To że "dzęnikaże" są durni wiemy od dawna, ale.. .

Data: 2016-05-20 04:03:36
Autor: Stachu Chebel
To że "dzęnikaże" są durni wiemy od dawna, ale.. .
Popatrzcie na tytuł wyartykułowany w wp.pl : "Zdjęcia satelitarne nie wskazują na wybuch na pokładzie airbusa". Nosz do Pani Nędzy, toż to trza być skończonym kretynem, coby coś takiego napisać.

A co najgorsze, gawiedź to kupuje. Jak napisano, że z satelity, no to tak jest na bank i koniec kropka. Takie są efekty. Czego? Ano popatrzmy na liczbach jak przebiega edukacja młodego człowieka. http://www.wiadomosci24.pl/artykul/w_polsce_dzieci_ucza_sie_lacznie_chemii_fizyki_i_biologii_mniej_niz_religii_274761.html

=========
I właśnie dlatego głupcy będący przekonani o swojej inteligencji potwierdzonej tytułem/"papjurkiem" magistra z jakimś tam licencjatem, czy ja to się dzisiaj zowie, ni chuja nie rozumieją i nie znają elementarnych praw mechaniki (fizyka/prawa Kepplera). ===========
A całość tej srajni tutaj:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,EgyptAir-znalezione-obiekty-nie-pochodza-z-zaginionego-samolotu,wid,18339376,wiadomosc.html

Data: 2016-05-20 04:20:33
Autor: szklanynocnik
użytkownik Stachu Chebel napisał:

http://www.wiadomosci24.pl/artykul/w_polsce_dzieci_ucza_sie_lacznie_chemii_fizyki_i_biologii_mniej_niz_religii_274761.html

Ale to są wyliczenia pewnie od pierwszej klasy.
W usa masz w szkole podstawowej chemię? Z tego co ja wiem
to nie.
 Równie dobrze mogli napisać - w PL liczba godzin poświęconych na bieganie jest większa od liczby
godzin poświęconej na fizykę.

A religia? Nie ma obowiązku zdaje się, a biegać
na lekcjach WFu raczej trzeba.

Data: 2016-05-20 06:40:10
Autor: Stachu Chebel
W dniu piątek, 20 maja 2016 13:20:34 UTC+2 użytkownik szklan...@gmail.com napisał:
> [...]

Ale to są wyliczenia pewnie od pierwszej klasy.
W usa masz w szkole podstawowej chemię? Z tego co ja wiem

No to po pierwsze gówno wiesz. Akurat chemia jest na b. wysokim poziomie w usa. A po drugie, gówno mnie obchodzi co wyczyniają w usa. Nie mój cyrk, nie moje małpy.
Równie dobrze mogli napisać - w PL liczba godzin poświęconych na bieganie jest większa od liczby
godzin poświęconej na fizykę.

Jasne, że mogli. I prawie tak robią. Celebrytą staje się były kryminalista co na fujarze 2 autobusy podniesie, ale na pytanie kto napisał Pana Tadeusza, to nie zdziwię się jak odpowie : Szopen.

A religia? Nie ma obowiązku zdaje się, a biegać
na lekcjach WFu raczej trzeba.

Pomódl się o nogi. Bo o głowę to strata czasu.

To że "dzęnikaże" są durni wiemy od dawna, ale.. .