To absolutny rekord !!!

Data: 2009-09-05 10:51:04
Autor: matador
To absolutny rekord !!!
http://www.dziennik.pl/gospodarka/article440669/Wielka_dziura_budzetowa_Bedzie_rekord.html

Brawo "Ekipa Tuska", nadchodz± długo zapowiadane cuda!

matador.

Data: 2009-09-05 09:17:35
Autor: jan paszek
To absolutny rekord !!!

_
rekord.html

Brawo "Ekipa Tuska", nadchodz± długo zapowiadane cuda!

matador.
-- minus 1, 750 bln długu!!!

Data: 2009-09-05 11:47:53
Autor: awe
To absolutny rekord !!!

Użytkownik "jan paszek" <janonet4.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h7tabf$1k4$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
Moze to i lepiej czym wczesniej sie to wszystko zawali tym wczesniej wroci do normalnosci. Na razie wszystko stoi do gory nogami a PO zwisa wielki k. zakryty listkiem figowym w postaci "ale sondaze mamy dobre"
awe

Data: 2009-09-05 12:16:32
Autor: raff
To absolutny rekord !!!
matador pisze:
http://www.dziennik.pl/gospodarka/article440669/Wielka_dziura_budzetowa_Bedzie_rekord.html Brawo "Ekipa Tuska", nadchodz± długo zapowiadane cuda!

Bzdura. Przeciez kryzysu nie ma.

Tusk tak mowil.

R.

Data: 2009-09-05 12:18:38
Autor:
To absolutny rekord !!!
On Sat, 05 Sep 2009 10:51:04 +0200, matador <matador@neostrada.pl>
wrote:

http://www.dziennik.pl/gospodarka/article440669/Wielka_dziura_budzetowa_Bedzie_rekord.html

Brawo "Ekipa Tuska", nadchodz± długo zapowiadane cuda!

 gdyby RP rzadzili ekonomisci po 2-tygodniowym kursie w klarysewie
 mielibysmy wariant ktoregos z "prybaltyckich" krajow. masz skleroze?
 przypomnij sobie do jakie metody ekonomiczne proponowali kaczynscy
 i ich zausznicy kiedy zlotowka leciala z dnia na dzien?  "dziura" nie jest tragedia jezeli gospodarka sie rozwija.  przyjrzyj sie jankesom, nasza "dziura" przy ich dlugu publicznym
 to wglebienie na szybie po pierdnieciu muchy.   --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-09-05 12:29:15
Autor: matador
To absolutny rekord !!!
wrote:

http://www.dziennik.pl/gospodarka/article440669/Wielka_dziura_budzetowa_Bedzie_rekord.html

Brawo "Ekipa Tuska", nadchodzą długo zapowiadane cuda!

 gdyby ...

Godna odpowiedĹş sfrustrowanego zwolennika liberalizmu ?

matador.

Data: 2009-09-06 09:55:39
Autor:
To absolutny rekord !!!
On Sat, 05 Sep 2009 12:29:15 +0200, matador <matador@neostrada.pl>
wrote:

<he®sk> pisze:

matador.

trauma wciaz trzyma? poponuje zorganizowac w klarysewie II edycje kursu z podstaw ekonomii.

--

HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-09-06 10:47:42
Autor: matador
To absolutny rekord !!!

wrote:

[...]

Niby po czym ?
Traumę to ty masz, bo nie wiesz jak to się wszystko skończy. Przecież zaczęło się jak za Gierka - i tak się skończy.

matador.

Data: 2009-09-06 13:33:35
Autor:
To absolutny rekord !!!
On Sun, 06 Sep 2009 10:47:42 +0200, matador <matador@neostrada.pl>
wrote:

> trauma wciaz trzyma? Niby po czym ?

 po przegranych z winy spoleczenstwa wyborach. ;0)))

Traumę to ty masz, bo nie wiesz jak to się wszystko skończy.

 jak to czym. wyborami na wiosne ;o)))

Przecież zaczęło się jak za Gierka - i tak się skończy.

 wlasnie to co proponowal pis - kolejne pozyczki i zadluzenie
 mogloby sie tak skonczyc. wiem, ze pis boli to, ze mimo prosb
 i blagan nawet w rm tuskowym idzie dobrze i nie wylozyli gospodarki
 w 2 tygodniu krysysu swiatowego. sadzac po wscieklych atakach  i wylgaryzmach pisowy elektorat na psp przeyzwa ciezkie chwile.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-09-06 13:45:22
Autor: matador
To absolutny rekord !!!
<he®sk> pisze:

 wlasnie to co proponowal pis - kolejne pozyczki i zadluzenie
 mogloby sie tak skonczyc. wiem, ze pis boli to, ze mimo prosb
 i blagan nawet w rm tuskowym idzie dobrze

Co niby "dobrze idzie"? Projekt budĹĽetu?

matador.

Data: 2009-09-06 14:37:13
Autor: raff
To absolutny rekord !!!
<he®sk> pisze:

 wlasnie to co proponowal pis - kolejne pozyczki i zadluzenie
 mogloby sie tak skonczyc. wiem, ze pis boli to, ze mimo prosb
 i blagan nawet w rm tuskowym idzie dobrze

Co niby "dobrze idzie"? Projekt budĹĽetu?

To jest pozal sie Boze zwolennik UPR, ktory zszedl na psy.

R.

Data: 2009-09-06 14:50:34
Autor:
To absolutny rekord !!!
On Sun, 06 Sep 2009 14:37:13 +0200, raff <trytytyty13@autograf.pl>
wrote:

> Co niby "dobrze idzie"? Projekt bud?etu?
To jest pozal sie Boze zwolennik UPR, ktory zszedl na psy.

 nie przenos na innych swoich problemow z tozsamoscia  tchorzliwy anonimie !  wracasz ddo kf.

