To Jaruzelski pierwszy ujawnił prawde o Katyniu!

Data: 2010-06-08 18:17:57
Autor: awe
To Jaruzelski pierwszy ujawnił prawde o Katyniu!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hullqf$4ug$1speranza.aioe.org...
A przynajmniej tak sobie stwierdził:
"Może zabrzmi to nieskromnie, ale to ja pierwszy doprowadziłem do
ujawnienia i publicznego przedstawienia kulis mordu i jego sprawców.
Szczycę się tym, że byłem pierwszym prezydentem RP, który poleciał do
Katynia z oficjalną wizytą - mówi w rozmowie z Wirtualną Polską gen.
Wojciech Jaruzelski."

http://wybory.wp.pl/kat,1025913,title,Gen.-Jaruzelski-to-ja-powiedzialem-pierwszy-o-Katyniu,wid,12343855,wiadomosc.html

I to są skutki hołubienia prostytutki, człowiek "honoru", kurwa mać.
Piotr
"Izvinite, eto byla prosta aszybka"?
awe

To Jaruzelski pierwszy ujawnił prawde o Katyniu!