To Polacy wywołali II WŚ - tako rzecze p. Steinbach

Data: 2010-09-16 12:09:33
Autor: WW
To Polacy wywołali II WŚ - tako rzecze p. Steinbach

A my nie protestujemy.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂĽhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-09-16 12:28:28
Autor: Kostek Wycirowski
To Polacy wywołali II WŚ - tako rzecze p. Steinbach

"WW" <wuwu0@vp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:4c91ece2$0$22807$65785112news.neostrada.pl...

A my nie protestujemy.

Pozdrawiam
 WW

Widzisz, "WW", pani Steinbach to jest głupia rewizjonistyczna kurwa, ale ty i tak jesteś od niej głupszy. Ona powiedziała tylko, że Polska ogłosiła mobilizację w marcu 1939, i potwierdziła jeszcze dodatkowo, że absolutnie nie zaprzecza, że to Niemcy wywołały II Wojnę Światową. Jakbyś trochę wiedział o hostorii, to byś również wiedział, że polscy politycy przed IIWŚ byli tak pewni "siły" Polskiej Armii i tak święcie wierzyli we Francję i Anglię, że długo przed wybuchem wojny pobrzękiwali szabelkami i głosili, że w wypadku wojny to w tydzień będziemy w Berlinie.

Data: 2010-09-16 12:43:15
Autor: WW
W dniu 2010-09-16 12:28, Kostek Wycirowski pisze:

[...]

Jak widać, nie wszyscy są tak mądrzy jak Ty.

Data: 2010-09-16 18:30:11
Autor: D. J. MC Donald Musk
To Polacy wywołali II W¦ - tako rzecze p. Steinbach

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c91ece2$0$22807$65785112news.neostrada.pl...

A my nie protestujemy.

Bo -my-rzad- tez tak uwazamy.
Juz szykujemy odszkodowania dla niemcow za wypedzenie i mordy w trakcie tzw powstania warszawskiego, gdzie tysiace cywilow mordowalo bestialsko niemieckich zolnierzy niosacych kulture europie wschodniej!

Data: 2010-09-16 18:43:23
Autor: Panslavista
"D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> wrote in message

[...]

I napadli na radiostację w Gliwicach która była jednym z Kulturträgerów...

Data: 2010-09-16 18:54:11
Autor: u2
W dniu 2010-09-16 18:43, Panslavista pisze:
I napadli na radiostację w Gliwicach która była jednym z Kulturträgerów...

Jak ¶miesz podważać odwieczne germańskie pochodzenie Gliwitzen ?

Data: 2010-09-16 18:32:30
Autor: u2
To Polacy wywołali II W¦ - tako rzecze p. Steinbach
W dniu 2010-09-16 12:09, WW pisze:
A my nie protestujemy.

Jak ¶miesz protestować przeciwko filmowi "Jak rozpętałem drug± wojnę
¶wiatow±" przedstawiaj±cego Polaka Franka Dolasa jako odpowiedzialnego
za wywołanie wojny ?

Data: 2010-09-16 19:10:33
Autor: WW
W dniu 2010-09-16 18:32, u2 pisze:
W dniu 2010-09-16 12:09, WW pisze:
A my nie protestujemy.

Jak śmiesz protestować przeciwko filmowi "Jak rozpętałem drugą wojnę
światową" przedstawiającego Polaka Franka Dolasa jako odpowiedzialnego
za wywołanie wojny ?

O cholera, o tym fakcie historycznym zupełnie zapomniałem. :-P

Data: 2010-09-16 19:14:34
Autor: u2
W dniu 2010-09-16 19:10, WW pisze:
[...]

Jak ¶miesz ! Smaruj do ksi±żek, poducz się, a dopiero potem zabieraj głos.

To Polacy wywołali II WŚ - tako rzecze p. Steinbach