To Gajowy...

Data: 2010-06-01 05:03:43
Autor: DJ MC Donald Musk
To Gajowy...
jest tez specjalista od interpretacji zapisow czarnych skrzynek?
No ja nie wiedzialem, ze jest lotnikiem - poewnie umi nawet latac na
drzwiach od stodoly!

Data: 2010-06-01 14:12:15
Autor: Lorn
To Gajowy...
DJ MC Donald Musk pisze:
jest tez specjalista od interpretacji zapisow czarnych skrzynek?
No ja nie wiedzialem, ze jest lotnikiem - poewnie umi nawet latac na
drzwiach od stodoly!

To, ujawniamy czy nie? Zdecydujcie się. :>

Data: 2010-06-01 05:16:37
Autor: DJ MC Donald Musk
To Gajowy...
On 1 Cze, 14:12, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
DJ MC Donald Musk pisze:

> jest tez specjalista od interpretacji zapisow czarnych skrzynek?
> No ja nie wiedzialem, ze jest lotnikiem - poewnie umi nawet latac na
> drzwiach od stodoly!

To, ujawniamy czy nie? Zdecydujcie się. :>

niech sie teraz Tusk zdecyduje ze swym Bobrem!
-tak czy siak bedzie zle...
nie trzeba bylo robic jaj powolywaniem RBN przed wyborem nowego
prezydenta...
chcielista to mata!

Data: 2010-06-01 14:19:44
Autor: Lorn
To Gajowy...
DJ MC Donald Musk pisze:

[...]

Już się zdecydował... Więc, o czym mamroczesz Musk? :>

Data: 2010-06-01 05:21:31
Autor: DJ MC Donald Musk
To Gajowy...
On 1 Cze, 14:19, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
DJ MC Donald Musk pisze:

> niech sie teraz Tusk zdecyduje ze swym Bobrem!

Już się zdecydował... Więc, o czym mamroczesz Musk? :>

moze i on sie zdecydowal tylko pytanie czy mu Putin pozwoli!

Data: 2010-06-01 14:26:46
Autor: Lorn
To Gajowy...
DJ MC Donald Musk pisze:

moze i on sie zdecydowal tylko pytanie czy mu Putin pozwoli!

Niedługo się dowiesz. :>

Data: 2010-06-01 05:29:47
Autor: DJ MC Donald Musk
To Gajowy...
On 1 Cze, 14:26, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
DJ MC Donald Musk pisze:

> moze i on sie zdecydowal tylko pytanie czy mu Putin pozwoli!

Niedługo się dowiesz. :>

no jak tam nic nie ma to chyba Putin pozwoli Tuskowi ujawnic zapisy...
Tym bardziej jak Putina Tusk grzecznie poprosi...

Data: 2010-06-01 14:32:36
Autor: Lorn
To Gajowy...
DJ MC Donald Musk pisze:

moze i on sie zdecydowal tylko pytanie czy mu Putin pozwoli!
Niedługo się dowiesz. :>

no jak tam nic nie ma

Podobno Błasik w roli głównej. :> Poczytamy.

Data: 2010-06-01 14:16:44
Autor: Bombelek
To Gajowy...

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:cf23d78e-8ecd-4385-ab57-ccfd5b607819q8g2000vbm.googlegroups.com...
jest tez specjalista od interpretacji zapisow czarnych skrzynek?
No ja nie wiedzialem, ze jest lotnikiem - poewnie umi nawet latac na
drzwiach od stodoly!

Co za PSYCHOPACI! Treść rozmów to nie wyciąganie wniosków co do przyczyn. Co jest w tych zapisach, że prezes UCIEKŁ z rbn?

To Gajowy...