To Polacy mordowali Zydow w Auschwitz.

Data: 2009-06-23 19:40:22
Autor: p47
To Polacy mordowali Zydow w Auschwitz.

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:9db348f4-635b-4c89-85f9-cf6d49bbd22e37g2000yqp.googlegroups.com...
Jesli faktem jest informacja, ze czlonkowie Sonderkommando byli
obywatelami Polski - to trzeba przyznac, ze Polacy byli oprawcami.

Nie!  -Zydzi, których mordowano w znacznej czesci byli obywatelami Polski. A wiec (zgodnie z powyzsza logika) byli Polakami.
Czlonkowie Sonderkommando w znacznej czesci (jesli nie w calosci) niezaleznie od obywatelstwa byli Zydami.
Wniosek?  - Zydzi mordowali w Auschwitz Polaków!  A wiec "trzeba przyznac, ze Zydzi byli oprawcami"..
;-)

Data: 2009-06-24 05:02:24
Autor: Marek
On 23 Cze, 19:40, "p47" <pgora...@bezspamu.wp.pl> wrote:
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisal w wiadomoscinews:9db348f4-635b-4c89-85f9-cf6d49bbd22e37g2000yqp.googlegroups.com...

> [...]

niezaleznie od obywatelstwa byli Zydami.
Wniosek?  - Zydzi mordowali w Auschwitz Polaków!  A wiec "trzeba przyznac,

A ja liczylem na to, ze ktos napisze, ze to Polacy mordowali Zydow...
;-)

Data: 2009-06-24 14:22:24
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Marek wrote:

A ja liczylem na to, ze ktos napisze, ze to Polacy mordowali Zydow...
;-)

Bo widzisz, prowokację trzeba umieć przeprowadzić.
Zapytaj kupę, bekona i warzywnych oni Ci powiedzą jak to się robi. ;)
--
Pit

Data: 2009-06-24 11:45:51
Autor: Marek
On 24 Cze, 14:22, Pit Kowalski albo Nowak <p...@poczta.pit> wrote:
Marek wrote:
> [...]

Bo widzisz, prowokację trzeba umieć przeprowadzić.
Zapytaj kupę, bekona i warzywnych oni Ci powiedzą jak to się robi. ;)

Ja ich prowokacje rozpoznaje juz po pierwszym wyrazie.
Znajdz lepszych nauczycieli.

Data: 2009-06-24 23:52:39
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

Marek wrote:
> [...]

--
Pit

Ja ich prowokacje rozpoznaje juz po pierwszym wyrazie.

To, ze je rozpoznajesz nie oznacza, że potrafisz je przeprowadzać.
Ja już po pierwszym słowie rozpoznaję głos Marii Callas, ale za chiny nie
potrafiłbym tak samo jak ona zaśpiewać. :)
--
Pit

Data: 2009-06-25 07:34:33
Autor: Marek
On 24 Cze, 23:52, Pit Kowalski albo Nowak <p...@poczta.pit> wrote:
Marek wrote:

> [...]

Ja już po pierwszym słowie rozpoznaję głos Marii Callas, ale za chiny nie
potrafiłbym tak samo jak ona zaśpiewać. :)

Przeciez nie twierdze, ze potrafie.

Data: 2009-06-24 17:37:56
Autor: konserwator
To Polacy mordowali Zydow w Auschwitz.

http://libertas.eu/pl/emailcamp003/?gclid=CL3aoaXhvZoCFQiF3godKnfPqw
"Naukowcy pisza, ze sklonnosc srodowiska polityczno-medialnego (m.in. "Gazety Wyborczej") do terroryzmu ideologicznego nie wygasla"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:fc57a250-5b14-4820-9839-e7d7c3c3c241l28g2000vba.googlegroups.com...
> [...]

ze Zydzi byli oprawcami"..
;-)

A ja liczylem na to, ze ktos napisze, ze to Polacy mordowali Zydow...

zaraz przyjdzie zbig czy ta druga kupa i to napisza....wystarczy, ze poczekasz...

To Polacy mordowali Zydow w Auschwitz.