To L.Kaczyński nie chciał opinii sądu, a nie Kownacki".

Data: 2011-03-07 19:20:32
Autor: [heÂŽsk]
To L.Kaczyński nie chciał opinii sądu, a nie Kownacki".
On Mon, 7 Mar 2011 18:29:45 +0100, Przemysław Warzywny <Brońmy RP
przed pisem@...pl> wrote:

Prokurator generalny w 2009 r. nie widział żadnych przesłanek, by ułaskawiać Adama S. - o tej odpowiedzi Prokuratury Generalnej do kancelarii prezydenta Lecha Kaczyńskiego poinformował rzecznik prokuratury Mateusz Martyniuk. - To nie pan Kownacki zwracał się do prokuratury o tryb bez opinii sądu. To wynikało z postanowienia prezydenta - dodał.

 no i krol jest nagi. alez bedzie smrodek.  do 10 kwietnia jest jeszcze sporo czasu.
 dowiemy sie wielu ciekawych rzeczy... --

Data: 2011-03-07 19:56:06
Autor: Kaczysta

przed pisem@...pl> wrote:

[...]

Ta, tak... Razwiedka od kilku miesięcy wytrwale pracuje, aby zgnoić L. Kaczyńskiego. Ciekawe, że jakoś tym kundlom nie przeszkadzało, że Kwaśniewski i Wałęsa ułaskawiali bandziorów i oprychów.
AZ

Data: 2011-03-07 20:23:43
Autor: [heÂŽsk]
To L.Kaczyński nie chciał opinii sądu, a nie Kownacki".
On Mon, 7 Mar 2011 19:56:06 +0100, "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl>
wrote:

> no i krol jest nagi. alez bedzie smrodek.
> do 10 kwietnia jest jeszcze sporo czasu.
> dowiemy sie wielu ciekawych rzeczy...
Ta, tak... Razwiedka od kilku miesięcy wytrwale pracuje, aby zgnoić L.

 czy to "razwiedka" podpisywala ulaskawienie? a moze sam putin?

Kaczyńskiego. Ciekawe, że jakoś tym kundlom nie przeszkadzało, że Kwaśniewski i Wałęsa ułaskawiali bandziorów i oprychów.
AZ

 dlaczego nazywasz ich "kundlami"? ze pokazali kim na prawde  byl s.p. lech? ubabral rece w gownie i zapewne przewraca sie
 teraz w grobie, gdziekolwiek ten grob jest bo na pewno nie
 na wawelu. tak twierdzi jego brat jaroslaw cyt. "ten w trumnie
 to nie byl moj brat". po prostu okazuje sie, ze ten idealny
 prezydent wszechczasow ma brud za paznokciami. zauwaz, ze
 to jego osoba, osoba jego brata budza w spoleczenstwie  niezdrowe emocje. pewnie to tez "razwiedka" ? powiem ci
 wprost, ludzie z ktorymi sie spotykam nabija sie juz jawnie
 z kaczynskich. ludzie musza odreagowac te wszystkie brednie
 ktore pis serwowal nam po 10 kwietnia i przygotowac sie na  kolejne marsze z pochodniami za miesiac. ludzie po prostu
 maja juz dosc tej komunistycznej fety. i by uprzedzic twoje
 nazwanie mnie "kundlem" powiem wprost: pamiec s.p. lecha  zeszamacil jego brat blizniak. zastanawiajace jest tez to
 dlaczego nie odwiedza grobu brata. byl tam tylko 2 razy!!!

Data: 2011-03-07 19:38:16
Autor: obserwator
wrote:

> [...]
 dlaczego nie odwiedza grobu brata. byl tam tylko 2 razy!!!

ten tekst jest pozbawiony elementarnej logiki. Jaka komunistyczna feta?
Bronisz komucha kwasniewskiego, ktory babral sie w gownie notorycznie i
jednoczesnie zarzucajac niezyjacemu Prezydentowi, komunizm?

Prezydent pozbyl sie z Kancelarii Kownackiego, ktory jako pracownik tej
kacelarii nie zachowywal sie widocznie uczciwie. Prezydent ocenic moze prace pracownika, dopiero po tego typu wpadkach. Nie
jest przeciez jasnowidzem.

Takich konsekwencji w stosunku do urzednikow nie wyciagnal ani Kwasniewski ani
Walesa, ani nie robi tego np. Tusk kiedy zamordowany zostal Grzegorz
Michniewicz -Dyrektor Generalny Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, sprawe zamilczano.

Data: 2011-03-07 21:01:03
Autor: the_foe
W dniu 2011-03-07 19:56, Kaczysta pisze:
Ta, tak... Razwiedka od kilku miesięcy wytrwale pracuje, aby zgnoić L.
Kaczyńskiego. Ciekawe, że jakoś tym kundlom nie przeszkadzało, że
Kwaśniewski i Wałęsa ułaskawiali bandziorów i oprychów.

przeszkadzalo. Do dzis sie za nimi to ciagnie. Kwasniewski przez laski dla swoich kompanow stracil mase popularnosci a Ziobro zyskiwal punkty stajac na glowie by kruczkami przedluzyc procedure by nowy prezydent (LK) mogl odrzucic wnioski.LK zostal prezydentem pietnujac takie zachowania a jak sie okazalo niczym sie nie roznil.

--
the_foe

To L.Kaczyński nie chciał opinii sądu, a nie Kownacki".