To ON!

Data: 2011-12-14 10:53:11
Autor: jerzy.n
To ON!

Użytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisał w wiadomości news:4ee869b2$0$1461$65785112news.neostrada.pl...
To on przedarł się starym, nrd-owskim pontonem przez pływające na zatoce gdańskiej miny, przeskoczył przez najeżony minami płot, wdarł się przez zaminowane drzwi do stołówki i głosem wielkim zawołał: "TUTAJ JEST POLSKA!". Cały tłum jak jeden mąż i jedna niewiasta wykrzyczeli "Jarosław-Zbaw-Polskę!" i

No świetnie Panie hrabio, ja znam tez innego "piszącego" hrabiego, ale On świństwa pisał :-))

Data: 2011-12-14 11:26:01
Autor: Pan hrabia Bobrowski
To ON!

Użytkownik "jerzy.n" <barnim-1@gmail.com> napisał w wiadomości news:4ee8756a$0$1466$65785112news.neostrada.pl...

[...]

[...]