To PO podsłuchiwało

Data: 2016-12-02 10:51:10
Autor: u2
To PO podsłuchiwało
ale jaja ale jaja, że zacytuję klasyka:)

http://wpolityce.pl/polityka/317753-to-po-podsluchiwala-piniora-kaminski-w-sejmie-jezeli-ktos-zafundowal-mu-zycie-na-podsluchu-to-byl-to-rzad-po-ktory-podsluchiwal-swojego-kolege-wideo

To PO podsłuchiwała Piniora! Kamiński w Sejmie: "Jeżeli ktoś zafundował mu życie na podsłuchu, to był to rząd PO, który podsłuchiwał swojego kolegę". WIDEO

opublikowano: godzinę temu

Jako koordynator służb specjalnych chcę zaprotestować przeciwko upolitycznianiu sprawy Józefa Piniora, ponieważ mamy do czynienia z sytuacją korupcyjną
-- apelował w Sejmie koordynator służb specjalnych Mariusz Kamiński.

Kamiński zwrócił się do posłów, aby nie doszukiwać się w zatrzymaniu byłego opozycjonisty działań politycznych.

Wczoraj Józef Pinior po opuszczeniu sądu powiedział, że rząd zafundował mu życie w państwie policyjnym, że zafundował mu życie na podsłuchu. Zaapelował do opozycji, aby organizowała protesty w tej sprawie
-- mówił.

CZYTAJ WIĘCEJ: Józef Pinior nie trafi do aresztu! Podobnie jak biznesmen Krystian S. i asystent b. senatora, Jarosław Wardęga...

Kamiński przypomniał, że działania wobec Piniora zostały podjęte za rządów koalicji PO-PSL.

Chcę poinformować, że działania operacyjne CBA rozpoczęły się na wiosnę 2015 i zakończyły się jesienią 2015. Rzeczywiście wobec ówczesnego senatora PO stosowano zaawansowane działania operacyjne, w tym wymagające zgodny prokuratora generalnego. Wszystkie wnioski związane m.in. z podsłuchem były zrealizowane za zgodą pana Wojtunika i pana Seremeta. Trwały przez pół roku i zakończyły się przed wyborami parlamentarnymi
-- przypomniał.

Minister podkreślił, że jest mu przykro, iż legenda ,,Solidanorści" jest zamieszana w taką sprawę.

Chcę powiedzieć, że we mojej ocenie i ocenia szefa CBA były to działania zasadne, związane z kryminalnym działaniem. Proszę o nieupolitycznianie tej sprawy. Jest mi przykro, że osoba tak zasłużona dla ,,Solidarności" i wolności Polski, wiele lat po tamtych wydarzeniach jest podejrzany i w opinii CBA i prokuratury dopełnił się czynów korupcyjnych. Mamy do czynienia z sytuacją kryminalną i jeżeli ktoś zafundował mu życie na podsłuchu to był to rząd PO, który przez pół roku podsłuchiwał swojego kolegę
-- podkreślił.

https://youtu.be/VQisyR18mqY

--
General Skalski o zydach w UB :