To Papież Franciszek też Żyd?

Data: 2014-11-28 06:55:38
Autor: stevep
To Papież Franciszek też Żyd?
# - Nie można być prawdziwym chrześcijaninem, jeśli nie uzna się swych  żydowskich korzeni. Trzeba zawsze o nich pamiętać" - powiedział papież  Franciszek w wywiadzie dla izraelskiego dziennika. Dodał, że antysemityzm  jest "grzechem". #
Ze strony:
http://tnij.org/uibk3ys

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-11-28 08:46:37
Autor: Mark_Woydak

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xp0te0ow50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Zajrzałem do swego korzenia. Napletek jest. Jestem antysemitą? Złośliwe komentarze mile widziane.

MW

To Papież Franciszek też Żyd?