Data: 2009-09-06 14:50:34
Autor:
To absolutny rekord !!!
On Sun, 06 Sep 2009 13:45:22 +0200, matador <matador@neostrada.pl>
wrote:

>  wlasnie to co proponowal pis - kolejne pozyczki i zadluzenie
>  mogloby sie tak skonczyc. wiem, ze pis boli to, ze mimo prosb
>  i blagan nawet w rm tuskowym idzie dobrze

Co niby "dobrze idzie"? Projekt bud?etu?

 potrafisz rozroznic pojecia takie jak:  projekt budzetu, budzet, dziura budzetowa ?

Data: 2009-09-05 12:41:33
Autor: awe
To absolutny rekord !!!

Użytkownik ""<heRsk>"" <ajwaj?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:sfe4a51gp9fev63kgd6b6kpls0rdltk40q4ax.com...
wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -- --
to po kursie w klarysewie mozna wiecej wiedziec o ekonomii niz Rostowski? Na boga w kogo rece my oddalismy nasze finanse!!!
awe

Data: 2009-09-06 09:55:40
Autor:
To absolutny rekord !!!
On Sat, 5 Sep 2009 12:41:33 +0200, "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl>
wrote:

> [...]
to po kursie w klarysewie mozna wiecej wiedziec o ekonomii niz Rostowski? Na boga w kogo rece my oddalismy nasze finanse!!!

 po kursie w klarysewie mozna jedynie plesc  dyrdymaly w stylu jaroslawa. oba braciszkowie byli przy
 wladzy, dlaczego to cie geniousze ekonomii nie podniesli
 gospodarki na poziom minimum gruzinski ? ;o)))

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-09-05 14:48:04
Autor: Adam
To absolutny rekord !!!

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h7t8tl$4fd$1atlantis.news.neostrada.pl...
http://www.dziennik.pl/gospodarka/article440669/Wielka_dziura_budzetowa_Bedzie_rekord.html

Brawo "Ekipa Tuska", nadchodz± długo zapowiadane cuda!

matador.
Dziura budżetowa to różnica pomiędzy faktycznym deficytem a deficytem planowanym.
AC

Data: 2009-09-05 19:47:23
Autor: jadrys
To absolutny rekord !!!
matador pisze:
http://www.dziennik.pl/gospodarka/article440669/Wielka_dziura_budzetowa_Bedzie_rekord.html Brawo "Ekipa Tuska", nadchodz± długo zapowiadane cuda!

matador.

W tym nie ma żadnej winy Tuska.. Facet robi co może - ogranicza wydatki gdzie tylko może, i co jest warte podkre¶lenia - nie kosztem najuboższych.

Data: 2009-09-05 21:55:15
Autor: matador
To absolutny rekord !!!
jadrys pisze:
matador pisze:
[...]

Tia, tylko na przykład obcinaj±c stopy cukrzykom...

matador.

Data: 2009-09-06 09:55:40
Autor:
To absolutny rekord !!!
On Sat, 05 Sep 2009 21:55:15 +0200, matador <matador@neostrada.pl>
wrote:

jadrys pisze:

> W tym nie ma żadnej winy Tuska.. Facet robi co może - ogranicza wydatki > gdzie tylko może, i co jest warte podkre¶lenia - nie kosztem najuboższych.
> Tia, tylko na przykład obcinaj±c stopy cukrzykom...

 prawda jest naga. pis nie ma pomyslu wiec jedynie jatrzy.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-09-06 10:15:09
Autor: konserwator
To absolutny rekord !!!

Użytkownik ""<heRsk>"" <ajwaj?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:dbq6a55i087ch0lgfm9rva5mhgdmu5mtmb4ax.com...
wrote:

jadrys pisze:

> [...]

Tia, tylko na przykład obcinaj±c stopy cukrzykom...

prawda jest naga. pis nie ma pomyslu wiec jedynie jatrzy.

i znowu winny PiS
Kiedy ta trauma POjebancow sie skonczy....

Data: 2009-09-06 13:33:31
Autor:
To absolutny rekord !!!
On Sun, 6 Sep 2009 10:15:09 +0200, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

> prawda jest naga. pis nie ma pomyslu wiec jedynie jatrzy.

i znowu winny PiS

 alez skad. po prostu pis nie ma pomyslu na gospodarke.
 trudno wymagac od niewyrosnietych by opanowali sztuke
 myslenia ekonomicznego po 2-tygodniowym kursie w klarysewie.

Kiedy ta trauma POjebancow sie skonczy....

 twoje wulgaryzmy swiadcza jedynie o bezsilnosci.

 c.b.d.o.

Data: 2009-09-05 22:07:22
Autor: awe
To absolutny rekord !!!

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:h7u879$sm8$5news.onet.pl...
matador pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Wyborcy PO powinni wziac odpowiedzialnosc finansowa za te nieudolne rzady. Kazdy z nich powinien miec numerek naszyty na rekawie zeby bylo wiadomo od kogo sciagac
awe

Data: 2009-09-05 23:05:28
Autor: Adam
To absolutny rekord !!!
W tym nie ma żadnej winy Tuska.. Facet robi co może - ogranicza wydatki gdzie tylko może, i co jest warte podkre¶lenia - nie kosztem najuboższych.

No todlaczego kilka miesięcy temu zawzięcie krytykował zwiększanie deficytu budżetowego?
AC

Data: 2009-09-05 23:38:53
Autor: jadrys
To absolutny rekord !!!
Adam pisze:
[...]

Sytuacja zmienia się dynamicznie.. Nie widzę w tej jego zmianie zdania jakiej¶ złej woli.

To absolutny rekord !!!