inews.gazeta.pl...
> [...]

utrzymać. Kiedyś się jeździło i do DDR-owa i na Węgry, do Czechosłowacji,
Bułgarii, zwiedzało, wypoczywało, handlowało i wszyscy byli happy.

Ile ty masz lat, geniuszu?

Data: 2012-08-07 09:13:14
Autor: Amigo
> [...]

> utrzymać. Kiedyś się jeździło i do DDR-owa i na Węgry, do Czechosłowacji,
> Bułgarii, zwiedzało, wypoczywało, handlowało i wszyscy byli happy.

Wystarczająco jestem dorosły, by mieć w pełni tego świadomość, że dzisiaj
emigruje się tylko dlatego, że władza rabuje bezkarnie kraj i niszczy Polaków.
Otworzono granice, by polski naród się wyniósł i rabusiom w tym nie przeszkadzał.

Doszliśmy znowu do sedna wątku, jest to jedyny powód tego, że nie będzie
niedługo komu utrzymać urzędasów, tych za biurkiem i tych na emeryturze i nic
tu nie pomoże pozbawianie ostatniej pozostałej w kraju ciemnoty roboli
emerytury.  Katastrofalna droga.

Data: 2012-08-07 11:15:45
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Amigo" <4amigo.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jvqm7a$2bd$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie weksluj. Ile lat masz, geniuszu? Dokładnie!

Data: 2012-08-07 09:23:20
Autor:
> [...]

> emerytury.  Katastrofalna droga.

Nie weksluj. Ile lat masz, geniuszu? Dokładnie!

Sam wekslujesz, odbiegając od tematu. Mój wiek nie ma tu żadnego znaczenia.

Data: 2012-08-07 11:34:14
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik <4amigo.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jvqmq8$n0p$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Nie weksluj. Ile lat masz, geniuszu? Dokładnie!

Sam wekslujesz, odbiegając od tematu. Mój wiek nie ma tu żadnego znaczenia.

Ma. Ma bardzo duże znaczenie.
Sądzę, że jesteś niedoświadczonym młokosem.
Na temat PRL wiesz tyle, ile wałach wie o pie***doleniu. Gdybyś nie wiedział, co to jest wałach, to ci podpowiem, że jest to taki koński eunuch.

Reasumując. Z nieletnimi nie dyskutuję na żadne tematy. A nieletni niech siedzą przy podręcznikach szkolnych i odrabiają zadania domowe.

Data: 2012-08-07 12:58:24
Autor: Amigo
> [...]

Reasumując. Z nieletnimi nie dyskutuję na żadne tematy. A nieletni niech siedzą przy podręcznikach szkolnych i odrabiają zadania domowe.

Wiek mój nie ma najmniejszego znaczenia, doskonale wiem, jak się żyło w PRL-u
i wystarczy, że wiem co robi banda u władzy ze zniewolonym narodem polskim
dzisiaj. Reasumując, taki jest tok postępowania bandziorów i twój, zapierdalać
na kolanach do usranej śmierci na niewolniczych warunkach, a jak się nie
podoba to wypad z kraju, granice po to otworzyli. I tylko temu zniewoleniu
służy podwyższenie wieku emerytalnego. Bandziory u władzy nawet nie stwarzają
pozorów, że chcą zatrzymać Polaków w kraju i zapobiec tym samym wyludnieniu,
niżowi demograficznemu.

Data: 2012-08-07 09:49:28
Autor: leszek niewiadomski
[...]

Zapomnialem o jednym. ;-)
A propos, gdzie jest "boukun"? Czy to "Amigo"?
ln.

Data: 2012-08-06 21:36:50
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:jvp4uk$rn3$1online.de...
[...]

Duda sądzi, że jest mądrzejszy od znających się na rzeczy. Przecież  jest szefem związku.

Data: 2012-08-10 20:28:58
Autor: pluton
[...]

A jeszcze wiecej sie zatrudnia w elwarze i innych spoleczkach.

Nullification

Data: 2012-08-06 22:23:23
Autor: u2
W dniu 2012-08-06 17:55,  Amigo pisze:
[...]

Starzeje sie biedaczka, wiec czepia sie ostatniej deski ratunku.

Gdyby cus umiala to by nie politykowala.

Data: 2012-08-07 11:45:35
Autor: Marek Woydak
Dnia Mon, 06 Aug 2012 22:23:23 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Gdybyś ty coś umiał to nie pisałbyś tych swoich głupot na psp!

Data: 2012-08-07 12:19:57
Autor: leszek niewiadomski
Am 07.08.2012 11:45, schrieb Marek Woydak:
[...]

Pewnie zadzwonila do kolegow do Warszawy, Paryza, Rzymu, Aten, Madrytu, Lizbony itd. i powiedziala: "Panowie, podnoscie wiek emerytalny". No i oni ja posluchali. Coz baba jest fizykiem z wyksztalcenia, maz chemikiem, ale zna sie troche na pieniadzach, dlatego dusi biedakow, zeby wiecej miec. ;-) Gdyby byla ekonomistka to wzielaby sie za mennice i nakazala lepiej pracowac. Cos jak boukun? ;-)
Btw. a gdzie sie podziewa boukun? Znowu siedzi?
ln.

Data: 2012-08-07 10:13:40
Autor: Trybun
[...]

To ten Duda który bronił sejmu i posłów w trakcie ustanawiania przez nich  ustawy ograbiającej, przed gniewem tłumu?

To Angela Merkel, postanowiła, że trzeba podwyższać wiek emeryta